Tui yrittää kusettaa

ontuvatseliselitsain

Tein taas saman havainnon kuin auemmin että aaayantapallossa ja Napsussa Tuin matkoilla on jatkuvasti halvemmat tarjoushinnat kuin millä he ko matkoja myyvät. Tjäreborgilla ja aurinkomatkoilla hinnat olivat samat. Tuilta tilatessa saa olla varovainen sillä hinta olisikin ollut e hengeltä 280 ekee korkeampi kuin Tantapallosta tai Napsusta ilmoitettu hinta josta oli linkki Tuin sivuille. Plen tähän törmännyt Tuin kohdalla aiemminkin. Yrittivät pistää Napsun ja Rantapallon piikkiin ko hintaeroa mutta tuntuu oudolta että hintaeroa on vain Tuin kohdalla.

5

873

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tui myy suomeksi opastettija matkoja kovalla hinnalla, mutta kun retkelle mennään ei olekkaa opastusta suomeksi. Meitä on monta suomalaista jotka on tilannut opastuksen suomeksi. Paikan päältä olisi saanut englannin kielisen opastuksen 5 kertaa halvemmalla. TÖRKEETÄ TOIMINTAA TUILLA.

• Anonyymi

Meille käynnyt myös samoin. Viimenen matka tuilla.

• Anonyymi

Saman olen kokenut Meksikon matkalla. Tui lupaa suomalaisen matkaoppaan retkelle eikä kuitenkaan olekkaan. Kun linja-autossa matkalla rupeamme moista ihmettelemään, selviää ettei suomalaista matkaopasta olekkaan. Tästsä vaiheessa ei voi muuta kun tyytyä moiseen. Takaisin hotelli ei kuulemma enään pääse, olemme muutenkin myöhässä. Ei kovin hyvää mainosta tuille

• Anonyymi

Luovuin Tuin matkoista jo pari vuotta sitten huijaamisten vuoksi. Käytän nykyään vain Aurinkomatkojen ja Apolloa tai sitten räätälöin itse koko matkan.

• Anonyymi

Eikös Tui ole venäläisten omistama yhtiö? Tarvitseeko ihmetellä jos petetään. Nyt jokaisen pitää asettaa kyseinen firma boikottiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe