Montako % Pattayan suomiukoista on kelaloisia tai sairaseläkeläisiä?
Pattayatuntemus osa 2
9
215
Vastaukset
- LerpanpäivääCMjaHuiHai
Määkin oon yhren kerran nääs päässy hoitokodist karkuu, niiko Aviomiess, mut ottivat kii enne ku ehrin Malmin kentäl kysyy Pattayan konee lähtöö nääs.
Sul nääs kävi parempi säkä Aviomiess ku ehrit sinne Rikun soutuvenheen tuhdol, jost sitte nappasvat sut kii.
Määki nääs kavereil kirjuutin täält Aurorasta, jossa sääkin oot, mukavia juttui, mitä oon nääs Pattayal käyny puuhastelemas. On se jännää ku sää pääset jo siällä Sian Maissa ja Phuketis kulkee, nääs mää jouvun vaan Pattayal kulkemistain kehhuu.
Oot sä nääs aika sälli, ihan ku se Uuno niis Turhapuro elokuvis.
Ooks muute saanut siel teiän osastol paljo niit kattoo, nääs meil o oma viteo ja kahtotaan ainaki kerra viikos sitä ja sitte taas mennää Pattayal ja kovvaa.
Terveiset nääs täält Aurorast sulle naapurhuoneeseen, tulsin käymää, mut ku eivä irti päästä sänkyst ollenkaa.- OnkoVaikoEiköOle
Karsitaanpas hieman pattayansuomalaisiin kohdistuvia klassisimpia klisheitä ja herjoja pois tässä ketjussa.
KUKA ON TÄMÄN LERPATTAJANIMIMERKIN TAKANA ???
ONKO TÄMÄ LERPATTAJA PATTAYAN SUOMALAINEN ???
HYVÄKSYYKÖ PATTAYAN SUOMALAISET TÄMÄN PÄIVITTÄISEN LERPATTAMISEN ???
MIKSI YKSIKÄÄN PATTAYAN SUOMALAINEN EI AINUTTAKAAN KERTAA 10 VUODEN AIKANA OLE KOMMENTOINUT HÄNELLE VASTAAN ???
Ystävällisesti kysyn koska minulle on syntynyt käsitys että palstalla on kirjoittamassa yksi ainoa Pattayan rakas. - lerpanelämätä-mätä
OnkoVaikoEiköOle kirjoitti:
Karsitaanpas hieman pattayansuomalaisiin kohdistuvia klassisimpia klisheitä ja herjoja pois tässä ketjussa.
MIKSI YKSIKÄÄN PATTAYAN SUOMALAINEN EI AINUTTAKAAN KERTAA 10 VUODEN AIKANA OLE KOMMENTOINUT HÄNELLE VASTAAN ???
Ystävällisesti kysyn koska minulle on syntynyt käsitys että palstalla on kirjoittamassa yksi ainoa Pattayan rakas.Relaa Lerppa. Kukaan ei puhu Lerpasta enää mitään, jahka lopetat paskanpuhumisen.
- Lerpanvainoharhat
OnkoVaikoEiköOle kirjoitti:
Ystävällisesti kysyn koska minulle on syntynyt käsitys että palstalla on kirjoittamassa yksi ainoa Pattayan rakas.Tyypillistä lerpan vainoharhaisuutta...
Meitä on ja monia...
Mitä kysyjä tarkoittaa loisella ?
Minä luulen, että kunnanjohtajat ja Kelan ja valtion ja yleensä koko
kommunistisen valtion päälliköt ovat kelan rahalla Pattayalla vai
olisiko aloittaja jos pääsisi hienoon kela virkaan ?
Mihin sillä kela rahalla sitten niin kuin pitäisi mennä ?
Onko sairaseläkkeellä väärin sitten mennä Pattayalle ja mihin niin kuin pitäisi
sitten mennä ?
Mistä aloittaja on sitten perinyt omaisuuden äidiltä vai isiltä ?- HauhonViskaali
Pattaya loinen: elää esim ansiosidonnaisilla, kelan- tai sossun tuilla, on juonut itsensä sairaseläkkeelle eli juuri sitä ryhmää mitä Pattayan suomipaarit täynnä.
- sormettaja5
Moi onkopoika... Onko aamulla töihin lähtö edessä? HaH HaH. Kuka vittu ottas tollasii tuhnuja töihin? Ei kukaan.
- sormettaja5
Aktiivimalli, kato, itse isälläni töissä ja käytetään nämä systeemin tarjoamat edut hyväksi. HaH HaH. Isäni on mulla töissä. Ansiosidonnaiset molemmilla 10 kertaset sun sossun tukiin nähden, HaH HaH. Pari omaa condoo Pattayalla ja täällä Suomessa 480e/kk asumistukee. En valita. Ei ole syytä valittaa, HaH HaH.
HauhonViskaali kirjoitti:
Pattaya loinen: elää esim ansiosidonnaisilla, kelan- tai sossun tuilla, on juonut itsensä sairaseläkkeelle eli juuri sitä ryhmää mitä Pattayan suomipaarit täynnä.
Onko niillä ollut hauskaa ryypätä niitä kela rahoja ?
Pidätkö itse terveydestä hyvää huolta, että et tule loiseksi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2625582- 1282366
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2582109Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641874- 1801700
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1911571- 551453
- 641395
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751331- 1191201