Kiihottaako oman sperman nuoleminen pillusta?

Joope

Ajatus, että vaimoni ratsastaa mulla. Laukean ja hän tulee kasvoilleni ja nuolettaa itselleen orkun.

Muita, jotka fantasio tällaisesta?

19

2219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spermanen

No eipä tossa mitään fantasiaa ole, senkus ens kerralla otat lantiosta kiinni ja nostamaan muija naaman päälle. Ei kait oma sperma mitään myrkkyä ole? Muija saattaa tykätä kun oot pikkasen oma aloitteinen ja tuhma poika....!

• Olet-surkea-runkkari

Mitä ihmettä jahkailet. Menet ja teet etkä arkaile.
      Vaikka tuyskin sinusta minkään tekemiseen on.

• Kikkeliskok

Ekan kerran kun tein tuon nykyiselle vaimolleni etukäteen kertomatta, niin hän koki sen älyttömän kiihottavana, mutta samalla häkellyttävänä. Ei ollut kokenut sitä kenenkään aiemman tekemänä. Minusta se on hauska pikku lisämauste seksipuuhiin.
      Suosittelen!

• hjghjhg

Jos vaimosi ei saanut orkkua kullistasi niin pitäisikö hänen sormettaa itse:D

• Kikkeliskok

Ideahan tässä on nimenomaan se, että miehen lauettua nuollaan naiselle vielä yksi orgasmi. Ainakin minä olen kertalaukeava, mutta useimmat naiset voivat laueta useamman kerran saman session aikana. Ei tässä sormia sotketa ellei nainen nuollessa nimenomaan halua vielä lisätäytettä.

• Spermafriikki

Myös toisen mihen sperman imeminen oman vaimon pillusta on tosi kiihottavaa.

• Nahaton

Nimenomaan ; ) haaveenani on,että vanhempi paksukalu setä olisi kirnunnut pullukkavaimoani kunnolla,ja laittaisi sitten minut nuolemaan vaimon siistiksi...(seuraavaa kertaa varten?)

• OletJätettä

Homo mikä homo, etkö kykene tunnustamaan hintteyttäsi kun naisia pitää vetää mukaan homosperma fantasioihisi.Vai on vaimosi läskikasa. läskit ovat rumia... mutta kaltaisellesi hinttarille vaimo onkin vain kulissi eikä väliä vaikka se olisikin hikinen ja haiseva syöttöporsas.

• Sama fantasia minullakin. On muutaman kerran kokeiltukin, suosittelen.

• Kikkeliskok

Täytyy myös huomauttaa, että tämä leikki sopii erityisesti niille, jotka pitävät ajatuksesta naisen saamisesta raskaaksi tai yrittävät lasta. Fysiologisesti lienee niin, että naisen orgasmin tarkoitus on aikaansaada kohtu supistelemaan. Tämä supistelu aikaansaa pumppaavan liikkeen, joka imaisee emättimessä olevan sperman kohdunkaulan yli kohtuun. Kohdunkaula kun on siittiöille fysiologisten ja kemiallisten ominaisuuksien takia vaarallinen paikka, niin orgasmin avulla elimistö helpottaa sopivan kumppanin sperman matkaa lähemmäs kohtaa, jossa hedelmöittyminen voi tapahtua. Eli jos vauvan alulle paneminen on mielessä, niin kannattaa kokeilla tätä kikkaa. Ensin siemenet sisään ja sitten nuolemalla orgasmi perään, jolloin siittiöt pääsevät helposti ja nopeasti riittävän syvälle.

• TheVictim

Meilla on usein tapana leikkiä käsiraudoilla sängyssä siten että olen kahlittuna kiinni ja tyttöystäväni ratsastaa päälläni. Aina joskus hän sitten päättää kääntyä ja istuu naamalleni ja nuolettaa spermaisen pillunsa puhtaaksi <3 Ihan parasta vaikken niin tykkääkkään omien eritteideni mausta mutta tuossa ei ole juuri vaihtoehtoa olla saamatta spermapillua naamalleni jos tyttöystäväni niin vain haluaa

• Janita73

kyllä kiihottaa ja vielä enempi kiihottais kun se valuva sperma olisi jonkun muun miehen tai molempien sekotus

• Ota sitten vierasmies pumpaamaan spermansa sinuun sillähän siitä selviää.

• Ihan parasta

• Nuolija_mies

Tykkään ja olen monasti nuollut vaimon pillun puhtaaksi sen jälkeen kun olen roiskinut spermat sisään. Tosin nuollessa minulla alkaa seisomaan koska kuvittelen että avokkia on pannut joku toinen ja joudun nuolemaan sen toisen miehen spermat. Sitten kun seisoo aletaan naimaan uudelleen ja laukean taas avokkini sisään.

• pitkäkieli

Kyllä voisin tulla nuolemaan jonkun naisen pillusta spermat

• Nuoleminen_on_kivaa

Kyllä kiihottaa niin omat kuin vieraatkin.

• Homotovatkuvottavia

Varmasti jos on sairas hinttaripaska. Mitä sä hintti naisten kanssa nussit jos sperma kiinnostaa, myönnä, että olet saastainen hintti!

• Jhfahy

Olen joskus nuollut omat spermat vaimon pillusta. Ei siihen kuole. Hyvältä maistui.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      467
      4144
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1732
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1557
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1494
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1428
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1395
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1346
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1265
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      45
      1119
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      34
      1098
    Aihe