No slenden tarina on outo. Epätavalliset raajat, valkone juttu pääs, eli ei oo totta. Masky ei edes oo pelottava, eikä myöskään oo. Lauhing jack on ja muistuttaa jeffii, mut totta. Jeff The Killer on totta.
Vastaukset 8
- HänTekeeNuoristaRuoskan
Sinun sielustasi käydään ankaraa taistelua Jumalan tahdon ja saatanan välillä.
Haluat varmaan astua valon tilelle, Jeesus kutsuu sinua juuri tänään seuraajakseen ja saat uudestisyntyä ja sinusta tulee uusi luomus, entinen katoaa pimeyksineen ja hämäryyksineen, syntisikin tulevat valoon ja kun ne tunnustat niin saat anteeksi.
Jeesus Kristus on Herra ja Vapahtaja, mikä hyvä ja hieno asia tässä pimenevässä ajassamme.
Ikuisuus mieluummin taivaan ilossa kuin helvetin vaivoissa.
https://www.youtube.com/watch?v=lIIeGYk73cA- Anonyymi
Ihan harrypotter-tasoista höpötystä.
- MirandaUusi
Pysyn jeffin tiellä, sori ny vaa.
- MirandaUusi
Mä annan mun lapselle nimeks Jeff, vaik on vähän aikaista sanoo sillä olen 13wee. Mutta aijon antaa siis Jeff.
- Anonyymi
No eihän ne tarinat oo kaikki tietenkään totta... Kauhublogi on paras
- Anonyymi
Mikään niistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään niistä.
Ai ees Bloody Mary?🙄
- Anonyymi
Jeff is so cute. MirandaUusi hyvä idea antaa lapselle nimeksi Jeff
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251625Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R761109Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48737Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 63656
- 38629