Juha Perälä kertoo Ilta-Sanomissa kihlautumisestaan Nooran kanssa: "Olen saanut ensimmäistä kertaa kokea, mitä on kun aivot saavat kyytiä niin makuuhuoneessa kuin sen ulkopuolellakin, jos tiedätte mitä tarkoitan." Lisäksi Perälä kertoo, että aiemmat kanssakäymiset naisten kanssa ovat olleet lähinnä pinnallisia ja että Juhan ystävät ovat jo nähneet Nooran kypsän elämänasenteen.
Noora on 21v ja Perälä 35. Onko Noora julkisuudenkipeä vai miksi nuori nainen haluaisi tulla julkisuudessa esitellyksi tällä tavoin? Aiemmin Perälää koskevat keskustelut on herkästi poistettu, luulisi että jos jotain julkisesti sanoo niin siitä voisi käydä myös keskustelua.
Juha Perälä ja Noora
14
2893
Vastaukset
- wooots
Herrasmiehet ei kerro seksijutuistaan julkisesti eikä ainakaan koko kansalle, Perälä ei ole herrasmies. Saa naisensa vaikuttamaan halvalta.
- villevalt
jos nuori nainen on kiinnostunut vanhemmasta miehestä, mies on joko rikas tai julkkis. tässä on taas yksi turhake joka etenee elämässä reittä pitkin. herrasmiestä tuskin haluaakaan.
- cedric
Mutta tarviiko naisestaan silti tuohon sävyyn puhua, tuosta jää pysyvä leima otsaan. Nyt on koko kansalle kerrottu, että Noora antaa julkulle kyytiä oikein ammattimaisin ottein. Elämä ja ura on nuorella naisella vasta edessä ja moni työnantaja ei halua palkata naista, jolla on huono maine.
- Org4smi
cedric kirjoitti:
Mutta tarviiko naisestaan silti tuohon sävyyn puhua, tuosta jää pysyvä leima otsaan. Nyt on koko kansalle kerrottu, että Noora antaa julkulle kyytiä oikein ammattimaisin ottein. Elämä ja ura on nuorella naisella vasta edessä ja moni työnantaja ei halua palkata naista, jolla on huono maine.
Naurettava kommentti. Jos naisen maine olisi huono siitä, että hänen parisuhteessaan on toimiva seksielämä, niin kumma juttu. Oppikaa hyvät ihmiset puhumaan seksistä, niin ehkä teidänkin seksielämänne parantuisivat. Työnantajaa ei varmaan juurikaan kiinnosta onko työntekijällä hyvä seksielämä vai ei. Parempihan sitä on työssään kun makuuhuoneessa toimii ;D
- l---
No varmaan poistattaa keskustelut ettei kihlattu näe mitä ihmiset puhuu. On toisaalta aika helppo nainen ilmeisesti kyseessä. Perikselle sanonut ettei yleensä vastaa vanhempien vieraiden miesten viesteihin, mutta peris teki kuulemma vaikutuksen. Just joo.
- Jubunen
"Olen saanut ensimmäistä kertaa kokea, mitä on kun aivot saavat kyytiä niin makuuhuoneessa kuin sen ulkopuolellakin, jos tiedätte mitä tarkoitan."
No en tiedä mitä tarkoittaa, mutta arvelen että täyttelevät ristisanatehtäviä niin sängyssä kuin keittiönpöydän äärelläkin. Näin ainakin tulee sitä ns. aivojumppaa. - Ehhehehhhhh
Tämä ei niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tule kestämään!Kertoopa myös periksen kypsyydestä,että pitää 14 vuotta nuorempi tyttö kihlata.Ei tyttö tiedä elämästä vielä mitään.Tää on max kaks vuotta.
- Sademies26
AV:lta lähtikin jo Peris-keskustelu bittiavaruuteen. Aika mielenkiintoista että äijä läyhättää sekä radiossa että lehdissä milloin mitäkin ala-arvoista mutta ei kestä itseensä kohdistuvaa puhetta ollenkaan. Paitsi että Perälä tuntuu olevan tosi pieni mies, siinä on oikeasti jotain outoa. Kaikki tekemiset ei taida kestää päivänvaloa.
- Kkkkkkkkkkkkkkköööööö
...Sopivat hyvin toisilleen.Periksen henkinen taso on ehkä just ja just 21v.....
- Jeoeieiei
Peris löytänyt tasoistansa seuraa
- Ziizuz
Ei kyllä tuntunut miltään järjen jättiläiseltä tv sarjassa jossa oli Pirkka-Pekan kanssa. Typerää ala-asteikäisten lasten tasolla olevaa kohellusta.
- Anonyymi
Mies jätti edellisen tytynsä jotain pari kuukautta ennen sen Nooran tapaamista, verukkeella "ei sovi mun rooliin seurustella". Möläytteli näitä juttuja siis itse silloin radiossa. Hämmentävintä sen hahmon edesottamuksissa on se että ne rakkaushehkutukset tästä nuoresta mallitypykästä silloin pari vuotta sitten oli kuin olisi halunnut vittuilla entisille tyttöystävilleen.
- Anonyymi
Piti löytää sovinistirooliin sopiva tyttöystävä, sellainen statussymbolivaimoksi sopiva. Se haluaa että häntä ei pidettäisi sovinistina ja sitten se kuitenkin toimii just kuin sellainen.
- Anonyymi
Ovatko edelleen yhdessä? Seiskahan hehkutti aikanaan kihlauksesta. Nyt Perälä muuttamassa jenkkilään, Noorasta ei mitään mainintaa.. 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41819