Walkkari suljettu.

PaikallaOllut

Walkkarilla oli massiivinen aivan kauhea tulipalo kun olimme siellä hyvän ystäväni Pattayan palopäällikön kanssa.
Hän kertoi että tapahtuman seuraamuksena koko katu lopetetaan ja toimintalupa myönnetään vain palveluille, johon ei liity tulitikut ja alkoholi.
Ja taas ensimmäisenä Pattayalla näin hyvä edistys.

https://pattayaone.news/en/massive-fire-on-walking-street-destroys-bars-and-sends-tourists-screaming-in-panic/

13

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soi.16

      Ei se missään walkkarilla ollut. Ählyjen ravintola paloi Soi 16:lla. Panin tyytyväisenä merkille, että ählyjen mopojakin paloi tusinan kappaletta.

      • SuomessaOnSoita16

      • Soi.16

      • SuomessaOnSoita16 kirjoitti:

        Että millä striitillä ?

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005599563.html

        No tulipalo oli todellakin Soi 16:lla joka on Pattaya Walking streetin ja Pattaya Sai 2:n (second road road) välikatu. Onko se nyt sitten "virallisesti" Walking streetia, onkin sitten toinen asia. Walking streetin matkalla on sellainen 8-10kpl välikujia/katuja jotka joilla on myös hyvin samankaltaista toimitaa, kuin itse "virallisella" Walking Streetilla.
        Tuossa vielä linkki kyseiselle palopaikalle:
        https://www.google.fi/maps/@12.9245451,100.8720832,3a,75y,43.17h,82.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7uTAWmuegbgl9qs0D4Eudw!2e0!7i13312!8i6656


    • heheheee

      Paloiko myös hullun miekkamiehen rottaburgeribaari? Jos paloi niin hyvä niin.

    • Normaalianiille

      Walkkari on laajeneva käsite.

      Anyway, nämä ählyravintoloiden palot ovat yleinen ilmiö myös Suomessa, lähes poikkeuksetta kyse on ollut vakuutuspetoksen yrittämisestä.

      Thaimaassa taitavat tuntea ählyjen metkut sen verran paremmin ettei vakuutuspetos onnistu ja ählyt saa asianmukaisen 10 vuoden rangaistuksen.

      • IhanNormaalia

        Hienoa.......Walkkari on laajeneva käsite.........Pattaya on laajeneva käsite.

        Koska Thaimaa on Pattaya ??????????


    • LerpataLerpata

      Lerpata Lerpata Lerpata Lerppaa, huonoa päivää ja kirvesvartta jalkoväliin !

    • Lerppanews

      Lerpan tunnistaa 100% varmuudella "hyvistä viranomaisystävistä". Joskus Lerpan hyvä viranomaiskaveri on mainittu nimeltä. Nimeä googlatessa käy ilmi että kyseessä on jossakin ihan muualla sattunut tapaus. Kannattaa tietenkin muistaa että vastaohjausmiehellä on ystäväpiirissään itse "The Doctor" Valentino Rossikin, jolle Lerppa opetti "Meidän MC:ssä" vastaohjauksen ja sen että sormet on jarrukahvalla.

      • OnSeNiinVäärinNääsTaas

        Kuka tunsi viranomaisystävän jolta sai Huan lautan matkustajaluettelon odottaessaan Pattayan lauttarannassa riisimainoksen kanssa huoneenlämpö mielessään ??????

        Näin ne jutut muuttu kun hieman antaa takaisin omaalääkettä.


      • OnSeVäärinlerppa
        OnSeNiinVäärinNääsTaas kirjoitti:

        Kuka tunsi viranomaisystävän jolta sai Huan lautan matkustajaluettelon odottaessaan Pattayan lauttarannassa riisimainoksen kanssa huoneenlämpö mielessään ??????

        Näin ne jutut muuttu kun hieman antaa takaisin omaalääkettä.

        Määkin oon yhren kerran nääs päässy hoitokodist karkuu, niiko Aviomiess, mut ottivat kii enne ku ehrin Malmin kentäl kysyy Pattayan konee lähtöö nääs.
        Sul nääs kävi parempi säkä Aviomiess ku ehrit sinne Rikun soutuvenheen tuhdol, jost sitte nappasvat sut kii.
        Määki nääs kavereil kirjuutin täält Aurorasta, jossa sääkin oot, mukavia juttui, mitä oon nääs Pattayal käyny puuhastelemas. On se jännää ku sää pääset jo siällä Sian Maissa ja Phuketis kulkee, nääs mää jouvun vaan Pattayal kulkemistain kehhuu.
        Oot sä nääs aika sälli, ihan ku se Uuno niis Turhapuro elokuvis.
        Ooks muute saanut siel teiän osastol paljo niit kattoo, nääs meil o oma viteo ja kahtotaan ainaki kerra viikos sitä ja sitte taas mennää Pattayal ja kovvaa.
        Terveiset nääs täält Aurorast sulle naapurhuoneeseen, tulsin käymää, mut ku eivä irti päästä sänkyst ollenkaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe