Olisitko luottamuksen arvoinen minulle?

Näin.se.menee

Jos pääset "Tyttö/ naisporukalla käymään , vaikka Tallinnassa? ja et petä minua.
Kuten mediassa on ollut uutisia Gampiassa käynneistä lomailijoista... tiedätte mitä tarkoitan.
Osuinko sellaiseen asiaan johon sinun omatuntosi ei kykene kohtaamaan totuutta lainkaan.
Et olisi enää terve tullut takaisin lainkaan.

10

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiifootuu

ei ole koskaan tullut mieleeni omaa rakasta pettää.

• mehtäNelli

Olen päihteetön ihminen jota kiinnostaa lähinnä luonto ja kulttuuri. Todennäköisesti pyrkisin Tallinnassakin villiin luontoon eräretkelle. Muut tytöt saisivat mennä mihin huvittaa jos luontoretki ei kelpaa. En siellä eräillessä joutais pettämiskuvioita järjestämään. Ei mua muut miehet edes kiinnosta. Se huomio ja seura mitä omalta kumppanilta saan, on tarpeeksi.

• Vinkuvinku

No kuule kyllä olisin. Siis jos olisit hän. Paitsi että mä en "pääse" yhtään mihinkään, mä "menen" :)

• ihantylsiä

Minä en harrasta tuollaisia reissuja ollenkaan.

• mitäsitätoiseltakysymään

Sä voisit kysellä itseltäsi, että miksi et itse osaa luottaa?

• lämminkylmässä

Tallinnassa?
      Miksi ?
      Mä voisin vuokrata mäkin ja mentäisi sinne saunomaan, syömään, lepäämään ja ...
      Semmoisen voisin SUOMESSA hyväksyä. Hiljainen luonto ympärillä.

• Tuunsunmukaan

Ok tee niin ja vastaa mun viestiin

• Suhteentärkeimmätehdot

Hei mies. Totta ihmeessä olisin luottamuksen arvoinen sinulle, jos pääsisin jonnekin -naisporukassa tai yksinäni. Tämä kuuluu myös toisen ihmisen arvostamiseen ja on rakastamista....
      Ehtona olisi sama sulle mies, jos sä lähtisit kaveriporukassa tai yksinäsi jonnekkin...

• Näin.se.menee

Eihän tässä nyt minusta ollut kyse, vaan sinusta!

• höhhöhhöö
        Näin.se.menee kirjoitti:

Eihän tässä nyt minusta ollut kyse, vaan sinusta!

no kai sä viestisi jolleki tietylle osotit sentään ekkä kaikille netissä käyville vai kuin, joten ei koskenu ketään ketjussa olevaa, v*ttu mitä ääliöitä te ootte.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      191
      1330
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      51
      730
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      252
      622
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      597
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      570
    Aihe