Olisi mielenkiintoista kuulla mielipiteitä esim. firmoista joilla käydään siivoamassa. Oletteko olleet tyytyväisiä ja millälailla ja mitä olisi toivomisen varaa tai muita siivoukseen kohdistuvaa?
Mitä mieltä siivoustyöstä?
2
227
Vastaukset
- KylläTätäTyötäTekee
Itse työssä ei ole mitään vikaa. Palkkakin on kohtuu huono, mutta sekään ei haittaa.
Ongelma on yritykset, jotka maksavat tahallaan väärin palkkoja ja jättävät lisät ym. maksamatta. Itse työskentelin eräässä Keski-Suomalaisessa yrityksessä ja siellä palkkojen maksaminen "vahingossa" väärin oli käsitteekseni ns. arkipäivää. Irtisanouduin. - siistixi
Olen siivonnut yksityisissä firmoissa ja myös kunnalla ja kuntayhtymällä. Yksityisissä firmoissa työhön annettu aika on paljon pienempi kuin kunnalla ja kuntayhtymällä. Työtä ei ehdi tehdä niin hyvin kuin haluaisi ja jatkuva kiire tietysti aiheuttaa paineita ja stressiä.
Minullakin oli eräässä aurinkoisessa firmassa Keski-Suomessa palkat yleensä väärin ja työhön annettu aika aivan hanurista. Mahtoikohan edellinen vastaaja työskennellä samassa firmassa. Minäkin irtisanouduin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202664
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45881
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165776Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725