Nuijabaari

Yrittajaitsekin

Millaisia kokemuksia muilla Nuijabaarin asiakaspalvelusta? Oliko minulla kunnia olla ainoana asiakkaana erikoisen ryöpytyksen kohteena vai mitä mieltä muut? Omistajaksi esittäytynyt thaimaalainen nainen tiskin takana vastaa asiakkaan ehdotukseen popcornin tai jonkun pikkusuolaisen myynnistä huutaen vittua ja että omistaa baarin ja tekee mitä tykkää eikä pidä kun paska haisee?? Oliko nyt ihan asiakaspalvelu kohdillaan? Mun mielestä ei. Ja ihan selvinpäin menin maanantai-illan tuopille...viimeisen kerran tuohon paikkaan.

26

5408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rekkamies

Omistajana ainakin puheissaan esiintyy myös itseään täynnä oleva tatuoitu ylimielinen keski-ikäinen mieshenkilö. Ellei naama miellytä ei myöskään palvelua. Naispuoliset saavat erikoiskohtelua

• dhsuaåe

Hoikka, melko pitkä, lyhythiuksinen / kalju vaalea mies?

• Rekkamies

Lyhyet vaaleat hiukset jotain haivenia leuassa

• resrfse222

kulkusleuka?

• Vakituoppi

Hyvää ja ystävällistä palvelua olen saanut nimenomaan omistajalta.
      Olisiko tässä aloituksessa nyt jotain henkilökohtaista ongelmaa

• kirsu11

musta kyllä tuntuu että hän teki itse jotai vääräää koska jokasella tarinalla on aina kaksi eri näkemystä tai kokemusta ja itse olen saanut hyvät palvelut kaikilta :)

• Efes

Mene vaikka Volumeen, siellä ainakin on ystävällinen palvelu kuin myös monessa muussa paikassa Salossa

• Joo, Volume on todella hyvä paikka. Omistaja muistaa millaisesta lasista juon, vaikka en usein siellä käy.

• Berger13

Eikös jo baarin nimikin kerro kaiken paikasta? Wt paikka.

• Lolamaija12

Joo, olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Sais olla jotain pikkusuolaista, olisi se sitten mitä tahansa. Mutta tälle neidille on pääasia naureskella joittenkin kanta-asiakkaiden kanssa. Toki kyllä hyvin työnsä hoitaa.
        Mutta vois ottaa mietintään pikkusuolaisten tarjontaan ottamisen.

• vikakertako

no ei ole talossa tavat muutuneet vaikka en ole enää käynyt

• bobgorn-maisttuu

syän joka päivä nuija-paarissa Bob-Gornia ja juon pääle maitoa.

• onhyväpaari

soon hyvä paari se nuijja paari

• loppusllut

Eillen kävin Nuija-Paarissa iltapäivällä 3 tuntia ajalla klo 14-17. Koko ajan join pilsua ja kaksi (2) kertaa söin bob-gornia koskas minua alkoi hiukaseen. Olisin ostanut myös Kuumia Koiria (se on = hots dogs) mutta he eivät olleet teurastaneet koiria vimme aikoina.
      Tämän johdosta - koska asijakas ei saa Kummaa Koirraa - en tule enää juomaan pilsua Nuijja Paarriin.

• kirsu11

paskat nuijabaari on hyvä paikka ja siellä saat hyvää palvelua ja sinähän menet sitten joka paikkaa valittamaan eiko facebookissa riitä ja ps tapahtumassa on aina kaksi eri näkemystä ja kertomusta! ja oletko itse miettinyt mitä sielä on olet puhunut tai jos olet jankannut jotaii tai omistaja on sanonunut kerran ei nii kyllä aikuinen mies tietää lopettaa silloin.. katso peilii!?

• palaneenkäry

Kirsu taitakin olla itse omistaja...

• kirsu111

kumpa olisinki 😂 sais kyllä olla joka päivä baarissa 👍

• käynytmyös

Baarin nimi ja nää kirjoitukset täällä kertoo mestan ja palvelun tason.

• asukas.aa

Asun aina sillon tällön Nuija-Paarissa koska nyt on kuuma ja tulee jano. Sielä saa juota kylmää Pilsneriä. Tosin vaan jos maksaa. Mutta minä kyllä aina maksan ja siksi saan aina sillon tällön asua Nuija-Paarissa.

• vitunurpo

Liikaa aurinkoa?

• fiunan.ystävä
        vitunurpo kirjoitti:

Liikaa aurinkoa?

soon hyvä kun aurinko Paistaa kun sillon tulee jano ja pääsee nuija Paariin juoman Fiunaa.

• EiNuija

Kyllä huomattiin taas tämänkin kanta-asukin kirjoituksen laadusta, että mikä on ko. baarin taso :D Nimensä veroinen siis. Onnksi on Bizarre ja Volume ja sitten tulee vielä Maran Baari. Leokin menettelee alkubaarina, joten eipä tartte mennä nuijaan nuijien seuraan :D

• asiakas48

Onneksi tuli Maran baari, kiva ja siisti paikka. Suosittelen !

• kuko.työskentelee

Kuko kävi Tänä iltana molemisa paikoisa ja sania:
        Ihan Persestä!
        Niin sanos Kuko.

• Anonyymi

Tapahtuma 10.12, vaikka Korona ja rajoitukset ????? Ihme paikka

• Anonyymi

Onkos tää paikka nyt kokonaan kiinni kun pimeältä näyttää? Vai mitä on tapahtunut?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 318
      4590
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2236
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      192
      2066
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1466
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      77
      1343
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      982
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      957
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      899
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      824
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      756
    Aihe