Oot niin miehekäs. Sulla on lämmin puhetapa ja hyvä kosketus. Silmäsi tuikkivat iloa. Kasvonpiirteesi on jylhät. Jos tekisit aloitteen, suostuisin. Sinussa on vetovoimaa, kai tiedät sen.
VASTUSTAMATON OLET
9
1231
Vastaukset
- älä.sit.pelästy
Kiitos, taidan tehdä aloitteen.
- JDÖJöjÖ
Ja vitut........
- meeetooo
Niin sitä vaan annetaan jännämiehen kosketella, muille laitetaan haasteita jo pelkästä katselusta.
- etuisuuksia
laatumies on erityisasemassa.
- Jamulle
Sorry pojat, tää oli mulle, aloite tulossa...
- jotainrajaahei
Jamulle kirjoitti:
Sorry pojat, tää oli mulle, aloite tulossa...
Jammulle aloite sinulta, pthyiii!!
- syljeskelijäakalletämä
jotainrajaahei kirjoitti:
Jammulle aloite sinulta, pthyiii!!
syljeskelijä akka taas palannut palstoille sylkemään toisten ketjuihin, vai liekkö pois ollutkaan. Mustasukkaisuuttaan anonyymeille viesteille ei ole onnistunut itsestään kitkemään vieläkään pois, joten yhtä sairas on kuin ennenkin tuo syljeskelijä vatipää akka.
- se_on_mulle
Nyt taitaa tulla tunkua. Pois alta ÄTMIT ja männynkävyt. Hei muru nyt takki auki, täältä tulee aisaa.
- koomineno
Hehe nyt rupes naurattaa jostain syystä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372