Nyt on tosi kyseeessä!

Miss19

Olin eilen illalla omassa huoneessani, säkki pimees ja kokeili yhtä juttuu minkä keksin siis itte.
Eli kirjotin lapulle tapa mut, ja menin metsää. Missä lausuin sen 2 kertaa ainaski.
No ei menny ku 10 sekkaa nii sitte, joku löi mua päähän takaa päi. Sitten pimeni.
Kun heräsin, kello oli 22.20. Menin äkkii kotiin ja parvekkeelle.
Siel pimeessä autotiel joku vitun hullu mies, kiljui jotain epäselvällä äänelle.
Avasin suuni kauhun huutoon ja hän katosi, eli menin huoneeseni.
Sanoin että aamulla kaikki on hyvin ja, kun heräsin nii kaikki sitte oli hyvin.
Siis siihen asti ku mutsi pyys viemää roskat. Katoin kelloo, ja se näytti 6.45. No vein sitten roskat ja.. ei ketään missään siis lähiminkaan.

9

833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OljenkorsiHukkuvalle

Tule uskoon.
      Uudestisyny elävään toivoon joka vie kerran kuoltuasi paremmalla ja kauniimmalle puolelle.
      Sinun ei tarvitse päätyä helvetilliseen helvettiin aan taivaalliseen taivaaseen.
      Sano ääneen nimi JEESUS.

• ksksksks

Oletko jo tullut sieltä huoneesi pimeästä kaapista?
      Kannattaa tarkistaa kellokin.

• Miss19

Siis oikeest, kaikki totta.

• lepakkoxxxx

vie roska ja ole höperehtimättä------------------------ murroikä on kaikilla............ jollain vain se viskoo vaikka metsään keskellä yötä ! PYSY OMALLA MUKAVUUSALUEELLASI

• Miss19

Eimtässä murroiästä puhuta, enkä paisko niitä itse vsan loitsuilla. Paitsi et nyt,puhun kokemulsista. En noist aun idiootin puheista.

• epäilyttävää

Kuinka olet saanut huoneen haltuusi? Oletko satavarma että se on sinun?

• Miss19

Aika helposti kuule, olen noita. Mjtta nukun öisin, ellei lasketa sitä että jos kus vilillä, salaa kuntelen musiikkii.

• Miss19

Oon noita!

• vääräpaikka

Tällä jutulla ei nyt ole kyllä mitään tekemistä minkään parapsykologian kanssa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      81
      5950
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      292
      4887
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2618
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      41
      2547
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      99
      1608
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1481
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1397
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      132
      1345
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      109
      1304
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1271
    Aihe