Hei! Huomasin tänään häkin siivousta alottaessani ,että hamsterini aivasti. Aloin seuraamaan tilannetta ja muutaman kerran on nyt aivastanut, ja aikaisemmin ei ole aivastellut lainkaan. Mistä tämä voisi johtua? Hamsteri on muuten oma itsensä ja touhuaa kokoajan kun on hereillä. Ei ole silmien vuotoa, nenän vuotoa yms. Eli vain tämä aivastelu. Olisi ajatuksena että jos ei maanantaihin mennessä ole loppunut vaihdan purut mörtti-röpöön ja seuraan tilannetta pari päivää. Ja tämän jälkeen käännyn eläinlääkärin puoleen. Perheessämme veli sairasti vähän aikaa sitten influenssan ja olen kuullut , että tämä voisi hamsuun tarttua? Korjatkaa jos olen saanut väärää tietoa. Hamsterilla on ikää vasta noin. 5 kuukautta ja on hamsteriyhdistyksen hyväksymältä kasvattajalta ostettu. Kuinka nopesti suosittelisitte ottamaan yhteyttä eläinlääkäriin vai pitääkö ensin testata purujen vaihto? Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille! Tämä on ensimmäinen hamsterini joten menen vielä helposti paniikki tilaan ,koska minulle luopuminen lemmikeistä näin pian olisi varmasti järkyttävä shokki.
Hamsterini aivastelee?
Hamsterilove
0
109
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937