Jos pääset "Tyttö/ naisporukalla käymään , vaikka Tallinnassa? ja et petä minua.
Kuten mediassa on ollut uutisia Gampiassa käynneistä lomailijoista... tiedätte mitä tarkoitan.
Osuinko sellaiseen asiaan johon sinun omatuntosi ei kykene kohtaamaan totuutta lainkaan.
Et olisi enää terve tullut takaisin lainkaan.
Olisitko luottamuksen arvoinen minulle?
10
593
Vastaukset
- tiifootuu
ei ole koskaan tullut mieleeni omaa rakasta pettää.
- mehtäNelli
Olen päihteetön ihminen jota kiinnostaa lähinnä luonto ja kulttuuri. Todennäköisesti pyrkisin Tallinnassakin villiin luontoon eräretkelle. Muut tytöt saisivat mennä mihin huvittaa jos luontoretki ei kelpaa. En siellä eräillessä joutais pettämiskuvioita järjestämään. Ei mua muut miehet edes kiinnosta. Se huomio ja seura mitä omalta kumppanilta saan, on tarpeeksi.
- Vinkuvinku
No kuule kyllä olisin. Siis jos olisit hän. Paitsi että mä en "pääse" yhtään mihinkään, mä "menen" :)
- ihantylsiä
Minä en harrasta tuollaisia reissuja ollenkaan.
- mitäsitätoiseltakysymään
Sä voisit kysellä itseltäsi, että miksi et itse osaa luottaa?
- lämminkylmässä
Tallinnassa?
Miksi ?
Mä voisin vuokrata mäkin ja mentäisi sinne saunomaan, syömään, lepäämään ja ...
Semmoisen voisin SUOMESSA hyväksyä. Hiljainen luonto ympärillä.- Tuunsunmukaan
Ok tee niin ja vastaa mun viestiin
- Suhteentärkeimmätehdot
Hei mies. Totta ihmeessä olisin luottamuksen arvoinen sinulle, jos pääsisin jonnekin -naisporukassa tai yksinäni. Tämä kuuluu myös toisen ihmisen arvostamiseen ja on rakastamista....
Ehtona olisi sama sulle mies, jos sä lähtisit kaveriporukassa tai yksinäsi jonnekkin...- Näin.se.menee
Eihän tässä nyt minusta ollut kyse, vaan sinusta!
- höhhöhhöö
Näin.se.menee kirjoitti:
Eihän tässä nyt minusta ollut kyse, vaan sinusta!
no kai sä viestisi jolleki tietylle osotit sentään ekkä kaikille netissä käyville vai kuin, joten ei koskenu ketään ketjussa olevaa, v*ttu mitä ääliöitä te ootte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768