Mulla on Legacy 2.0 -95(ajettu 300tkm), joka on alkanut nakuttamaan. Vika varmaankin venttiileissä. Lahdessa on Autotalo Laakkosella Subaru-huolto, mutta olisiko kenelläkään tietoa löytyykö Lahden seudulta edullisempaa korjaamoa, jossa Subaruja osataan korjata?
Subaru-huolto Lahti?
6
2999
Vastaukset
- TPV
Lahdesta huolloista ei minulla tietoa, mutta tuota Riksun paikan subarutietämystä on monesti kehuttu. Junamatkan päässä ~50km Lahdesta, ainakin luulisin tietoa löytyvän, soita ainakin.
Milloin tuo naputtava ääni ilmenee: erityisestikö esim. kylmäkäynnistyksen jälkeen vai vielä koneen lämmettyä? Jos ääni häipyy, kyseessä tuskin on kovin paha vika vaan mahd. joku mäntien pitämä ääni. Ks. myös subaruclubin sivuilta.- pokseri
Ääni kuuluu jatkuvasti vaihteen ollessa silmässä, esim. ykkösellä ajaessa naputus tiuhempaa, nelosella hitaampaa. Auto on lämpimässä tallissa, joten kylmiltään ei tarvitse käynnistää.
- wr 240
Rantakare löytyy Keravalta
- Minä tiedän
Subaru-huolto Lahdessa löytyy Veljekset Laakkoselta, ei Autotalo Laakkoselta!
- henryt
Mulla nakutus johtui kun männästä pinta kulunut.
Kannattaa viedä johonkin noihin korjaamoihin jota nuo suosittelivat.
Siis semmoiseen jossa on Subaru-tietämystä.
- kuningas maksaja
veisi polkupyörääkään. Etsi ihan mistä tahansa muualta niin voit saada asillista palveluakin ja ennekaikkea auton kuntoon ,kokemusta on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194823Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5272526Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462097Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182029- 191645
- 821624
- 1461515
- 1111101
- 127884
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40859