Olin eilen illalla omassa huoneessani, säkki pimees ja kokeili yhtä juttuu minkä keksin siis itte.
Eli kirjotin lapulle tapa mut, ja menin metsää. Missä lausuin sen 2 kertaa ainaski.
No ei menny ku 10 sekkaa nii sitte, joku löi mua päähän takaa päi. Sitten pimeni.
Kun heräsin, kello oli 22.20. Menin äkkii kotiin ja parvekkeelle.
Siel pimeessä autotiel joku vitun hullu mies, kiljui jotain epäselvällä äänelle.
Avasin suuni kauhun huutoon ja hän katosi, eli menin huoneeseni.
Sanoin että aamulla kaikki on hyvin ja, kun heräsin nii kaikki sitte oli hyvin.
Siis siihen asti ku mutsi pyys viemää roskat. Katoin kelloo, ja se näytti 6.45. No vein sitten roskat ja.. ei ketään missään siis lähiminkaan.
Nyt on tosi kyseeessä!
9
752
Vastaukset
- OljenkorsiHukkuvalle
Tule uskoon.
Uudestisyny elävään toivoon joka vie kerran kuoltuasi paremmalla ja kauniimmalle puolelle.
Sinun ei tarvitse päätyä helvetilliseen helvettiin aan taivaalliseen taivaaseen.
Sano ääneen nimi JEESUS. - ksksksks
Oletko jo tullut sieltä huoneesi pimeästä kaapista?
Kannattaa tarkistaa kellokin. - Miss19
Siis oikeest, kaikki totta.
- lepakkoxxxx
vie roska ja ole höperehtimättä------------------------ murroikä on kaikilla............ jollain vain se viskoo vaikka metsään keskellä yötä ! PYSY OMALLA MUKAVUUSALUEELLASI
- Miss19
Eimtässä murroiästä puhuta, enkä paisko niitä itse vsan loitsuilla. Paitsi et nyt,puhun kokemulsista. En noist aun idiootin puheista.
- epäilyttävää
Kuinka olet saanut huoneen haltuusi? Oletko satavarma että se on sinun?
- Miss19
Aika helposti kuule, olen noita. Mjtta nukun öisin, ellei lasketa sitä että jos kus vilillä, salaa kuntelen musiikkii.
- Miss19
Oon noita!
- vääräpaikka
Tällä jutulla ei nyt ole kyllä mitään tekemistä minkään parapsykologian kanssa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962