Hullu nettituttu

Trfddok

Haluaisin kuulla muiden mielipiteitä tämmöisestä miehestä... On kertonut mulle kuinka tykkää sitomisleikeistä ja puhuu että olen hänen huoransa. Myöskin mies haluaa ottaa seksissä vallan naiselta pois kokonaan ja suoraan sanottuna nussia kalulla pitkään suuhun. Mun mielestä tää kuulostaa hieman sairaalta enkä enää ajettele tapaavani miestä. Sitten on muutamia juttuja vielä jotka vahvistaa hänen väkivaltaisuuden. On niin outoja juttuja ja musta ei terveen kuulosta ollenkaan. Onneks osaa tekstin perusteella poistaa tommosen

7

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko kyse jostain roolileikistä? Tykkään alistua, joten ei ainakaan minulle olisi mikään ongelma antautua tuollaiselle miehelle, joka sitoisi minut ja sanoisi että olen hänen huoransa. Miehelle, joka käyttäisi minua sitten miten haluaisi ja vaikka nussisi kullillaan mua suuhun - pitkään. Mitä muita juttuja hänellä oli "jotka vahvistaa hänen väkivaltaisuuden"? Tai mitä muita outoja juttuja? Täytyy sanoa että hieman kiinnostuin.

      • Mulle ne on roolileikkiä, ja säännöistä sovitaan ei kait kukaan niin hullu ole että kirjoittamalla antaa itsensä ilmi ja vielä toteuttaa ne sen henkilön kanssa. Kyllä hullut tekee ne sitten kun ei ole todisteita. Mutta mulle kelpais hyvin nainen joka uskaltaa leikkiä moisia leikkejä. Ne on antoisia puolin ja toisin..... Nim. Merkin takaa löytyy meiliä.


    • Tää on jännä juttu, millä sä tuot omat mieltymykset esille jos toinen niitä kysyy? Sitten pidetään hulluna jos on rehellinen, ja taas jos säästä nää vaikka kahville tapaamiseen niin sitten se pulla vasta väärään kurkkuun menee ja voin sanoa että se oli siinä.... Joten aloittaja ja muutkin kertokaa sitten se oikea Tapa kertoa, koska nainen hyvin hyvin harvoin laittaa ilmoitukseen että haluaa tulla sidotuksi, ja kurkuun nussituksi.... Ihan vaikka vinkiksi että löytäisin semmosen seuralaisen jostain kenenkä kanssa pitää kivaa ja irrotella.... Ilman että SAA HULLUN NETTI HAKKAAJAN MAINETTA.

      • Kauhapersepaviaani

        No tapa se tämäkin löytää nainen, ja uskon että jos sä ilmestyt ku joku hopitti kauha perseeseen työnnettynä(toki hopitilla on miekka) saat taatusti hullun maineen, joten tee bliis tää turussa tai vastaavasti kajaanissa, siellä sulla on kohtalo tovereita.


    • Bdsm-kuvioista itse kiinnostuneena ja niihin tutustuneena, ei varsinaisesti kuullosta vieraalta, mutta asia on eri jos et itse ole aiheesta kiinnostunut. Luota omiin tuntemuksiisi ja pysy erossa kaverista.

    • fewfwvvw

      Asialliset bdsm tyypit ei käyttäydy oudosti vaikka heillä seksifantasia tai fetissi voikin olla outoja, tyyliin tuollaisia joista kirjoitit.

      Jos olet kysynyt tuosta ja hän vain vastasi siihen, silloin asia on aika ok, mutta jos hän tuo tuollaisen ajatuksen esiin ilman sinun kysymystäsi, kutsuu sinua huoraksi ja sanoo nussivansa sinua suuhun, niin silloin kannattaa miettiä toiseen kertaan. Yleensä oma vaikutelma on paras. Jos nuo asiat eivät sinua kiinnosta ensinkään, miksi jatkaa kirjoittelua? Asialliset bdsm fetissin omaavat tyypit kertovat fetissistään asiallisesti, eivätkä tuolla tavalla revitellen ja suorastaan uhkaillen.

      Fetissi on yleensä sen verran voimakas, ettei hän ainakaan sitä jätä toteuttamatta ja tyydy pelkästään vaniljaseksiin vaikka alkaisittekin esimerkiksi seurustelemaan.

      Valitettavasti seksi on aiheena sellainen että se kerää mielipuolia, idiootteja ja moralisteja kuin paska kärpäsiä. Valitettavasti nuo idiootit, psykopaatit ja muut vastaavat ovat myös niitä kaikkein äänekkäimpiä. Yleensä ne asialliset tyypit ovat asiallisia ja vasta kunnolla tutustuttuaan voidaan tuollaiset asiat ottaa esiin.

    • Vm75juu

      Älä mene. Tai käykää eka jossain kaffeella missä ootte edes jonkun valvontakameran alla et jää sit kuvaa mahd. kiinniottoon jos se tekee jotain mistä et pidä tai raiskaa jne.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe