Mikä perkele se pitkätukkanen mies on? Aina hiippailee jostain selän taakse ja alkaa kyseleen "Hei anteeksi hei tota oisko sulla muutamaa euroo avustaa?" tai sitten vaihtoehtoisesti röökiä. Useasti jonkun kaupan nurkilla norkoilemassa.. ajais tukkasa ja menis töihi ni ei tarttis hiippailla tollalailla.
Viheliäinen kerjääjä
Ainasaakärsiäjahävetä
2
370
Vastaukset
- Pitkätukkakerjäläinen
Oon nähnyt muutaman kerran, kun joku sille kolikoitansa antaa. Joskus nähnyt, kun se pelaa pelikonetta kaupassa. Kaljatölkkejä läpinäkyvässä pussissa lattialla, kun pistää viimesiä rahojansa koneeseen.
- Pelimieskerjääjä
Tekis niinkun se yks ulkolinen vanhempi mies. Seisoo kädet selän takana Prismalla katselemassa, kun muut pelaa. Tulee halvemmaks vaan katsella muiden pelaamista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741