Tulipahan kokeiltua T8 XC60 mallia eikä juuri kehua voi antaa. 2115kg painoa ja sen todella tuntee. Auto ei 407hevosvoimasta huolimatta kiihdy edes 250heppaisen auton tavoin. Vertailun vuoksi uusi A4 2.0tfsi quattro on 252hv koneella tuota volvoa selkeästi ripeämpi. Kokeilkaa itse niin huomaatte. Sanoisin 407 hevosvoiman olevan lähinä paperitietoa mutta ajossa sitä ei kyllä huomaa että tehoa olisi läheskään tuota. Tottakai tuo paino vaikuttaa paljon. Maastoauton ajo-ominaisuudet on muutenkin heikot eikä volvo tämän suhteen tee poikkeusta vaan meno on huojuvaa ja kiikkerää joka tilanteessa. Tuulensuhina ja moottorin äänet kuuluvat ohjaamoon todella selkeästi kaikilla nopeuksilla. Akku meni tyhjäksi äsken -4 kelillä alle 30 kilometrin ajolla. Ei nämä hybridit oikein vielä ole sitä mitä ne ehkä pitäisi olla. T8 jää mieleen lähinä se että idea on hyvä mutta lopputulos todella keskinkertainen.
T8 moottorin paperihevoset ja ylipaino
78
20286
Vastaukset
- Jfjfjkfkfkf
Vai on maasturi ihan kuin maasturi. Hurljaa.
- Kokeiltukaikkk
Niin tuon auton nelivetojärjestelmä on haukuttu umpisurkeaksi. Sehän on käytännössä etuvetoinen ja tuo sutii ja lipsuu kuivallakin kun ei ole kunnon nelivetoa. Kovasti puhetta ollut T8:sta mutta valitettava pettymys koko auto. D5awd sekä T6 selkeästi parhaat koneet tuohon. T6 tuntuu myös T8 nopeammalta ajossa. Sillä on satoja kiloja kevyempi.
- Anonyymi
Huom. T6 tuntuu nopeammalta, kuitenkaan olematta sitä.
- Anonyymi
no missähän ovat testanneet haukkujat, tuubista löytyy kyllä videoita joissa menee range roverin jälkeen toisiks parhaiten maastureista ja muka maastureista
- Siltätuntuu
https://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/maistiainen-volvo-xc60-t8-komea-ja-suorituskykyinen-katumaasturi-yllattavan-edullinen/ Samaa sanotaan tässä että ei ole numeroiden mukainen suorituskyky ja räjähtävyys puuttuu.
- traktors
Mahoton kakka möykky, sporttisuus on tipotiessään!
- Teekasi
2115kg on semmonen massa että se vaatii ihan eri tehot liikkuakseen kunnolla. Esim vanha cayenne turbo on aivan eri luokan auto kulkemaan. T8 ei ole sitä mitä sen luulisi olevan.
- Anonyymi
5,5sekunnin möhkö, onhan tuossa porttisuutta
- painoOnVakautta
Kovin hauskoja nämä teinien hevosvoima jutut. Ei suuret voimavarat ole suorassa suhteessa auton kulkuun. Siihen vaikuttaa massa, välityssuhteet, pito, jne... Suurin vaikuttava tekijä on valmistajan filosofia siitä halutaanko vain nopeasti kiihtyvä vai käytännön ajossa mukava ja suorituskykyinen auto.
Nuo hybridjutut on tehty pääasiassa vain verotuksen ja näin päästöjen takia, eikä tosiaankaan suorituskyvyn takia. Vetotapa on ihan hyvä ja toimiva arkiajoon ja pieniin hankaliin olosuhteisiin ja sitä tuossa on haettu. Maasturit ja vastaavat ovat sitten toinen juttu, eikä niitä kannata sotkea keskenään. Kovasti tuokin Volvo on kehuja kerännyt.- Tosijuttuvaa
Paperilla volvo on nopea mutta todellisuudessa T8 kiihtyy 7sekuntia 0-100 XC60 korilla. Auto sutii kuivallakin kun neliveto on niin surkea että auto tuntuu etuvedolta ja siksi sutii ja kadottaa voimat.
- kasvunPaikkaPoika
Jihuu, tuollaisessa autossa onkin tärkeintä, kuten perheautoissa yleensäkin kiihdytys 0-100.
Oikeassa elämässä kun teinikiima on hellittänyt, niin esim. 60-120 tai 100-140 on paljon tärkeämpiä ominaisuuksia isolle perheautolle. - Ymmärtääääääkö
Kyllä se varmaan aika tärkeetä on jos ostat 407heppasen auton niin varmaan ostat sen juuri sen takia että se myös kiihtyy? Eihän siinä tehoja olisi jos se olisi ihan sama miten se kiihtyy? Niinhän se on ettei 120kmh jälkeen kiihtyvyyksillä ole suomessa juuri väliä. 0-120välillä olevat kiihdytykset on niitä joita sitten tehdään tosielämässä. Eikä volvon T8 ole todellakaan sen tuntunen että siinä olisi edes 300 heppaa. Puhumattakaan 407hevosvoimasta. 140 tuskin monikaan ajelee. Puolet vuodessa ne kiihdytykset on vain 0-100välillä. Joten 0-100 väli on se tärkein. Et taida olla kovakaan automies kun et näitä oikein ymmärrä?
- poikasetEiYmmärrä
Missä tarvitset maksimaalista 0-100 kiihtyvyyttä? Et oikeasti missään. Ohitus tapahtuu aina kun pohjalla on jo joku nopeus joka on lähellä liikennemerkein määriteltyä maksimia ja yleensä on jossain 60-80-100-120 ja silloin tarvitaan vääntöä ja kiihtyvyyttä.
Olet muuten melko typerä jos lähdet ihan vaan periaatteesta väittämään muuta. - max.velo
poikasetEiYmmärrä kirjoitti:
Missä tarvitset maksimaalista 0-100 kiihtyvyyttä? Et oikeasti missään. Ohitus tapahtuu aina kun pohjalla on jo joku nopeus joka on lähellä liikennemerkein määriteltyä maksimia ja yleensä on jossain 60-80-100-120 ja silloin tarvitaan vääntöä ja kiihtyvyyttä.
Olet muuten melko typerä jos lähdet ihan vaan periaatteesta väittämään muuta.Suunnilleen noin. Todellisessa liikenteessä kiihdytetään 90-prosenttisesti 0-40 kmh, jolloin pärjää hyvin mopoautollakin. Harva pääsee kohtipihastaan suoraan edes perusnopeustielle max 80 kmh.
- kuumaailmaajapullanmuruj
kasvunPaikkaPoika kirjoitti:
Jihuu, tuollaisessa autossa onkin tärkeintä, kuten perheautoissa yleensäkin kiihdytys 0-100.
Oikeassa elämässä kun teinikiima on hellittänyt, niin esim. 60-120 tai 100-140 on paljon tärkeämpiä ominaisuuksia isolle perheautolle.Turha noille mopoiässä oleville uiveloille on mitään järkevää puhua. Teinipippeli jäykkänä lukevat autolehdistä 0-100 kiihtyvyyksiä ja kuvittelevat, että se olisi kovinki merkittävä asia aikuisten autovalinnoissa.
- Anonyymi
poikasetEiYmmärrä kirjoitti:
Missä tarvitset maksimaalista 0-100 kiihtyvyyttä? Et oikeasti missään. Ohitus tapahtuu aina kun pohjalla on jo joku nopeus joka on lähellä liikennemerkein määriteltyä maksimia ja yleensä on jossain 60-80-100-120 ja silloin tarvitaan vääntöä ja kiihtyvyyttä.
Olet muuten melko typerä jos lähdet ihan vaan periaatteesta väittämään muuta.niin ja mihin tarvitset voimaa ellet aja jotain lusin mökkireitti joka sunnuntai ja ohittele siellä letkassa, kyllähän se sekunnin nopeampaa ohitus voi mennä...
- Anonyymi
kuumaailmaajapullanmuruj kirjoitti:
Turha noille mopoiässä oleville uiveloille on mitään järkevää puhua. Teinipippeli jäykkänä lukevat autolehdistä 0-100 kiihtyvyyksiä ja kuvittelevat, että se olisi kovinki merkittävä asia aikuisten autovalinnoissa.
Hitto kun ois vielä teinipippeli housuissa, niin voisin ajaa vähän laiskemmallakin autolla
- Anonyymi
poikasetEiYmmärrä kirjoitti:
Missä tarvitset maksimaalista 0-100 kiihtyvyyttä? Et oikeasti missään. Ohitus tapahtuu aina kun pohjalla on jo joku nopeus joka on lähellä liikennemerkein määriteltyä maksimia ja yleensä on jossain 60-80-100-120 ja silloin tarvitaan vääntöä ja kiihtyvyyttä.
Olet muuten melko typerä jos lähdet ihan vaan periaatteesta väittämään muuta.kypsemmän puhetta. kumarrus. t8 on paperilla alle 6sek ja todellisuudessa vajaa 7. asia loppuunkäsitelty.
- Tuskinlöytyy
Taitaa olla tuo 407hevosvoimaa joku yheisteho mitä ei todellisuudessa edes pysty käyttämään? Oikeasti se yhteisteho on sitten paljon alempi luulisin?
- vaipatjalassa
no tuohan oli mopo pojalta hyvä kommentti oikein YHEIS teho ja miksi ei voi käyttää
- Mopokawasaki500hp
Mopos alkaa olee enenmmän tehoo kun volvovosa kawasaki 478 hp 4 sel voi vasta kahvasta
kääntää ettei keuli sit ei näy volovoo jää seisoo ku tikku paskaan hah haaa- voiKurjapoika
Varsinkin talvella, jiihu mikä pässi.
- eikäihme
mese ml oma paino yli 2250 siinä vasta autolla painoa lapsukaiset
- Vertaaoikein
Niin mesen ML on luokkaa isompi auto kun volvo XC60. Mersuista XC60 voit verrata mallia GLC joka on se pienempi maasturi.
- Idiootit
Auto joka kiihtyy nopeasti 0-100 kiihtyy myös nopeasti esim 0-40.....tai 40-80kmh. 0-100 on erittin hyvä mittari sille onko auto nopea vaiko ei. Vai väitätkö että esim auto joka kiihtyy 0-100kmh 5sekuntia häviäisi sitten kiihdytyksessä 40-80kmh autolle joka kiihtyy 0-100 7,5sekuntia? Eipä taida hävitä. Auto joka lähtee 0-100 nopeasti lähtee myös muilla nopeauksilla nopeasti. Pitää olla tavan pässi ja kokematon jo ei tätä ymmärrä. Ei se tarkoita että aina vedetään 0-100 täysiä mutta hyvä mittari se on sille mikä auto on nopeampi ja mikä hitaampi.
- itseOletOppimaton
Väärin taas kerran. 40-80 kiihdytyksessä ei vetotavalla ole juurikaan merkitystä, vaan välitysten sopivuudella tuohon ja väännöllä.
Olet kovin tietämätön amispoika kun et yhtään hallitse auton tekniikkaa ja fysiikkaa. - Keijjokakkapylly
Kyllä olen ajanut enemmän autoja kun sinä. Olen myös kilpaillut rallicrossissa. Olet ihan uuno jos et ymmärrä näitä hommia. Valtaosa 0-100 nopeista autoista lähtee siitä 40 todella rivakasti sataseen ellei autossa ole sitten jotain vikaa? Tehokas vajaavetoinen autohan sutii sinne 80 asti jos tie edes vähän nihkeä, ainakin luistonesto vilkkuu. Ei se 150hv toyota kiihdy 40 eteenpäin nopeasti vaikka kuinka haluaisit niin uskoa ja vääntöä riittäisi. Mutta esim oma RS3 audini kiihtyy niin 0-100, 20-100, 40-100, 60-80, 80-120, 120,150, 150-200 jne aina kovaa. Siinä on kato poweria ja perheauton tilat. Aina on oikea vaihde silmässä ja välitykset kohillaan.
- lopetaHaaveiluJaKouluun
Hehee, mitä amispojan juttuja ja unia. Leikkaa , tai oikeammin pyyhkäise ne haituvat ylähuulesta ja panosta kouluun, niin voit saada oikean ja kulkevan auton itsellesi.
Luetun ymmärtäminen ainakin näyttää vativan kovasti panoksia, auttaisikohan joku erityisopetus sinua siinä? - Anonyymi
no ei lähe,,teslat laiskistuu kun mennään 140kmhn yli
- Anonyymi
Kukahan se idiootti on, joku pieni kevyt auto voi kiihtyä 0-100 tosi nopeasti, mutta sen jälkeen tehot ei enää riitä kiihtyvyyden jatkumiseen. Tässä tulee kuvioihin mukaan todelliset voimat eli vääntömomentti (nm) joka isoja painavia autoja todellisuudessa jaksaa viedä autoa eteenpäin vielä sen satasen kiihdytyksen jälkeenkin kun se 250-300 sadan (nm) väännöllä varustettu teinikinniäinen menee polvilleen oikeiden tehojen loppuessa. Älkää pojat tuijottako pelkkiä hevosvoimia, ne kun ei kerro auton tehosta/voimasta oikeasti.
- sepeteusseppe
Aloittaja ei mitään t8 ole kokeillu, korkeintaan haaveillu, mut ei niitä millekään persaukisille anneta koeajoon .Mulla sellanen on ja vielä polestar ohjelmoitu. Köyhät ja kateelliset saa vapaasti räkyttää.
- Autoins
Siihen ei saa polestaria, urpo
- Vollerules
Kyllä saa Polestarin. Tiedoksi Urpo Autoinsille.
https://bilia.fi/fi/huoltopalvelut/lisavarusteet-ja-varaosat/polestar/ - inssinuivelolle
Vollerules kirjoitti:
Kyllä saa Polestarin. Tiedoksi Urpo Autoinsille.
https://bilia.fi/fi/huoltopalvelut/lisavarusteet-ja-varaosat/polestar/https://engineered.polestar.com/fi/product/optimisation/xc60-t8-twin-engine-drive-e-awd-automatic-2018
parempi linkki
- 34654654
Hybridijärjestelmän tuoma paino ja bensakone johtavat siihen että tuo painava auto tuntuu laiskalta. Ainoa oikea kone tuon kokoiseen autoon olisi diesel ilman mitään hybridijärjestelmää. Diesel liikuttaa tuota massaa vielä kevyesti eikä kulutuskaan nouse korkeaksi.
Kannattaa ostaa nyt kun vielä dieseliä saa, tuskin uusia EURO6 dieseleitä kielletään pitkään aikaan.- Mielipide___
Ei hybridijärjestelmä juurikaan tuo lisäpainoa, jos se on Toyotan ja Lexuksen kaltainen oikea itselataava hybridi. Lexus GS450h akusto painaa 30kg, Volvo XC90 T8 akusto 300kg.
Näiden pelleilyhybridien heikko kulku johtuu siitä, että akkujen tyhjennyttyä ne ovat vain lisäpainona. XC90 T8 on tyhjillä akuilla tekniikaltaan XC90 T6, mutta 300kg painavampana.
- VolvoT8
Omistajana voin kerto, että on todella nopea viivalta ja myös vauhdista. Eikä pahan hintainenkaan.
- 3423423
Voisiko aloittaja selvittää mikä sen Q5 audin (oikea verrokki XC60 Volvolle) paino ja suorisukyky ynnä kulutus mahtaa olla?
Vai vetailtaisiinko Volvon V60 T8 vaikka Audin Q5 möhkön?
No yhtäkaikki. Itsellä on vajaa 3 vuotias A4 Quattro dieselillä ja DSG:llä sen huonompaa voimansiirtoa ei ole . Aina väärä vaihde ja hillittömät viiveet toiman tuotossa ynnä se hiton jyrinä 90-100 vauhdeissa jos vähänkin ylämäkeä. Kulutuskin on aivan jojain muuta kuin luvattu 4.3L/100km.
Tuon A4n ainoa hyvä ominiasuus on nelevetotekniikka mutta nyt uudessa ei enää olekaan jatkuvaa vaan jokin Haldex imitaatio.- hehhehtaas
Se joka tänäpäivänä dsg vaihteistoa haukkuu, niin ainakin pystyy sanomaan, että hänellä ei sitä ole. Niin ylivoimainen vaihteisto se on. Kaiken lisäksi, jos sulla olisi Audi A4 Quattro, niin tietäisit, että siinä ei ole dsg vaihteistoa. On se noloa jäädä tuollaisesta valheesta kiinni. Volkkarissa, Skodassa ja Seatissa on dsg vaihteistot, tiedoksi urpolle.
- Mielipide___
hehhehtaas kirjoitti:
Se joka tänäpäivänä dsg vaihteistoa haukkuu, niin ainakin pystyy sanomaan, että hänellä ei sitä ole. Niin ylivoimainen vaihteisto se on. Kaiken lisäksi, jos sulla olisi Audi A4 Quattro, niin tietäisit, että siinä ei ole dsg vaihteistoa. On se noloa jäädä tuollaisesta valheesta kiinni. Volkkarissa, Skodassa ja Seatissa on dsg vaihteistot, tiedoksi urpolle.
On DSG, vaikka nimi onkin toinen. Ei se paska siitä muuksi muutu. Jotkut valmistajat toki osaavat valmistaa toimivan kaksoiskytkinlaatikon, mutta jos sellainen olisi niin ylivoimainen, niin todennäköisesti sitä käytettäisiin edustusautoissakin. Vaan eipä käytetä.
Audin neliveto puolestaan on ihan yhtä tyhjän kanssa, mutta tuskinpa sitä on suunniteltukaan oikeaksi nelikoksi. - hehhehtaas
Mielipide___ kirjoitti:
On DSG, vaikka nimi onkin toinen. Ei se paska siitä muuksi muutu. Jotkut valmistajat toki osaavat valmistaa toimivan kaksoiskytkinlaatikon, mutta jos sellainen olisi niin ylivoimainen, niin todennäköisesti sitä käytettäisiin edustusautoissakin. Vaan eipä käytetä.
Audin neliveto puolestaan on ihan yhtä tyhjän kanssa, mutta tuskinpa sitä on suunniteltukaan oikeaksi nelikoksi.Voihan idiootti taas sentään. Jos sulla olisi kyseinen auto, niin miksi sä käyttäisit sen vaihteistosta jonkun toisen merkin käyttämää nimeä???? Jos sinulla olisi kyseinen auto, niin voin 100% varmuudella sanoa, sinä et käyttäisi siitä volkkarin, skodan ja seatin käyttämää nimeä, vaan käyttäisit siitä Audin käyttämää nimeä, menikö umpiluuhun ja Audista ja Volvosta haaveilevaan köyhään?
- Anonyymi
hehhehtaas kirjoitti:
Se joka tänäpäivänä dsg vaihteistoa haukkuu, niin ainakin pystyy sanomaan, että hänellä ei sitä ole. Niin ylivoimainen vaihteisto se on. Kaiken lisäksi, jos sulla olisi Audi A4 Quattro, niin tietäisit, että siinä ei ole dsg vaihteistoa. On se noloa jäädä tuollaisesta valheesta kiinni. Volkkarissa, Skodassa ja Seatissa on dsg vaihteistot, tiedoksi urpolle.
Voin kertoa että nukkuva DSG on mitä epämiellyttävän laatikko, koska tahansa vaihtaisin tavalliseen turbiini automaattiin.
- Kuultua
Satun erään puolitutun kanssa juttusille lähinnä talvisin. Toissa talvena hänellä oli upea XC90 T8. Ihmettelin, kun viime talvena huomasin auton vaihtuneen, tilalla taisi olla Range Rover Evoque. Ihmettelyyni kaveri vastasi T8:n olleen suuri pettymys ennen kaikkea käytännön kulutuksen osalta.
Luullakseni kyseisellä kaverilla olisi varaa maksaa isompiakin bensalaskuja, mutta moni ostanee hybridin juuri voidakseen nauttia kelpo suorituskyvystä vähäisellä kulutuksella ja päästöjen ympäristöystävällisyydellä. - Volvoko
Tehoja taidettu vähentää. Aiemmin ilmoittettiin yhteensä "407 hv ja nyt 390 hv"
- luelehtiäpönttö
niin ne on tehot vähentyneet monessa muussakin autossa r-golffissa esim ja muutaman auton valmistus keskeytetty kunnes saavat arvot kohdilleen,kiitos uusien päästö arvojen
- Anonyymi
ja uusin lukema 455hv
- Okasilli
Aika paljon näyttää jo olevan myynnissä nettiautossa näitä, jopa yksityisillä. Ilmeisesti pettymys autoon ollut suuri ja saavat ne uusille hybridiuskovaisille myytyäkin, kun tehdastilaus kestäisi vuoden.
- Vollerules
Joo-o! Todella paljon on myynnissä yksityisillä. Nettiautostakin löytyi kokonaista yksi kappaletta.
- TomppaKruisailija
Lähteehän T8 kun ymmärtää miten asetuksista vaihdetaan Power-tila päälle. Normimoodilla kestää hieman ennen kuin bensakone herää ja alkaa kiihtymään ja silloinkaa ei täysiä tehoja oteta irti. On vaan liikaa tehoja etupyörille, vetelee täyskiidytyksessä kotimaamme uraisilla teillä kuin turbosaab aikoinaan. Käytännössä T8 irtoaa viivalta Power-asetuksella paremmin kuin normi automaatti, kiitos sähkömoottorin alun vahvan väännön.
- ilmailupäivät
Lappeenrannassa lentokentällä 402m tuollainen volvo meni 13,1 sek minusta mainio arvo , jäi monta bemaria ja audia taakse
- 7567567
Tuohan on oikeasti nopea. Oliko kyse XC60 mallista?
- ilmailupäivät
kyllä oli xc60 t8
- GLC350e
Volvo kulkee hyvin kesäolosuhteissa ja tasaisella asfaltilla kun ajetaan ratti suorassa. Ja bensakoneen pitää olla valmiiksi käynnissä. Jos em ehdot ei täyty niin auton suorituskyky on pettymys. GLC350e on voimalinjaltaan paljon parempi ja kuluttaa 20% vähemmän. Harmi ettei sitä saa enää kaupasta.
Lämmityslaite Volvossa on oudosti suunniteltu, sillä ei voi ajaa kylmällä ilman bensaa. Mese käyttää polttista alle 2 asteen lämpötilassa 20s - minuutin verran. Sitten mennään loppumatka sähköllä ja lämmitys toimii myös sähköllä.
Tiloiltaan Volvo on parempi. Volvon akku kestää sähköajossa pitempään lämppäristä johtuen, mesellä pääsee talvella vaan 20 km, jopa alle sen. Kesällä menee niukasti 25-30 km. Volvon sähköajo on talvella lipsuva takaveto, mese vetää aina samalla tavalla joka nurkasta.
Molemmista on kokemusta. Ehdin ostaa mesen ja sillä on menty huolettomasti 5.5 l keskikulutuksella reilut 30 tkm. Olen miettinyt vaihtoa Volvoon kun tuli aikaisemmin ajettua ruotsalaisella mutta T8-voimalinjassa on nuo puutteensa. - 56546546
Koska auto ostetaan rahalla niin mikä saman hintainen latasuhybridi olisi vaihtoehto V60 T8 jossa varusteina
- ratin lämmitin
- adaptiiviset valot
- tutkat edessä ja takana ynnä peruustuskamera ynnä risteävän liikenteen varoitin takana
- vetokoukku
- neliveto
Aika vähiin jää ne suorituskykyisemmät vaihetoehdotkaan kun ei vaihtoehtoja ole ollenkaan. - Justkoeajanu
Mitkähän ajo asetukset oli ketjun aloittajalla käytössä? Oli harvinaisen rivakka citymaasturi, kun otti ajoasetuksista kaikki irti. Itselläni muuttui käsitys Volvoista aika paljon . Huippu ajettavuus ja parhaat penkit ikinä. Meni itselläni parhaaksi ajetuksi autoksi, ohi Q7:n ja 530 GT5 Bemarin.
- Köyhien_ulina
Ainoa häiriöääni XC60 T8:ssa näyttäisi olevan tämän ketjun alkupään köyhien ulina.
Aivan loistava peli. Ja lähtee. - Anonyymi
3000 km alla erityyppistä ajoa XC60 T8:lla. Erittäin tyytyväinen.
- Anonyymi
Nyt on n. 8000km ajettua kilometriä XC60 T8:lla takana. 3,5l/100km on keskikulutus, ja parhaimmillaan vajaa 50 km pelkällä sähköllä. Sähkö riittää loistavasti työmatkoihini, ja kun lähden reissuun, pääsee polttoaineella mihin vain. Ja aina neliveto kun tarvitaan. Hyvin tyytyväinen.
- Anonyymi
paljonko on mennyt sähköä?
- Anonyymi
Jotain merkitystä kulutuksella???
- Anonyymi
Ihaninta on persaukisten mopopoikien ulina. Hauskaa!
Menkää töihin ja hankkikaa maine niin voitte ehkä joskus saada kuppasen v40 teekkosen. Senkin autokauppiaan säälistä räkänokkaa kohtaa. - Anonyymi
Miksi Volvo tarvitsee 100hv (esmes v60 T8) noin samaan suorituskykyyn kuin MB 300e tai BMW 330e? Miksei Volvo osaa? Paperihevosia!
- Anonyymi
Mihin suorituskykyyn viittaat? Oletan, että et viittaa kiihtyvyyteen, koska ero on selkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin suorituskykyyn viittaat? Oletan, että et viittaa kiihtyvyyteen, koska ero on selkeä.
Voi näitä lapsia ja amispoikia.
- Anonyymi
No mitäs sitten ostit koska vain valitat..
- Anonyymi
T8 huonoon ajettavuuteen vaikuttaa lisäksi myös painojakauma sekä alusta.
- Anonyymi
T8 on voimalinja. Jos vaihdamme sen tilalle toisen niin saadaan
"2L koneen huonoon ajettavuuteen vaikuttaa lisäksi myös painojakauma sekä alusta."
Eihän tässä ole mitään järkeä.!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T8 on voimalinja. Jos vaihdamme sen tilalle toisen niin saadaan
"2L koneen huonoon ajettavuuteen vaikuttaa lisäksi myös painojakauma sekä alusta."
Eihän tässä ole mitään järkeä.!!!Taas näitä amispojun juttuja.
- Anonyymi
24000 eur veroo uudesa aika palajo
- Anonyymi
paljonko aloittajan honda monkeyssä on veroa?
- Anonyymi
T8 vastaa suorituskyvyltää bemarin 330e ja 530e 292hv mallia. Kiihtyvyys tosielämässä sitä samaa. Volvon arvoihin voi laittaa aina 1-1,5sek lisää niin ollaan siinä todellisessa. Samoin bmw arvois voi ottaa saman verran pois. Kumpaakin ajaneena voin sanoa bmw tuntuvan täysin samalta vaikka volvossa paperilla noin 100hv enemmän. 545e taas ei ole verrannollinen T8 kanssa vaan on nopeampi selkeästi vajaan 400hv tehoilla paperilla. Volvon S60 polestar engineered esim 405hv niin paperilla 4,4sek 0-100kmh…todellisuus oli testissä vajaa 6 sekuntia 0-100kmh. Ei ole hevosen samoja volvolla ja bemarilla koskaan olleet eikä ole nytkään. Uusi 455hv versio voi olla hieman ripeämpi mutta siinäkin on painoa sitten taas enempi….tämä versio voi olla jopa 530e mallia nopeampi jos ei ole talviolosuhteet. Tuota volvon T8 myös testattiin niin ettei akku ollut täynnä ja kiihtyvyys oli huonompi vaikka tyhjänäkin pitäisi olla sama teho…vaan ei ole. Tiedän nämä koska olen alan asiantuntija ja tosi rikas.
- Anonyymi
harvinaisen hölmö olet
- Anonyymi
Höpöhöpö, kyllä T8 lähtee kun uskaltaa vaan iskeä kickdownin. Ottakaa hyvät ihmiset se huomioon että kyseisellä autolla elopainoa löytyy. T: MY17
- Anonyymi
T8 Hybridi sijaisautona, täytyy sanoa ettei tästä kyyti parane. Ajajan auto!
- Anonyymi
Volvo xc90 T8 455 hv tilattu. Aiempi oli xc90 B5. Kaksi vuotta sopiva vaihtoväli. Parempi kuin 99% liikenteessä olevista autoista. Hintakin sen mukainen.
Jos olet kiinnostunut oikeasti tämän luokan autosta, voin suositella, mitään muuta hyvää merkkiä (BMW, AUDI, MB, Lexus jne.) yhtään väheksymättä. - Anonyymi
Teknisesti varmaan parempia loistoluokan maastureita on. Jotta ero olisi konkreettinen, hintaero lienee kymmenientuhansien eurojen luokkaa. Omassa luokassaan ovat toki Bentley ja vastaavat. Volvo Xc90 T8 on useimmalle saavuttamaton auto uutena. Ja riittävän täydellinen heille, jotka pystyvät sen uutena hankkimaan.
- Anonyymi
Suunnilleen näin. Kirjoitusasusta päätellen parilla kolmella tällä palstalla kirjoittelevista voi olla varaa keskihintaisen autoon tai parempaan. Koulut kannattaa käydä loppuun, ja oikein pitkälle käytynä seurauksena voi olla mahdollisuus hankkia sadantonnin auto tai parempi sekä kyky keskustella kyseisistä kulkuneuvoista asiallisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suunnilleen näin. Kirjoitusasusta päätellen parilla kolmella tällä palstalla kirjoittelevista voi olla varaa keskihintaisen autoon tai parempaan. Koulut kannattaa käydä loppuun, ja oikein pitkälle käytynä seurauksena voi olla mahdollisuus hankkia sadantonnin auto tai parempi sekä kyky keskustella kyseisistä kulkuneuvoista asiallisesti.
Juuri näin, asioihin kannattaa perehtyä vähän paremmin. Itselläni nyt viides Volvo ja se on xc 60 t8 vm-23 , 455 hp 706 nm. kun autoa osaa oikein käskyttää valitsemalla oikeat ajo-moodit kuhunkin ajotilanteeseen niin potkua löytyy riittävästi varsinkin ohitustilanteisiin nopeuksilla 60-120 jotka ovat oleellisia maantieliikenteessä. Kiihdytys 0-100 km/h ei todellakaan ole tärkeä mittari auton teholle, mutta t8 suoriutuu siitäkin 5 sek. nollasta sataan jos osaa käyttää sitä oikein.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1141035
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57947KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856