Katsoitko eilen, jossa oli joku tietenkin Amerikkalainen tutkimus, että ihmisen kuoltua ei aivotoiminta lopu heti.,?
Olihan siellä mielenkiintoisia spekulaatioita, että kuollut viedään pakastamoon ja siellä mukamas tajuaa, että voi helkutti!
Itse en usko tuollaiseen kuolemani jälkeen, koska olen kerran ollut tajuton autokolarin vuoksi ja ei minun aivotoimintani tajunnut, kunnes kuulin ambulanssin tulevan, näin mieheni siinä ulkona, mutta ei hän tullut minun luokse. Jälkeenpäin kuulin, että hän mietti, kuinka lapset haetaan tarhasta, kun auto on pas-romuna.
Siinä ohjelmassa myös kritisoitiin/keskusteltiin tätä kuolleet/heränneet, kun usimmat oli nähneet kirkkaan valon?
Hyvät ja huonot uutiset
8
160
Vastaukset
- Laki-kuolemasta
http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2004/20040027
Yllä nykyistä lakitekstiä kuoleman määritelmästä. Lakitekstiä ollaan näinä aikoina uudistamassa. Aivotoiminnan ja sydämmen pysähtymisen eriaikainen loppuminen on ollut tiedossa jo pitkän aikaa ja siitä on ollut liikkeellä monenlaisia tarinoita suomessakin. - roskapostiakin
Ihmisen kuolemasta ei kerrota omaisille kovin pian . Odotetaan että asia on varmaa. Jenkkilän tutkimukset ovat enemmistössä ruohon polttelun seurauksia ,
- Höpö-höpö-höpö
Väärin. Kyllä se ainakin sairaaloiden, hoiva- ja hoitokotien osastoilta ilmoitetaan omaisille ihan heti kun se on todettu ja varmistettu. Eikä sitä tehdä spostilla tai textarilla.
- anelee.kuin.musti
Hyvät ja huonot uutiset.
Kun Hyppösen Henkka oli juontajana, ohjelmaa jaksoi vielä katsoa. Kari Ketonen vois jatkaa niitä "luottomiehen" hommiaan. - omakokemus
Lähtee kulkemaan sumuisessa tunnelissa kohti suuaukossa näkyvää valoa on monessa ns, rajatapauksesta kertovan muistikuvana. Totuushan on, ettei tajuton orientoidu silmänräpäyksessä vaan herääminen tapahtuu asteittain. Kirkas valo on ilmeisesti leikkaussalin valaistus tai henkilön reaktiota tutkitaan silmiin kohdistuvan valon avulla,
elimistön itse tuottamien tajuntaa muuttavien aineiden on arveltu voivan aiheuttaa rajakokemuksia. Tällaisia ovat esimerkiksi endorfiinit tai dimetyylitryptamiini (DMT).[
Uskon että solumme elävät jonkin aikaa kuolemamme jälkeen, syöpäsolut jatkavat elämäänsä kuolemamme jälkeen.
- EI-kiinosta-pätkääkää
Ohjelma on todettu köykäseksi,
huonoja vitsejä, ei edes naurata,
käännän TV kanavan muualle,
ohjelma pitää lopettaa pikaisesti
parempaa tasokkaampaa tilalle heti,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755