Tein feikkiprofiilin

salaskoude

Treffipalstalle nähdäkseni onko miesystäväni siellä, sen verran outoa oli käytöksensä viime aikoina. Kaikkeen sitä ryhtyykin, huhhuh. Nolooo

7

1212

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pia1156

Ei oo noloo, mie tein kans ja yllätys ei ollut kovin suuri ku olin oikeassa ja siellä ol. Inhottavinta ol et olin 7kk raskaana ja ku mies jäi kiinni ni selitys ol et ei tuntenut vetoa minuun mahani kanssa ja etti vaan seksi seuraa ku hänellä tarpeita.
      Olen nykyään, 7v myöhemmin, onnellisesti naimisissa toisen miehen kanssa ja tää kurja x on ollut yksin .

• salaskoude

Yhtään en siitä viisastunut kylläkään, koska syvempi miesprofiilien kaivelu olisi vaatinut liian suuria ponnisteluja tässä tilanteessa.

• mumman-kamu

Kuulkas mummat.....

Ei järvi soutamalla kulu, ja airojen mitta ei vaikuta asiaan.

Totuushan on että läski ei houkuta,
      paitsi niitä onnettomia jotka ei muuta saa.
      Oletteko nähneet siron naisen rinnalla römppämaha miestä,
      niinpä!!!

Laittakaa itsenne kuntoon,
      pidätte miehenne ja itsenne tyytyväisenä.
      Ei tyytyväinen mies käy naapurissa.

• Noohh

Sinulla ei näytä olevan moraalia tai sen tajuakaan. Kun mielestäsi mies pitää pitää tyytyväisenä, mitens on jos miehestä ei ole pitämään naista tyytyväisenä?? Laita itsesi kuntoon jos liika omahyväisyys vaivaa.
        Sanotaan se nyt näin että ei tyytyväinen ja usein tyytymätönkään nainen käy naapurin miehen luona, naisella voi olla enemmän moraalintajua kuin pienessä kylässä.

• elämääkokemusta

Vaimoni on sairaalloisen lihava. Toiset naiset ovat olleet sängyssä huonompia kuin hän , toiset taas parempia.

• Feikkieerika

Minulla oli edelleen profiili deittipalstalla, vaikka olin aloittanut uudelleen tapailla entistä seurustelukumppaniani ja olimme sopineet, että menen hänen luokseen seuraavana päivänä syömään ja viettämään päivää. Kuinka ollakaan tyyppi alkoi kirjoitella profiilini kanssa. En voinut uskoa että oli hän. Laittoi kuvan niin pakko oli uskoo.

Pyysi profiilia luokseen seuraavaksi päiväksi syömään. Haloo. Mä olin menossa sinne. Profiili suostui. No seuraavana aamuna ehdotti mulle että tulisi pikaisesti käymään aamulla. Kun sanoin, että oon sinne tulossa keksi kaikki syyt että en tulis, sano et ois nyt parempi pitääkin suhteessa taukoo. No en mennut. Eikä se profiilikaan mennyt... Se oli löytänyt paremman. Enkä koskaan enää mennyt sen jätkän luokse. No on se on nyt sata kertaa pyytänyt et tavattas. Ei kiinnosta enää, sain selville millainen nilkki tyyppi on.

• Syömäänvaan

Olisit menny kaks kertaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      70
      1101
    2. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      12
      939
    3. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      61
      910
    4. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      818
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      760
    6. 57
      697
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      627
    8. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      627
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      606
    10. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      596
    11. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      23
      594
    12. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      30
      565
    13. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      50
      559
    14. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      510
    15. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      35
      509
    16. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      505
    17. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      72
      486
    18. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      18
      484
    19. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      457
    20. Mitä sulle

Kuuluu?
      Ikävä
      24
      439
    Aihe