Jos voisin tavoittaa vielä sut nainen jotenkin

niintahtoisin

kyllä päästä iskemään sua. Vieä ois vähän itseluottamusta jäljellä tarkoituksessa suhun.

40

2221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valmisoon

      Sähän oot jo iskenyt mut!!!
      Mitä vielä odotat?

      • suunnitelmissa

        en vielä ole.


      • sivustakysyn

        Kuka on iskenyt kenet!? :-o


    • aikapässinlihaa

      tämä kyllä jo taitaa olla.

    • Kun-et-tavoita

      Sinulla ei ilmeisesti ole yhteystietoja?

      • ed--------

        Ei ole eikä ole koskaan ollutkaan eikä niitä ole myöskään tulossakaan. Kuinka olisikaan kun olemme tuntemattomat täällä.


    • ed---------

      En ymmärrä ollenkaan. Olen yrittänyt löytää keinoa päästä lähelle isku tarkoituksissa. Välillä aktiivisemmin ja välillä vähemmän. Varmaan hieman jelppiä kuitenkin kaipaisin jotta vois löytää perille tulla käymään ihan lähiaikoinakin jo jos se vaan käy.

    • munsydämenitännejää

      Tuopa olisikin mielenkiintoinen kokemus..Tulla isketyksi...Näenköhän siitä unta ensi yönä...
      Kauniisiin uniin.

    • ed--------

      Ymmärrän että olet erilainen mutta niin olen minäkin ja en sano periaatteen vuoksi tätä vaan siksi että en tule muuttumaan. Ihmisen on annettava olla kuin se on ja silti toivottava ratkaisua niin ainakin itse teen. Toivoisin sun nyt miettivän käykö tämä todella sulle ja ilmoittavan sen mulle sitten aukottomasti. Mä tahdon että sä olisit mun elämässä kuitenkin mukana edes jotenkin ja ihan todellisena.

      • Uteliaisuuttani_

        Mitenkä se aukottomasti ilmoittaminen tapahtuu?


      • Väsynytjne

        Avaa nyt hyvä ihminen toi "Mä tahdon että sä olisit mun elämässä kuitenkin mukana edes jotenkin ja ihan todellisena."?? En tajua miten se sun hän voisi olla muuten elämässäsi kuin suhteessa, kun oot sen niin selvästi ilmaissut. Ei ole veetuilua tms vaan puhdasta ihmetystä mikä on vaivannut.

        En usko että muuttuminen on se varsinainen juttu vaan pelko siitä onko itse riittävä.


      • ed------

        Silleen että ei jää epäselvää että keskustelee oikean henkilön kanssa tai että sanoma tulee oikealta henkilöltä. Oletan että se tapahtuu täällä kun täällä keskustelu on tapahtunut muutenkin ja tapahtuu olosuhteiden pakosta. Tohon alempaan se että pyrkimyksenä on juuri ollut päästä aukottomasti keskustelemaan asioista ettei tarvitsisi täällä ihmetellä. Ei tosiaan voikaan tietää itse kukaan onko riittävä toiselle ennekuin olosuhteet edes ovat sellaiset että siitä voidaan ottaa selvää.


      • aloittajavoialoittaa
        ed------ kirjoitti:

        Silleen että ei jää epäselvää että keskustelee oikean henkilön kanssa tai että sanoma tulee oikealta henkilöltä. Oletan että se tapahtuu täällä kun täällä keskustelu on tapahtunut muutenkin ja tapahtuu olosuhteiden pakosta. Tohon alempaan se että pyrkimyksenä on juuri ollut päästä aukottomasti keskustelemaan asioista ettei tarvitsisi täällä ihmetellä. Ei tosiaan voikaan tietää itse kukaan onko riittävä toiselle ennekuin olosuhteet edes ovat sellaiset että siitä voidaan ottaa selvää.

        Aloita itse se aukoton ilmoittaminen.


      • ed---------
        aloittajavoialoittaa kirjoitti:

        Aloita itse se aukoton ilmoittaminen.

        Aloitin sen jo joskus aikoja sitten mutta ehkä sitä vielä kerran voi ehkä. Suunnittelen jonkun hyvän tekstin ja ehkä julkaisen sen täällä.


      • siinäneaukot
        ed--------- kirjoitti:

        Aloitin sen jo joskus aikoja sitten mutta ehkä sitä vielä kerran voi ehkä. Suunnittelen jonkun hyvän tekstin ja ehkä julkaisen sen täällä.

        Ehkä, ehkä ja ehkä.


      • kankkulankaivoon
        ed--------- kirjoitti:

        Aloitin sen jo joskus aikoja sitten mutta ehkä sitä vielä kerran voi ehkä. Suunnittelen jonkun hyvän tekstin ja ehkä julkaisen sen täällä.

        Mutta lukeeko sen tekstin se henkilö kenelle sen tarkoitat?


      • ed--------
        siinäneaukot kirjoitti:

        Ehkä, ehkä ja ehkä.

        Niin ehkä koska kuitenkin tulee pelkkää vittuilua ja leikittelyä siitä. Monille pelkkää viihdettä kirjoitella täällä siinä missä joku yrittää oikeasti tavoittaa henkilöä ja on sellainen joka ei kirjoittelis täällä ilman tarkoitusta.


      • sanon.vaan_
        ed-------- kirjoitti:

        Niin ehkä koska kuitenkin tulee pelkkää vittuilua ja leikittelyä siitä. Monille pelkkää viihdettä kirjoitella täällä siinä missä joku yrittää oikeasti tavoittaa henkilöä ja on sellainen joka ei kirjoittelis täällä ilman tarkoitusta.

        Helpompi olisi soittaa suoraan ja lopettaa palstapelleily.


      • ed--------
        sanon.vaan_ kirjoitti:

        Helpompi olisi soittaa suoraan ja lopettaa palstapelleily.

        No eipä oliskaan käynyt mielessä.....Olen tässäkin ketjussa kertonut ettei ole sellaista mahdollisuutta. Miks ihmisten pitää luulla aina että kaikki ovat samanlaisia kuin he itse. Täällä kirjoittaa ihmisiä siks kun se on ainoa paikka ei siks että tää ois kivaa vaikka ois numerot ja kaikki.


      • Väsynytjne
        ed------ kirjoitti:

        Silleen että ei jää epäselvää että keskustelee oikean henkilön kanssa tai että sanoma tulee oikealta henkilöltä. Oletan että se tapahtuu täällä kun täällä keskustelu on tapahtunut muutenkin ja tapahtuu olosuhteiden pakosta. Tohon alempaan se että pyrkimyksenä on juuri ollut päästä aukottomasti keskustelemaan asioista ettei tarvitsisi täällä ihmetellä. Ei tosiaan voikaan tietää itse kukaan onko riittävä toiselle ennekuin olosuhteet edes ovat sellaiset että siitä voidaan ottaa selvää.

        Jaa oon käsittänyt että tuo heittomerkeissä oleva lause olisi tarkoittanut välejä livenä sitten kun yhteys on mutta tarkoitatkin jotain täällä palstalla. Käsitin tyyliin jos ei suhdetta synny, niin edes jotenkin todellisena oikeessa elämässä... kun et halua / pysty olla täysin ilmankaan.


    • aitoriitta

      Mielelläni olisin elämässäsi jollakin tavoin mukana. Mitä se on sen aika näyttää. Luulen että olen paljon mukavampi nyt. Olen ollut hemmoteltu prinsessa joka on aina saanut kaiken. Sinä olet kova luu joka asettaa rajoja ja tuo todellisuuteen. Se tekee minulle hyvää. Minulla on hyvä olla. 😄

    • aitoriitta

      Tämä käy minulle aukottomasti.

    • täältä

      Tahdon olla aito ja oikea ystäväsi.
      Miten ollaan aukottomasti?Onko se sama kuin ehdottomasti? Oikean yhteyden kautta löytyy rajat ja rakkaus.

      • aitoriitta

        Yes. Hienoa niin hienoa. Kevät tulee ja oikeasti päivä paistaa sittenkin tähän risukasaan😄😄😄😄😄😄😄


      • ed-------

        Niin no kuinka se oikea yhteys sitten saataisiin?


    • Nojos

      olet HÄN, niin onhan sinulla s-postiosoite. Se on toiminnassa yhäkin, vuosien jälkeenkin,,,

      • täältä

        Jos SINÄ olisit hän niin tietäisit,että työpaikkani vaihtui kaksi vuotta sitten.Samalla vaihtui tietokone ja puhelin,mitään entisiä osoitteita tms.minulla ei enää ole.Toivon,että löydät "omasi" täältä teiniangstien viidakosta.


      • Nojos
        täältä kirjoitti:

        Jos SINÄ olisit hän niin tietäisit,että työpaikkani vaihtui kaksi vuotta sitten.Samalla vaihtui tietokone ja puhelin,mitään entisiä osoitteita tms.minulla ei enää ole.Toivon,että löydät "omasi" täältä teiniangstien viidakosta.

        Onko sulla kaikki s-psti osoitteet VAIN työkoneellasi? Miksi? Pelkäätkö että kotijoukoista joku pääsee käsiksi SINUN salaiseen maailmaasi?
        Teiniagnestikki ei osu minuun, mutta oletko SINÄ sitä mieltä?, jos, niin aivan vapaasti.


      • täältä

        Turha provota tuntemattomalle.
        Ennen oli työkoneella.Nykyään on omassa puhelimessa.Mikä ihmeen salainen maailma?Mikäs hermokimppu se sinä olet kun tuolla tavalla vedät pulttia?
        Ja teiniangsti on kyllä täysin eri asia kuin teiniagnestikki..että päivänjatkoja sulle!


    • Aitoja

      Olen ymmärtänyt, että olet pedofiili. Haluat pitää sen puolen jotenkin, koska se on osa itseäsi, ei sitä voi muuttaa. Ehkä siksi haluat omaa aikaa ja epäilempä, että myös aineiden takia, Se asia minua kyllä epäilyttää.

      • Tajuatko

        että tuo pedofiiliksi syyttäminen, vaikka anonyyminä, on lain mukaan rangaistava teko?
        Toivottavasti aloittaja panee tutkinnan päälle, sillä tuo sama Aitoja
        nikillä kommentoiva on se joka jatkuvasti on täällä solvaamassa joitakin eri nimikkeillä.


      • eiseolemikään

        rangaistava teko. Totuudet tulee jossaki vaiheessa ilmi. Pedofiilia on rangaistava teko. Yritätkö kääntää asian ihan väärinpäin. Eli pedofiilia pitäisi hyväksyä.


    • MILLÄSMEINASIT

      iskeä minua? on joku astalo mukana taskussa.

    • ed--------

      Ihmiset räiskii viestejä täällä ihan miten sattuu kuin haulikolla metsästäen että jos jokin hauli vaikka osuis....Eikö teillä ole minkäänlaista ideaa siitä millon kannattais vastata. Jos joku ei tahdo julkistuutta itselleen niin onhan se nyt pedofiili vähintään....Miksi te menette niin paljon asioiden edelle aina? Asiat puhutaan halki kahden kesken sen ihmisen kanssa ei missään palstoilla. Miten amatöörejä ihmiset oikeesti on? Tulkitsette ihmistä sillä mitä se kertoo palstalla SUOMIVITUN24PALSTALLA!!! Aukottomuudella tarkoitin sitä että minulle tulisi aukoton tieto siitä että meillä on tässä jokin mahdollisuus jollekin. En lue joka viestiä enkä seuraa kokoaikaa täällä että oisin kärryillä kaikesta. En edes halua tietää mistä täällä puhutaan. Toivon aukottomuutta koska en voi ikinä tietää varmaksi kenen kanssa puhun tai onko hän täällä.

      • Valmisoon

        Anteeksi! Mä en ainakaan tarkoittanut mitään pahaa kelleen.
        Tässä on niin vaikeeta itselläkin...ihan hulluahan tämä palstalla olo on ko ketään ei voi varmuudella tunnistaa jne. Mut parempi nii, keskitytään vaan oikeaan elämään, jookos


      • ed-------
        Valmisoon kirjoitti:

        Anteeksi! Mä en ainakaan tarkoittanut mitään pahaa kelleen.
        Tässä on niin vaikeeta itselläkin...ihan hulluahan tämä palstalla olo on ko ketään ei voi varmuudella tunnistaa jne. Mut parempi nii, keskitytään vaan oikeaan elämään, jookos

        Siinä mielessä oon varmaan vähän erilainen kun en kovin helposti omi viestejä täällä tai en pidä keskustelua täällä riittävän vakavasti otettava vaikkakin hyödyllisenä koska se on ainoaa kommunkointia. Muilla se tuntuu olevan automaatio ja täyttä totta. Vaikka johonkiin avaukseen tulisi kymmeniäkin vastauksia ovat ihmiset vakuuttuneita että se oli juuri heille ilman minkäänlaista epäilystä. Toivoisin että erilaisuutta tässä mielessä myös kunnioitettaisiin.


    • Eiauta

      No ei se vaan mene niin, jos kerran olet lemput saanut. Ei auta vaikka mitä räpiköisit.

    • kysynnytvaanvaralta

      Mitkä on sun nimikirjaimet aloittaja ja ketä naista kaipaat?

      • jaminäkinkysyn

        Nii-i, mitäs jos se nainenkin on kadottanut sinut, ja nyt vaikka lukee tätä ja toivoo et se olisit just sinä, joka kaipaa just häntä??


      • Tiedätsämitä
        jaminäkinkysyn kirjoitti:

        Nii-i, mitäs jos se nainenkin on kadottanut sinut, ja nyt vaikka lukee tätä ja toivoo et se olisit just sinä, joka kaipaa just häntä??

        Aivan, juuri niin...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3270
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe