Miksi D:
Yleensä mulla on ollu suht. Säännölliset kuukautiset mut nyt viime kerralla tuli viikon liian aikaseen ja nyt vielä aikasemmin.. normaalisti mun kierto on n.25 päivää, on välillä ennenkin heitelly joitakin päiviä mut ei kyl näin paljoo. Ja oon16 mikäli joku miettii :[ mistä tämä mahtaa johtua?
Kuukautisten välissä vaan 15 päivää??
Fkrkrkr
1
124
Vastaukset 1
- gdgdgdgdgdg
Minulla oli tuollaiset oireet, kun oli piilevä klamydia. Jos tartunnan mahdollisuuksia on, niin sukupuolitautitestit kannattaa ottaa. Muuten yksittäinen satunnainen poikkeus kuukautiskierrossa ei ole vaarallista. Sinun ikäisellä vielä voi kierto heitellä helposti vaikkapa henkisten paineiden vuoksi. Joka tapauksessa tiheät kuukautiset aiheuttavat anemiariskin, eli kannattaisi käydä lääkärissä tai edes kysymässä terveydenhoitajalta lisäneuvoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1913160- 941435
- 1281122
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2481122Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä86975- 97841
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun111694Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55685Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid108658- 38592