Mulla on nyt 1 tyttö talvikko ja haluaisin ehkä toisen. Olen joiltakin sivustoilta lukenut että voisi asua jos ovat syntymästä asti olleet yhdessä. Joten voisiko ottaa toisen samaan häkkiin.
Voiko 2 talvikkoa asua samassa häkissä???
Aaaaaaaaaaaaaaa
2
241
Vastaukset
- Hamsterilove
En suosittele, ei ole kovin suositeltavaa vaikka olisivat tulleet samasta poikueesta. Itse en ainakaan myy kasvattejani samaan kotiin. Mutta jos ovat samassa huoneessa, mutta eri häkeissä niin ei ole vaaraa. Onnea sinulle hamsterisi kanssa ja jos päätät toisenkin ottaa!
- Hamsterilove
Anteeksi kirjoitus virheet. En siis myisi kasvattejani samaan kotiin. En siis vielä hamstereita kasvata. Joskus tämä kyllökin olisi haaveena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1666378Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv952921Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?941816Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431525Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91236- 131087
- 501049
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75973Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23968- 17960