oisi hakusessa tytölle nimeä.pitäisi alkaa J-kirjaimella ja ei mitään perusnimiä vaan mielummin kauniita ja persoonallisia,saisi olla vähän erikoisiakin.onko kenelläkään mielessä,toivoisin ehdotuksia!
J-J-J-J-J-J-J
20
1702
Vastaukset
- Nimi Fani
Vähän erikoisempia: Janette,Jessika/Jessica,Jelena ,Jenniina,Jemina,Jasmin,Jarna.Erikoisempi täällä: Janella,joka minusta aika ihana?
- Nimi-Fani
Juliette,Joanna,Jade,Janelle,Jemima,Jemilla,onhan niitä,vaikka kauinka paljon,nämä tuli nyt vielä näin äkkiä mieleen...
- ean
Nimi-Fani kirjoitti:
Juliette,Joanna,Jade,Janelle,Jemima,Jemilla,onhan niitä,vaikka kauinka paljon,nämä tuli nyt vielä näin äkkiä mieleen...
"... onhan niitä vaikka kuinka paljon .." Siltä kieltämättä näyttää! Eipä ole syytä epäillä.
Turhaa on muuten pyrkiä nimikulttuuria muuttelemaan.
- innen
mun mielestä nättejä ainaki on janica,janina,jasmin,
- mamma
Jolanda
Jekaterina
Jeannette
Julianna
Jeanne
Josephine
Jelena
Jenniina
Janniina - tilda
Tässä ainakin harvinaisempia:
Julianne, Janetta, Jeena, Jiina, Joana, Jolana, Julija, Julita, Juni. - äitikkä
Pari, joita ei mielestäni ollut vielä lueteltu:
- Josefiina
- Justiina - May
Janna ja Jisa ei ainakaan oo kovin yleisiä.Ja tuolla jossain näin Jarna nimen.Oonpa joskus myös (televisiossa mahdollisesti) törmänny nimeen Jertta.
- ...
Janna tai Jarna? Jarniina?
- hilka
Jos nimi on todella hakusessa, niin varmempaa on turvautua kalenteriin kuin palstan enemmistöön, "asiantuntijoina" esiintyviin teini-ikäisiin tyttöihin.
- Nimi-Fani
Täällä tietyt nimimerkit edustaa niitä,jotka vainoharhaisesti inhoaa vähänkin erilaisia,persoonallisia etunimiä,ja ilkeilee sitten kommenteillaan.Minä en ainakaan usko,että täällä vaan teinikäiset kirjoittelee,jos ei hilkka sitten itseään juuri tarkoittanut. Äitejähän täällä paljon on,ja tuskin siis ihan asiantuntemattomia,jos ikään vedotaan..Kauniita nimiä on edellä paljon,mitkä miellyttää eniten?
- minä
Nimi-Fani kirjoitti:
Täällä tietyt nimimerkit edustaa niitä,jotka vainoharhaisesti inhoaa vähänkin erilaisia,persoonallisia etunimiä,ja ilkeilee sitten kommenteillaan.Minä en ainakaan usko,että täällä vaan teinikäiset kirjoittelee,jos ei hilkka sitten itseään juuri tarkoittanut. Äitejähän täällä paljon on,ja tuskin siis ihan asiantuntemattomia,jos ikään vedotaan..Kauniita nimiä on edellä paljon,mitkä miellyttää eniten?
tulipas paljon kivoja nimiä!nyky kalenterista ei välttämättä löydy vielä vähän erikoisempia nimiä
ja oikeessa olin kun laitoin tähän kyselyn,sillä tuli paljon sellaisia ,jota en osannut odottaa.periaatteessa kaikki ehdotetut oli mielenkiintoisia,karsin eka lähipiirin ja sukulaisten nimet niin eiköhän joku noista tule nimeksi.lisää saa tulla ehdotuksia!itse tykkäisin jasmin,josefiina,janette,jade,ja muutama muu jotka jo"käytössä",sen takia pyysin lisää ehdotuksia...
- mirjana
jerika,jenina,jarna,jessi,jooanna,jenniina,justiima,jemina,juuliska,juuliaana,juliette.
- tuulista
Joselin on minusta tosi kaunis nimi.
- Lellu
...kansainvälinen ja persoonallinen, tyttömäinen ja nätti June Ellen olisi ehdotukseni.
- ean
Kun täällä pyytää "erikoisia" nimiä, niin kyllä nuorten vastaajien mielikuvitus pääsee laukkaamaan, kuten vastauksista näkee!
Parasta on panna nyt jäitä hattuun ja harkita huolella kerran jos toisenkin, mikäli on todella kyseessä nimen valinta omalle pienokaiselle, joka epäilemättä ansaitsee kauniin ja arvokkaan nimen.- jämähtänyt keski-ikäinen
Miten niin vaan "nuoret" täällä vastailee,mikäs kuule on nykyään äitien keski-ikä ,kun esikoisensa saavat? Kyllä se on liki kolmekymmentä tänä päivänä! Ja suurin osa vastaajista itse äitejä,inhoat niin paljon kaikkia kansainvälisiä ,erikoisia nimiä,että taidat olla itse keski-iän kriisiä poteva-jämähtänyt sellainen! Omilla lapsillani on kansainväliset ,kauniit nimet ja en todellakaan ole mikään kamalan nuori enää.Onko pakko aina olla niin "kielteinen" kommenteissas!? Pidä vanhat nimes ja anna toisten etsiä uudempia,jos tykkäävät!
- muikku
Jenita
Jimena
Janda
Jiina/Jeena
Jarmila
Janna
Jenja
Jinessa
Janiela
Jarinna
Jariela
-siinäpä erikoisia (kauniita??) nimiä - minä
Jane tai Jade
On kaunis!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006424
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303843törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283220Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46989Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42879