Hyvät ja huonot uutiset

Katsoitko eilen, jossa oli joku tietenkin Amerikkalainen tutkimus, että ihmisen kuoltua ei aivotoiminta lopu heti.,?

Olihan siellä mielenkiintoisia spekulaatioita, että kuollut viedään pakastamoon ja siellä mukamas tajuaa, että voi helkutti!

Itse en usko tuollaiseen kuolemani jälkeen, koska olen kerran ollut tajuton autokolarin vuoksi ja ei minun aivotoimintani tajunnut, kunnes kuulin ambulanssin tulevan, näin mieheni siinä ulkona, mutta ei hän tullut minun luokse. Jälkeenpäin kuulin, että hän mietti, kuinka lapset haetaan tarhasta, kun auto on pas-romuna.

Siinä ohjelmassa myös kritisoitiin/keskusteltiin tätä kuolleet/heränneet, kun usimmat oli nähneet kirkkaan valon?

8

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laki-kuolemasta

      http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2004/20040027

      Yllä nykyistä lakitekstiä kuoleman määritelmästä. Lakitekstiä ollaan näinä aikoina uudistamassa. Aivotoiminnan ja sydämmen pysähtymisen eriaikainen loppuminen on ollut tiedossa jo pitkän aikaa ja siitä on ollut liikkeellä monenlaisia tarinoita suomessakin.

    • roskapostiakin

      Ihmisen kuolemasta ei kerrota omaisille kovin pian . Odotetaan että asia on varmaa. Jenkkilän tutkimukset ovat enemmistössä ruohon polttelun seurauksia ,

      • Höpö-höpö-höpö

        Väärin. Kyllä se ainakin sairaaloiden, hoiva- ja hoitokotien osastoilta ilmoitetaan omaisille ihan heti kun se on todettu ja varmistettu. Eikä sitä tehdä spostilla tai textarilla.


    • anelee.kuin.musti

      Hyvät ja huonot uutiset.
      Kun Hyppösen Henkka oli juontajana, ohjelmaa jaksoi vielä katsoa. Kari Ketonen vois jatkaa niitä "luottomiehen" hommiaan.

    • omakokemus

      Lähtee kulkemaan sumuisessa tunnelissa kohti suuaukossa näkyvää valoa on monessa ns, rajatapauksesta kertovan muistikuvana. Totuushan on, ettei tajuton orientoidu silmänräpäyksessä vaan herääminen tapahtuu asteittain. Kirkas valo on ilmeisesti leikkaussalin valaistus tai henkilön reaktiota tutkitaan silmiin kohdistuvan valon avulla,

      • Sir.Stephen

        elimistön itse tuottamien tajuntaa muuttavien aineiden on arveltu voivan aiheuttaa rajakokemuksia. Tällaisia ovat esimerkiksi endorfiinit tai dimetyylitryptamiini (DMT).[


    • Uskon että solumme elävät jonkin aikaa kuolemamme jälkeen, syöpäsolut jatkavat elämäänsä kuolemamme jälkeen.

    • EI-kiinosta-pätkääkää

      Ohjelma on todettu köykäseksi,
      huonoja vitsejä, ei edes naurata,
      käännän TV kanavan muualle,
      ohjelma pitää lopettaa pikaisesti
      parempaa tasokkaampaa tilalle heti,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe