Lukiolaisten lukuloma loppui

TAASSEALKAA

ja kirjoitukset alkavat. Ja taas se alkaa se ***********hypettäminen jo aamu-uutisissa
lukiolaiset sitä ja tätä,kirjoitukset sitä ja tätä, ylioppilaat sitä ja tätä.
Suvuissa käydään vääntöä, kun samaan aikaan on lakkiaiset ja valmistujaiset,niin sen amiksesta valmistuneen serkun valmistujaisiin ei tulekkaan ketään. Kyllä huomaa mikä junttila Suomi on. Saadaan hetki keekoilla parhaimmissaan,äidit voi vaihtaa kroksit korkkareihin,isien pitää laittaa kraka ja ahtautua siihen vanhaan pukuun,vaan sen sen takia,että joko oma tai siskon/veljen lapsi saa jonkin typerän lakin.

15

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TAASSEALKAA

Ja äidit "oksentavat"onnesta ja ylpeydestä. Saa hetken olla keskipisteenä.Minä,minä olen synnyttänyt hänet=ylioppilaan.Onnittelut kuuluu tottahan toki myös vanhemmille. Samaan aikaan oman siskon tai veljen lapsella on omat valmistujaiset.
      Tuntuuko sydänmessä silloin edes pieni pistos,kun sukulaislapsen luona ei ole ketään vai tuntuuko sydämmessä lämmin ailahdus,kun kaikki ovat MINUN LAPSENI kak..lakkiaisjuhlissa. Voi sitten pyytää siskon/veljen lapselta pieniä palveluksia "puoleen hintaan."

• EsterinBerce

"Minä,minä olen synnyttänyt hänet=ylioppilaan"

Ja nyt tässä patsastelen reva revenneenä teidän juhlavieraiden edessä!

• TAASSEALKAA

Joo,kuule nauti vaan osaksesi saamasta huomiosta,kaikki kumminkin teille tulee.Voi voi pistäskö naapuritki kutsua. Meinaatko ihan sokokselta ostaa uuden mekon vai ihan Prismasta,cittarista vai meetkö vanhalla?

• definitely__
        TAASSEALKAA kirjoitti:

Joo,kuule nauti vaan osaksesi saamasta huomiosta,kaikki kumminkin teille tulee.Voi voi pistäskö naapuritki kutsua. Meinaatko ihan sokokselta ostaa uuden mekon vai ihan Prismasta,cittarista vai meetkö vanhalla?

Minä leikkelen mustan pikkutakin jätesäkistä.

• TAASSEALKAA

TAPU TAPU AIVAN MAHTAVAA!

• Fakta_Juttu
        EsterinBerce kirjoitti:

"Minä,minä olen synnyttänyt hänet=ylioppilaan"

Ja nyt tässä patsastelen reva revenneenä teidän juhlavieraiden edessä!

No kyllähän se reva repeää ja varmasti paljon muutakin jos ylioppilaan synnyttää.

• TAASSEALKAA

Ai jaa,meinaatko että ylioppilaalla on jotenkin isompi pää syntyessään,kun amislaisella?

• TAASSEALKAA
        definitely__ kirjoitti:

Minä leikkelen mustan pikkutakin jätesäkistä.

No soiehän hurja olet! Meinaatko ohuttaa ja rapisevaa vai jäykkää ja killtävää
        Jätesäkkejä saa myös sinisinä.

• roiskeläpät_repsottaa
        TAASSEALKAA kirjoitti:

Ai jaa,meinaatko että ylioppilaalla on jotenkin isompi pää syntyessään,kun amislaisella?

Keskimääräinen ylioppilas on iältään siinä 18v.

Kyllä sellaisen synnyttämisessä on se "majavalaakso" tai "mesimätäs" kovilla.

• vakavaaasiaa

voi harmin paikka jos se kengänpohjaa hiertää kyllä se joskus siitä sitten ehkä helpottaa.

• TAASSEALKAA

Ai,se sehän on vaan hiekotushiekka,mutta jospa toi siskonpoika tulis sitten keväällä ihan koneella ottaa hiekat poies.
        Joo vähällä päästiin,ei meillä ollu paljoa vieraita,ihan oman väen kans oltiin. Lähti sitten llalla kavereitteen kans kaupungille juhliin,aamuyöllä tuli kotia,piti vähän lomaa ja sitten aloitti työt.
        Eikä mulla ollu ees korkkareita,mekkokin oli vanha,tosin ei sitä tienny. Isänsäkin oli ihan vaan farkuissa. Juotiin siinä kahvit ja käytiin syömässä,sitten tultiin kotia ja poika lähti sitten kavereittensa kanssa bilettäää.
        Ei ollu yövieraita,ei tarvinnut sen seittämän sortti vehnästä,voileipäkakkua,salaattia ym. Kakkukin ostettiin valmiina,kaveri leipo voileipä kakun.

• high_fever
        TAASSEALKAA kirjoitti:

Ai,se sehän on vaan hiekotushiekka,mutta jospa toi siskonpoika tulis sitten keväällä ihan koneella ottaa hiekat poies.
        Joo vähällä päästiin,ei meillä ollu paljoa vieraita,ihan oman väen kans oltiin. Lähti sitten llalla kavereitteen kans kaupungille juhliin,aamuyöllä tuli kotia,piti vähän lomaa ja sitten aloitti työt.
        Eikä mulla ollu ees korkkareita,mekkokin oli vanha,tosin ei sitä tienny. Isänsäkin oli ihan vaan farkuissa. Juotiin siinä kahvit ja käytiin syömässä,sitten tultiin kotia ja poika lähti sitten kavereittensa kanssa bilettäää.
        Ei ollu yövieraita,ei tarvinnut sen seittämän sortti vehnästä,voileipäkakkua,salaattia ym. Kakkukin ostettiin valmiina,kaveri leipo voileipä kakun.

Pääasia että lämpimän piirakan päälle riittää munaa laitettavaksi.

• mielipahastu

nyt kyllä ehkä lähtee sellanen tuohtuminen ettei ole kuuna päivänä nähty.

• Katohhan niät! Alottajalla taettaa olla pahemmalluatunen katteuvven puuska mänössä:D:D
      Ka niihhän se sanonta kuulluu jotta happamia sano kettu pihlajammarjosta:D:D:D

• TAASSEALKAA

No,kuule kateudella ei ole tässä tapauksessa mitään tekemistä. Miksi olisin laittanut 3v elämästä hukkaan lukiossa.Lukiolla ei ollut minulle tarvetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5994
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      53
      3011
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2193
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1807
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1773
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      18
      1750
    7. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1519
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1512
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      48
      1486
    10. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      9