Hei! Huomasin tänään häkin siivousta alottaessani ,että hamsterini aivasti. Aloin seuraamaan tilannetta ja muutaman kerran on nyt aivastanut, ja aikaisemmin ei ole aivastellut lainkaan. Mistä tämä voisi johtua? Hamsteri on muuten oma itsensä ja touhuaa kokoajan kun on hereillä. Ei ole silmien vuotoa, nenän vuotoa yms. Eli vain tämä aivastelu. Olisi ajatuksena että jos ei maanantaihin mennessä ole loppunut vaihdan purut mörtti-röpöön ja seuraan tilannetta pari päivää. Ja tämän jälkeen käännyn eläinlääkärin puoleen. Perheessämme veli sairasti vähän aikaa sitten influenssan ja olen kuullut , että tämä voisi hamsuun tarttua? Korjatkaa jos olen saanut väärää tietoa. Hamsterilla on ikää vasta noin. 5 kuukautta ja on hamsteriyhdistyksen hyväksymältä kasvattajalta ostettu. Kuinka nopesti suosittelisitte ottamaan yhteyttä eläinlääkäriin vai pitääkö ensin testata purujen vaihto? Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille! Tämä on ensimmäinen hamsterini joten menen vielä helposti paniikki tilaan ,koska minulle luopuminen lemmikeistä näin pian olisi varmasti järkyttävä shokki.
Hamsterini aivastelee?
Hamsterilove
0
83
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882198
- 1321832
- 351567
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161391ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221391- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191120- 781013