Tein feikkiprofiilin

salaskoude

Treffipalstalle nähdäkseni onko miesystäväni siellä, sen verran outoa oli käytöksensä viime aikoina. Kaikkeen sitä ryhtyykin, huhhuh. Nolooo

7

1114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pia1156

      Ei oo noloo, mie tein kans ja yllätys ei ollut kovin suuri ku olin oikeassa ja siellä ol. Inhottavinta ol et olin 7kk raskaana ja ku mies jäi kiinni ni selitys ol et ei tuntenut vetoa minuun mahani kanssa ja etti vaan seksi seuraa ku hänellä tarpeita.
      Olen nykyään, 7v myöhemmin, onnellisesti naimisissa toisen miehen kanssa ja tää kurja x on ollut yksin .

    • salaskoude

      Yhtään en siitä viisastunut kylläkään, koska syvempi miesprofiilien kaivelu olisi vaatinut liian suuria ponnisteluja tässä tilanteessa.

    • mumman-kamu

      Kuulkas mummat.....

      Ei järvi soutamalla kulu, ja airojen mitta ei vaikuta asiaan.

      Totuushan on että läski ei houkuta,
      paitsi niitä onnettomia jotka ei muuta saa.
      Oletteko nähneet siron naisen rinnalla römppämaha miestä,
      niinpä!!!


      Laittakaa itsenne kuntoon,
      pidätte miehenne ja itsenne tyytyväisenä.
      Ei tyytyväinen mies käy naapurissa.

      • Noohh

        Sinulla ei näytä olevan moraalia tai sen tajuakaan. Kun mielestäsi mies pitää pitää tyytyväisenä, mitens on jos miehestä ei ole pitämään naista tyytyväisenä?? Laita itsesi kuntoon jos liika omahyväisyys vaivaa.
        Sanotaan se nyt näin että ei tyytyväinen ja usein tyytymätönkään nainen käy naapurin miehen luona, naisella voi olla enemmän moraalintajua kuin pienessä kylässä.


    • elämääkokemusta

      Vaimoni on sairaalloisen lihava. Toiset naiset ovat olleet sängyssä huonompia kuin hän , toiset taas parempia.

    • Feikkieerika

      Minulla oli edelleen profiili deittipalstalla, vaikka olin aloittanut uudelleen tapailla entistä seurustelukumppaniani ja olimme sopineet, että menen hänen luokseen seuraavana päivänä syömään ja viettämään päivää. Kuinka ollakaan tyyppi alkoi kirjoitella profiilini kanssa. En voinut uskoa että oli hän. Laittoi kuvan niin pakko oli uskoo.

      Pyysi profiilia luokseen seuraavaksi päiväksi syömään. Haloo. Mä olin menossa sinne. Profiili suostui. No seuraavana aamuna ehdotti mulle että tulisi pikaisesti käymään aamulla. Kun sanoin, että oon sinne tulossa keksi kaikki syyt että en tulis, sano et ois nyt parempi pitääkin suhteessa taukoo. No en mennut. Eikä se profiilikaan mennyt... Se oli löytänyt paremman. Enkä koskaan enää mennyt sen jätkän luokse. No on se on nyt sata kertaa pyytänyt et tavattas. Ei kiinnosta enää, sain selville millainen nilkki tyyppi on.

      • Syömäänvaan

        Olisit menny kaks kertaa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1666
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1295
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1200
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1158
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1146
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1055
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1041
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      962
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      957
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      834
    Aihe