Jos pääset "Tyttö/ naisporukalla käymään , vaikka Tallinnassa? ja et petä minua.
Kuten mediassa on ollut uutisia Gampiassa käynneistä lomailijoista... tiedätte mitä tarkoitan.
Osuinko sellaiseen asiaan johon sinun omatuntosi ei kykene kohtaamaan totuutta lainkaan.
Et olisi enää terve tullut takaisin lainkaan.
Olisitko luottamuksen arvoinen minulle?
10
644
Vastaukset
- tiifootuu
ei ole koskaan tullut mieleeni omaa rakasta pettää.
- mehtäNelli
Olen päihteetön ihminen jota kiinnostaa lähinnä luonto ja kulttuuri. Todennäköisesti pyrkisin Tallinnassakin villiin luontoon eräretkelle. Muut tytöt saisivat mennä mihin huvittaa jos luontoretki ei kelpaa. En siellä eräillessä joutais pettämiskuvioita järjestämään. Ei mua muut miehet edes kiinnosta. Se huomio ja seura mitä omalta kumppanilta saan, on tarpeeksi.
- Vinkuvinku
No kuule kyllä olisin. Siis jos olisit hän. Paitsi että mä en "pääse" yhtään mihinkään, mä "menen" :)
- ihantylsiä
Minä en harrasta tuollaisia reissuja ollenkaan.
- mitäsitätoiseltakysymään
Sä voisit kysellä itseltäsi, että miksi et itse osaa luottaa?
- lämminkylmässä
Tallinnassa?
Miksi ?
Mä voisin vuokrata mäkin ja mentäisi sinne saunomaan, syömään, lepäämään ja ...
Semmoisen voisin SUOMESSA hyväksyä. Hiljainen luonto ympärillä.- Tuunsunmukaan
Ok tee niin ja vastaa mun viestiin
- Suhteentärkeimmätehdot
Hei mies. Totta ihmeessä olisin luottamuksen arvoinen sinulle, jos pääsisin jonnekin -naisporukassa tai yksinäni. Tämä kuuluu myös toisen ihmisen arvostamiseen ja on rakastamista....
Ehtona olisi sama sulle mies, jos sä lähtisit kaveriporukassa tai yksinäsi jonnekkin...- Näin.se.menee
Eihän tässä nyt minusta ollut kyse, vaan sinusta!
- höhhöhhöö
Näin.se.menee kirjoitti:
Eihän tässä nyt minusta ollut kyse, vaan sinusta!
no kai sä viestisi jolleki tietylle osotit sentään ekkä kaikille netissä käyville vai kuin, joten ei koskenu ketään ketjussa olevaa, v*ttu mitä ääliöitä te ootte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1836500Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto935412Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost173762Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1233387Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2213182Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat762358Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12108Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191696Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val451694- 981366