Treffipalstalle nähdäkseni onko miesystäväni siellä, sen verran outoa oli käytöksensä viime aikoina. Kaikkeen sitä ryhtyykin, huhhuh. Nolooo
Tein feikkiprofiilin
7
1137
Vastaukset
- Pia1156
Ei oo noloo, mie tein kans ja yllätys ei ollut kovin suuri ku olin oikeassa ja siellä ol. Inhottavinta ol et olin 7kk raskaana ja ku mies jäi kiinni ni selitys ol et ei tuntenut vetoa minuun mahani kanssa ja etti vaan seksi seuraa ku hänellä tarpeita.
Olen nykyään, 7v myöhemmin, onnellisesti naimisissa toisen miehen kanssa ja tää kurja x on ollut yksin . - salaskoude
Yhtään en siitä viisastunut kylläkään, koska syvempi miesprofiilien kaivelu olisi vaatinut liian suuria ponnisteluja tässä tilanteessa.
- mumman-kamu
Kuulkas mummat.....
Ei järvi soutamalla kulu, ja airojen mitta ei vaikuta asiaan.
Totuushan on että läski ei houkuta,
paitsi niitä onnettomia jotka ei muuta saa.
Oletteko nähneet siron naisen rinnalla römppämaha miestä,
niinpä!!!
Laittakaa itsenne kuntoon,
pidätte miehenne ja itsenne tyytyväisenä.
Ei tyytyväinen mies käy naapurissa.- Noohh
Sinulla ei näytä olevan moraalia tai sen tajuakaan. Kun mielestäsi mies pitää pitää tyytyväisenä, mitens on jos miehestä ei ole pitämään naista tyytyväisenä?? Laita itsesi kuntoon jos liika omahyväisyys vaivaa.
Sanotaan se nyt näin että ei tyytyväinen ja usein tyytymätönkään nainen käy naapurin miehen luona, naisella voi olla enemmän moraalintajua kuin pienessä kylässä.
- elämääkokemusta
Vaimoni on sairaalloisen lihava. Toiset naiset ovat olleet sängyssä huonompia kuin hän , toiset taas parempia.
- Feikkieerika
Minulla oli edelleen profiili deittipalstalla, vaikka olin aloittanut uudelleen tapailla entistä seurustelukumppaniani ja olimme sopineet, että menen hänen luokseen seuraavana päivänä syömään ja viettämään päivää. Kuinka ollakaan tyyppi alkoi kirjoitella profiilini kanssa. En voinut uskoa että oli hän. Laittoi kuvan niin pakko oli uskoo.
Pyysi profiilia luokseen seuraavaksi päiväksi syömään. Haloo. Mä olin menossa sinne. Profiili suostui. No seuraavana aamuna ehdotti mulle että tulisi pikaisesti käymään aamulla. Kun sanoin, että oon sinne tulossa keksi kaikki syyt että en tulis, sano et ois nyt parempi pitääkin suhteessa taukoo. No en mennut. Eikä se profiilikaan mennyt... Se oli löytänyt paremman. Enkä koskaan enää mennyt sen jätkän luokse. No on se on nyt sata kertaa pyytänyt et tavattas. Ei kiinnosta enää, sain selville millainen nilkki tyyppi on.- Syömäänvaan
Olisit menny kaks kertaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768