Mitäs jos mä silleen pikkasen

ensuoraanmut

vihjaan ikävästäni niin mitäs sitten tapahtuu? ;)

42

2048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EdesPieniVihje

      No ihan pienikin vihje riittää, kyllä mä siitä kopin otan :)

      • katsotaakuikäy

        Tai no en mä nyt tiedä onko se niin pienikään ;)


    • Kutensovittu

      Asiat menee omalla painollaan ;)

    • eipelejäsitäennen

      Mutta, vain jos olet sinkku.

      • Olenhanminä

        enkä mä muutenkaan pelaa mitää!!!


      • Antispämmääjä

        Mulle kelpaa kyllä, vaikka hän onkin parisuhteessa.

        Ja olen otsekin varattu.


    • hyväksynyhdensanat

      Se riippuu siitä kuka niin tekee. En ymmärrä sitä jos ei olla oltu tekemisissä aiemmin ja juteltu monta kertaa.

    • munhan

      tekisi mieli kertoa toi joka päivä.

      • miksietkerro

        Viestiä olen odotellut joka päivä.


      • munhan

        olet vai...


      • ehkäjotänään
        miksietkerro kirjoitti:

        Viestiä olen odotellut joka päivä.

        Samoin minäkin. Joka päivä olen viestiä odotellut.


      • munhan

        pää tekee kepposet...enhän mä voi tietää...m>n


    • näinkinpäin

      Se voisi olla aika vaarallista, mutta toivottavaa. Seurauksista en ota vastuuta. ; )

    • nokyllähän

      sä vissiin jo jotenki vihjasit siitä minulle. No jos rehellisiä ollaan, niin aattelin olevan vaan taas jotain pilaa.

      • niintaisintehdä

        miten niin pilaa? :/


    • Peitonalletaas

      Tiedät kyllä mitä tapahtuu, jos nähdään, pääset takin alle taas :D :D

    • Hyvyöt

      Voi kun kiva viesti ;) Ei vaan täytyy mennä kohta unten maille, et jakaa taas tätä elämää:)

      • Edellinen_kirjoittaja

        Kröhöm *jaksaa, p..n ennustavasyöttö jakaa mitä tahtoo...


      • hyvääyötäkaunis

        Jeps, mun kanssa ku joutuu oleen tekemissä niin kandeekin olla hyvät yöunet takana ;)


      • Edellinen_kirjoittaja

        Kauniita unia ihana :) <3


      • enkaiihanamut

        Kuin myös <3


    • Solong

      Jokainen kylän akka kirkuu.

    • ei_jarruja

      vihjaa vain, se olisi enemmän kuin suotavaa ;)

      • muttajosnynukkumaa

        Helppohan se on aina suunnitella mutta kun tottuuen hetki koittaa niin musta tulee sanaton ;D


      • katsoakortin
        muttajosnynukkumaa kirjoitti:

        Helppohan se on aina suunnitella mutta kun tottuuen hetki koittaa niin musta tulee sanaton ;D

        Älä pelkää. Mulla on jarru ja jalat maassa. Mitään pahaa ei tapahdu. Olisin halunnut vaan tutustua. Ei se ole sen vakavampaa.


      • Muttajosnynukkumaa

        Eiku mä pelkään vaan sitä nolotusta jos oonki kuvitellu kaiken vaan omassa päässäni :/


      • Melkeinvalvoinläpiyön

        Sittenhä meitä olis kaks, joilla on mahottoman hyvä mielikuvitus. Aatteleha ny mitä kaikkea myö saataskaa aikaa voimat yhistämällä. Ellei myö sitte molemmat olla sanattomia. Yhteistyö vuatii kyllä sanoja.. Onko meillä niitä? Nolostutaanko yhes? ;D


      • Mitenhaluat
        Muttajosnynukkumaa kirjoitti:

        Eiku mä pelkään vaan sitä nolotusta jos oonki kuvitellu kaiken vaan omassa päässäni :/

        Aloita sitten jollain neutraalilla, tai vihjaa jotain. Eiköhän tää oo kuitenkin aika selvä juttu molemmille.


      • Nolostuttaanvaa
        Melkeinvalvoinläpiyön kirjoitti:

        Sittenhä meitä olis kaks, joilla on mahottoman hyvä mielikuvitus. Aatteleha ny mitä kaikkea myö saataskaa aikaa voimat yhistämällä. Ellei myö sitte molemmat olla sanattomia. Yhteistyö vuatii kyllä sanoja.. Onko meillä niitä? Nolostutaanko yhes? ;D

        Kait se täytyy ottaa riski :D


      • onhanseeee
        Mitenhaluat kirjoitti:

        Aloita sitten jollain neutraalilla, tai vihjaa jotain. Eiköhän tää oo kuitenkin aika selvä juttu molemmille.

        Selvääkin selvempää, mutt ku ei sitä koskaa kuitenkaa tiiä jos sitä oma mieli onkin tehnyt vaan kepposet ;)


      • temputkin

        Saattaa se tehä viellä sulle.


      • ei_jarruja
        muttajosnynukkumaa kirjoitti:

        Helppohan se on aina suunnitella mutta kun tottuuen hetki koittaa niin musta tulee sanaton ;D

        hmm.. jos luotetaan siihen, että minulla ei mene sormi suuhun :)


      • luotetaansiihen

        parempi olis niii ;) :)


    • Mistäsmeistätäällä

      Kukaan voisi sitä tietää.

    • jokoskerroit

      No miten kävi ?

    • miksieisuoraan

      Miksi et kertoisi suoraan? Eikö olisi kiva ottaa seuraava askel, olipa se kuinka pieni tahansa?

      • tännäänyritin

        No tämän parempaan en varmaan kykene, en ennekuin toisen ajatuksista saan jotakin enemmän irti.


    • Onkoikäväkova

      Jotkut on käynyt täällä ja tärvellyt tämän ketjun! :(( Mut ei se mitään, viesti meni perille jo! :))

      • ononononooooon

        Hyvä hyvä!! ;)


    • älykkyydestäelämää

      Aika pieni asia, kyllä.

      Mutta olin hirveän väsynyt ja oikaisin lukio-tyttöjen jutun kautta paistelemaan omaa lihaa, koska... oli raskas päivä, kun piti kouluttaa näitä lääkäreitä ja jne ihmisiä..

      aika raskas päivä oli, mutta käteiset rulaa, yleensäkin, kuin ei lääkäreillä... pitäisiköhän taas pelailla vähän käteistä rahaa itselle?

    • kokeilemitätulee

      Aloittajan juttu oli aika hauska että: mitähän tapahtuisi jos sanoisin jotain... mitä mahtaisi tapahtua jos sanoisin jotain?

    • Huolissaanteistä

      Tämäkin jonkun onnettoman vanhanpojan alulle panema epätoivoinen hätähuutoketju on nyt ikävä-palstan top 10:n kärjessä... :D:D Herää kysymys ja huoli siitä, onko kaikilla täällä kaikki ihan ok???

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      7954
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4656
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3331
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2186
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1576
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1518
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1209
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1108
    Aihe