Jos pääset "Tyttö/ naisporukalla käymään , vaikka Tallinnassa? ja et petä minua.
Kuten mediassa on ollut uutisia Gampiassa käynneistä lomailijoista... tiedätte mitä tarkoitan.
Osuinko sellaiseen asiaan johon sinun omatuntosi ei kykene kohtaamaan totuutta lainkaan.
Et olisi enää terve tullut takaisin lainkaan.
Olisitko luottamuksen arvoinen minulle?
10
605
Vastaukset
- tiifootuu
ei ole koskaan tullut mieleeni omaa rakasta pettää.
- mehtäNelli
Olen päihteetön ihminen jota kiinnostaa lähinnä luonto ja kulttuuri. Todennäköisesti pyrkisin Tallinnassakin villiin luontoon eräretkelle. Muut tytöt saisivat mennä mihin huvittaa jos luontoretki ei kelpaa. En siellä eräillessä joutais pettämiskuvioita järjestämään. Ei mua muut miehet edes kiinnosta. Se huomio ja seura mitä omalta kumppanilta saan, on tarpeeksi.
- Vinkuvinku
No kuule kyllä olisin. Siis jos olisit hän. Paitsi että mä en "pääse" yhtään mihinkään, mä "menen" :)
- ihantylsiä
Minä en harrasta tuollaisia reissuja ollenkaan.
- mitäsitätoiseltakysymään
Sä voisit kysellä itseltäsi, että miksi et itse osaa luottaa?
- lämminkylmässä
Tallinnassa?
Miksi ?
Mä voisin vuokrata mäkin ja mentäisi sinne saunomaan, syömään, lepäämään ja ...
Semmoisen voisin SUOMESSA hyväksyä. Hiljainen luonto ympärillä.- Tuunsunmukaan
Ok tee niin ja vastaa mun viestiin
- Suhteentärkeimmätehdot
Hei mies. Totta ihmeessä olisin luottamuksen arvoinen sinulle, jos pääsisin jonnekin -naisporukassa tai yksinäni. Tämä kuuluu myös toisen ihmisen arvostamiseen ja on rakastamista....
Ehtona olisi sama sulle mies, jos sä lähtisit kaveriporukassa tai yksinäsi jonnekkin...- Näin.se.menee
Eihän tässä nyt minusta ollut kyse, vaan sinusta!
- höhhöhhöö
Näin.se.menee kirjoitti:
Eihän tässä nyt minusta ollut kyse, vaan sinusta!
no kai sä viestisi jolleki tietylle osotit sentään ekkä kaikille netissä käyville vai kuin, joten ei koskenu ketään ketjussa olevaa, v*ttu mitä ääliöitä te ootte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832284
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722030Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441973- 1281670
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661602Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931509Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771241Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321124Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801120- 711083