Sijaisen kohtelu

minätäällä12

Hellou.

Sairaalassa olo keikkatyöläisenä/sijaisena.
Tästä tulee pitkä ja tunteikas kertomus, varokaa vain. :D Hermot on sen verran koetuksella.

Mutta asiaan..

Mikähän ihme siinä on että olen sijaisena sairaalassa ja osa henkilökunnasta kohtelee minua kuin tiskirättiä? Osa on aivan ihanaa porukkaa ja tykkäävät kovasti, sitten on tämä porukka jotka huokailevat kun kuulevat että saavat iltavuoroon kaveriksi tälläisen ”osaamattoman” sijaisen.

Viimekuussa sain melkein jokapäivä sieltä soittoja lyhyellä varoitusajalla, pääsenkö siihen ja siihen vuoroon. Lupauduin aina mihin pystyin, mutta koska välillä tein keikkaa toiseenkin hoitopaikkaan ja vapaapäivänkin halusin luonnollisesti toisinaan pitää, niin aina en pystynyt ottamaan keikkoja vastaan. Silti paljon pystyin työvuoroja siellä tekemään.
Ilmotin sitten sinne, että pidän viikon loman että en ole käytettävissä. Nyt sitten sen viikon jälkeen töiden soittelu sieltäpäin on loppunut kuin seinään. :D Varmaan ovat saaneet jonkun paremman sijaisen?😌

Kysyin myös yksi päivä osastonhoitajalta että olisiko kesätöitä sieltä. Hän pahoitteli ja sanoi että on kerinnyt kesäsijaiset jo varata. Kerroin sitten niille mukaville työkavereilleni siellä tätä ja he sanoivat että kumma homma, yleensä ei tässä vaiheessa ole vielä yhtiäkään kesäsijaisia valittu. Todella outoa myös se, että kuuleman mukaan os. hoitaja on valinnut liian vähän sijaisia kesäksi (niin kuin aina) ja lisäksi hän on luultavasti valinnut kesäsijaisiksi joitain hoitajia jotka ovat olleet kyseisessä sairaalassa kauan sitten viimeksi, eikä esimerkiksi kysynyt minua joka melkeimpä ainoana sijaisena olen siellä juossut melkein koko viime kuunkin, ilman kiitosta.
On tullut vähän sellainen olo etten halua enää sinne mennä, vaikka onhan sielä mukavaakin porukkaa.

Yksi asia mikä kans ihmetyttää että minulla on lääkeluvat ja kaikki, ja sen takia minun pitäisi saada päiväksi yleisavaimet sekä se lääkehuoneen erillinen avain, jotta pääsen kiireessäkin sinne yksin ettei tarvitse aina juosta osastoa päästä päähän hakemaan työkaverilta avaimia. Mutta ei, aina kun tulen töihin, joudun hakemaan ensin osastolta joltakin avaimet jotta saan työvaatteet ja pääsen pukemaan ne pukukoppiin. Sitten tulen osastolle ja saan siksi työvuoroksi sen yleisavaimen, en sitä lääkehuoneen avainta vieläkään. Jännä homma. Toki ymmärrän ettei varmasti voi sijaisille avaimia antaa mutta hoh vitun hoijjaa silti!!!!

Rakastan yli kaiken työtäni, ja teen aina hirvittävän ahkerasti kyseisessä paikassa duunia kun keikalla olen, haluan olla aktiivinen ja omatoiminen. Harmittaa vain tälläiset pienet, mutta silti isot murheet. :(

0

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
        Tunteet
        18
        5323
      2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
        Maailman menoa
        116
        2770
      3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
        Ikävä
        11
        2330
      4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
        Maailman menoa
        592
        2037
      5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
        Ikävä
        123
        1756
      6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
        Ikävä
        70
        1352
      7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
        Ikävä
        42
        1325
      8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
        Suomalaiset julkkikset
        3
        1098
      9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
        Ateismi
        393
        1063
      10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
        Ikävä
        64
        1057
      Aihe