Tässä ehkä jossain vaiheessa muutto Savoon edessä... Ja nyt siis haluisin tietää mitä teiltä sieltä Iisalmesta löytyy. Hese, mäkki, prisma, citimarket, kahviloita?? Entäs millainen baari valikoima? Nimiä kiitos =) Huomaatte varmaankin mikä mulle on tärkeetä =)
mitä löytyy Iidenistä
14
3439
Vastaukset
- paikallinen
tässäpä jotain:
mäkki ja muita grillejä tietysti, rosso, kiinalainen (auki aika mielenkiintoisesti jos ollenkaan, onkohan nyt laittamassa lappua luukulle vai remontoiko muuten vaan?), ulkomaalaisten omistamia kebab/pizzapaikkoja, kotipizza.
prisma, citymarket, s-market, lindex, jim&jill, muutamia yksityisiä pieniä vaateputiikkeja.
baareissa löytyy aika niukasti; kojootti (teinihelvetti), cave (amiskojen mekka), villikissa (vähän vanhempaa väkeä), nelly's irkkupaikka (kiva tunnelma) plus paikalliset räkälät.
kahviloita surullisen vähän; kahvikerttu, heikkisen kahvila. yleensä nuoret istuvat kahvilla mäkissä, rosson bistrossa tai kertussa. - Bypass
Parasta mitä Iisalmelle on tapahtunut.
- 4563
Yhdyn edelliseen puhujaan, kirjaimellisesti,,, AAAHHHH!!!
- xxxxx
nii ja sit ois tiimari, suomalainen kirjakauppa, pari kemikalioo, pentikin liike, kenkäexpertti, filmtown, alko (heh tietty), askarteluliike, seppälä... onhan nuita
- Iisalmelainen 11w tyttö
isompia ruokakauppoja:
-citymarket, maxi, prisma, s-market.
Grillejä torilla:
-Torin grilli, Ti amo, Hyvä eväs..
pizzeriat:
-Koti Pizza, atlantis, rosso(ravintola)...
vaate kaupat:
-LinDex, Jim&Jill, Seppälä, Dresmann, Asukulma,
Annika...
Bubit:
-villikissa, irkkububi, seurahuone, rosso (?!)..
Muuta: tiimari, kirjakauppa, kirpputorit, pankit, mc'Donalds, halpahalli, Film Town, jaanan lahjatupa, lidl,Taikatalo, leenan kulta, alko, posti,
Hyvii kahvi paikkoja: Timosaurus (timppa),
Marjahaka, Heikkinen, Kahvila Kerttu...
Mehäväkin on..
Marjahaka on 24 Tuntii auki...Myös sunnuntaisin.
Sitten makkaralahes on SiWa.
Uimahallilla on kuntosali, myös liikuntahalli on, ja jäähalli.
Iisalmessa on kesällä iltatoreja (keskiviikkoisin), Hyvät uimapaikat kesäll on:
-Sataman ranta...(se on paras)
Iisalmessahan on julkkiksii..(halavatun papat)
Iisalmi on hyvä kaupunki..
Ja kulttuuri talossa on kirjasto, juhla salit, Luontomuseo...ym..ym..
Iisalmesta löytyy kaikkeA...:)
tERVETULOA TÄNNE ASUMAAN! - Jäykkis.
Iisalmelainen 11w tyttö kirjoitti:
isompia ruokakauppoja:
-citymarket, maxi, prisma, s-market.
Grillejä torilla:
-Torin grilli, Ti amo, Hyvä eväs..
pizzeriat:
-Koti Pizza, atlantis, rosso(ravintola)...
vaate kaupat:
-LinDex, Jim&Jill, Seppälä, Dresmann, Asukulma,
Annika...
Bubit:
-villikissa, irkkububi, seurahuone, rosso (?!)..
Muuta: tiimari, kirjakauppa, kirpputorit, pankit, mc'Donalds, halpahalli, Film Town, jaanan lahjatupa, lidl,Taikatalo, leenan kulta, alko, posti,
Hyvii kahvi paikkoja: Timosaurus (timppa),
Marjahaka, Heikkinen, Kahvila Kerttu...
Mehäväkin on..
Marjahaka on 24 Tuntii auki...Myös sunnuntaisin.
Sitten makkaralahes on SiWa.
Uimahallilla on kuntosali, myös liikuntahalli on, ja jäähalli.
Iisalmessa on kesällä iltatoreja (keskiviikkoisin), Hyvät uimapaikat kesäll on:
-Sataman ranta...(se on paras)
Iisalmessahan on julkkiksii..(halavatun papat)
Iisalmi on hyvä kaupunki..
Ja kulttuuri talossa on kirjasto, juhla salit, Luontomuseo...ym..ym..
Iisalmesta löytyy kaikkeA...:)
tERVETULOA TÄNNE ASUMAAN!Kun saa kaiken sopimaan muutamaan lauseeseen. Täällä mitään ole, Paska kaupunki, vielä paskemmat porukat.
- Annukka
Onhan tää ihan kiva paikka asua ja kaupoistakin löytyy kaikki tarpeellinen ja yöelämää on ellei nyt mitää megasuurta halua!
Mutta yksi neuvo paikallisena; älä ikinä (HUOM IKINÄ!) tutustu tähän porukkaan mitä täällä asuu! Täysiä kusipäitä kaikki ja niin omahyväisiä ja kieroja kuin olla ja voi! Vaikka olen asunut 22vuotta tässä kaupungissa niin kaverini olen hankkinut muualta, en todellakaan Iisalmelaisista.
Ja sekin vielä että jos mokaat kerran niin, paikassa kuin Iisalmi, kuulet koko loppu elämäsi siitä ja sinut sitten syyttömästi yhdistetään kaikkiin muuhunkin josta ihmiset saa puheenaiheita!
Jos et usko tota niin ota selvää... mutta en todellakana suosittele kokeilemaan!- pauliina
niistä asiallista vastauksista!
Tuo ohikulkutie ei minnuu niin kiinnosta kun en autoo omista, kjäh kjäh!
Ja kuulostaa siis oikeinkin mun tyyppiseltä paikalta =)
- riku
Íisalmessa saa ainakin ihan vitun helposti turpaan, jos porukka innostuu nii saattaa vaik ruumiita tulla.Iisalmi on ihan hyvä paikka bilettäää... cave cojootti istuva härkä ja kelbergin baari on parhaat kapakat...
- Hulluksi tullut
Olen asunut Iisalmessa kohta kolme vuotta ja toivottavasti pääsen kohta pois täältä. Ehkä vuoden täälä vielä joutuu olemaan... huh huh siinä sitä onkin, on tää kyllä surkee ja ahistava paikka. Ei tähän paikkaan pääse muualta tullut sisälle, ihan outoo meininkiä!
- beb
mä asuin iisalmessa kolmisen vuotta ja viihdyin erittäin hyvin.. kaikki tarpeellinen löytyi, ehkä vaan pikkusen liian pieni kaupunki eli pienet piirit. Iisalmi on kuitenkin sairaan väkivaltanen kaupunki.. :( Musta oli yllättävintä se että jopa NAISET oli melkeen pahempia tappeleen ku miehet! (onneks ite ei tarvinnu selaantua niihin tyyppeihin..)
Mutta ite sain tosi paljon kavereita iisalmesta, tosi hyviäkin ystäviä.. Vieläkin tulee käytyä iisalmessa tosi usein ja mielellään!
- pauliina
sellasta vielää, että pitääkö lähtee Kuopioon leffaan? Vai löytyykö Iisalmesta?
- Piällysnaenen
Oikein kahdella salilla, heh...Sitten on vielä kulttuurikeskus, jossa on jos jonkinlaista näytöstä ja konsertteja, Yöstä Arja Korisevaan...ja paras videovuokraamo on Seurahuonetta vastapäätä.
- minä
kyllä täältä elokuvateatteri löytyy.. mut se ei mikään kovin erikoinen oo :D paskin mitä Suomesta varmaan löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517113Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414874HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002748- 1482052
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321607- 171547
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki251474Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101313mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111263