Miehet jotka käy maksullisissa?

H_____

Siis mitä luusereita on miehet joiden pitää käydä huorissa Pattayalla? Mikä on epäonnistunut? Lapsuus meni vituiksi kun ei naista saa edes aikuisena? Köyhyys? Rumuus? Läskiys? Tyhmyys?

Mistä näitä reppanoita tulee?

38

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saturdaynight

      Onko mulla paranormaali kyky vai deja vu? Ikäänkuin olisin lukenut tämän aloitukset sellaiset 11754 kertaa... Hmm... Ooh, nyt tajusin! On alkamassa Lerpan Lauantai-illan Huuma!

      • jlökasjföklj

        kiljupäissäsi keksit että olit nähnyt tämän aikaisemmin?


    • Pössytellessä

      Tarkistetaan sotien jälkeen..

    • 35NumBall

      looserit tyytyy kotimaiseen römpsään.

      • sähkömies6

        luuserit ei saa Suomessa mitään kun ehkä turpaan. Luusereiden pitää mennä Pattayalle että saa naista


    • 35NumBall

      Meillä joilla on varaa on thaimaalainen ihanne pillu.

      • taxitero

        Mä olen katki.


    • ExtremeMan33

      Asiallisen miehen ei tarvitse käydä huorissa.

      Eri asia sitten nämä Thaimaassa käyvät äitinpojat jotka eivät mitään saa elämässään aikaiseksi. Pakko käydä huorissa että saa edes jossain.

    • Lerppamaksoi

      Lerppa on onnellinen, koska rhalla maksoi panonsa ja thailadyn kera avioitui välittömästi.

    • 35NumBall

      jos olet saanut pelkästään suomessa olet siihen tyytyväinen voittaahan se käteen vedon.

      • juuhnäinköhän

        Eipä voittanu... kyllä vaan käteenveto monen suominaisen voittaa


    • sossulerpanseksi

      Lerppa joutuu aina käymään maksullisissa, koska lerppaa ei kukaan huoli.
      Siksipä ainoat seksikokemuksensa sijoittuvat palstakirjoitteluun, johon varatonkin kykenee.

    • nolerf

      Minä ainakin käyn huorissa aina kun mahdollista.Se on ihan mukavaa puuhaa.
      Muuten.....yksi kysymys sinulle aloittaja..... Vituttaako sua mun hyvinvointi?

    • Sika-Amalia

      Phtyi phtyi, aloittaja mie kyl lerpan kans sänkyyn ilmaseks mänisin jos sil vuan seisois ees vähä.

      • Muiotakaatten et miun armaasehen että koske! Aviomieslerppa on miun ommaisuut.


      • Aviomiess
        Sika-Amalia kirjoitti:

        Muiotakaatten et miun armaasehen että koske! Aviomieslerppa on miun ommaisuut.

        No tämä kai nyt jo viimein TODISTEELLISESTI osoittaa jollain olevan pääppösessä pipi.


    • Riihikoski

      sellaisia miehiä joilla ei ole naisista kokemusta. rumia, syrjäytyneitä, alkoholisteja, pallomahoja. peräkammarin poikia eli niitä joita ei naiset kattele kovin kauaa.
      Alemman tason miehiä

      • 2010vuodesta

        Krapula-aamu taas vai? Minä kävin piiitkällä lenkillä. Puolimaratoni taisi tulla hölköteltyä ja höyrysauna sekä allas kutsuu hetken huilimisen jälkeen.

        Kuules Onkopoika. Jos leikitään hetken tätä sinun "taso"leikkiäsi ja ajattelet asiaa rehellisesti.

        Monellako syrjäytyneellä pallomahaisella peräkammarinpoika alkoholistilla on rahaa käydä Pattayalla panemisen takia? Se vaatii sen muutaman tonnin kuitenkin se lyhytkin loma. Kenellä syrjis alkkiksella jää se raha yli Suomessa dokaamisesta?

        Miksi se syrjis-alkkis matkustaisi, kun pelkän lentolippujen ja hotellimajoituksen hinnalla saa Suomessa 100 pulloa leijonaviinaa?

        Syrjäytyminen tarkoittaa suomenkielessä sitä, ettei ole sosiaalisia kontakteja, itsetunto on mennyt ja pelkää ihmisiä, häpeää itseään. Sitten jos on vielä pallomaha ja alkoholismi, niin miten sellainen uskaltaa edes katsella naisia, saati sitten panna niitä? Miten se edes olisi fyysisesti mahdollista?

        Jos kaikkia todennäköisyyksiä uhmaten kuvailemasi kaltainen syrjäytynyt pallomahainen alkkismies ilmestyisi naisen kipeänä Pattayalle suoraan äidin peräkammarista, niin minä auttaisin häntä reipastumaan. Enhän minä nyt herrajumala alkaisi häntä pilkkaamaan ja nöyryyttämään, hädässä olevaa ressukkaa, kuten sinulla tuntuu tuo ajatus kulkevan, että lyödään lyötyä jotta sulle psykopellelle saataisiin parempi mieli.

        Ennemmin hän on tervetullut Pattayalle kuin sinä. Tosin itseäsi taidat kuvaillakin näissä jupinoissasi.


      • Aviomiess
        2010vuodesta kirjoitti:

        Krapula-aamu taas vai? Minä kävin piiitkällä lenkillä. Puolimaratoni taisi tulla hölköteltyä ja höyrysauna sekä allas kutsuu hetken huilimisen jälkeen.

        Kuules Onkopoika. Jos leikitään hetken tätä sinun "taso"leikkiäsi ja ajattelet asiaa rehellisesti.

        Monellako syrjäytyneellä pallomahaisella peräkammarinpoika alkoholistilla on rahaa käydä Pattayalla panemisen takia? Se vaatii sen muutaman tonnin kuitenkin se lyhytkin loma. Kenellä syrjis alkkiksella jää se raha yli Suomessa dokaamisesta?

        Miksi se syrjis-alkkis matkustaisi, kun pelkän lentolippujen ja hotellimajoituksen hinnalla saa Suomessa 100 pulloa leijonaviinaa?

        Syrjäytyminen tarkoittaa suomenkielessä sitä, ettei ole sosiaalisia kontakteja, itsetunto on mennyt ja pelkää ihmisiä, häpeää itseään. Sitten jos on vielä pallomaha ja alkoholismi, niin miten sellainen uskaltaa edes katsella naisia, saati sitten panna niitä? Miten se edes olisi fyysisesti mahdollista?

        Jos kaikkia todennäköisyyksiä uhmaten kuvailemasi kaltainen syrjäytynyt pallomahainen alkkismies ilmestyisi naisen kipeänä Pattayalle suoraan äidin peräkammarista, niin minä auttaisin häntä reipastumaan. Enhän minä nyt herrajumala alkaisi häntä pilkkaamaan ja nöyryyttämään, hädässä olevaa ressukkaa, kuten sinulla tuntuu tuo ajatus kulkevan, että lyödään lyötyä jotta sulle psykopellelle saataisiin parempi mieli.

        Ennemmin hän on tervetullut Pattayalle kuin sinä. Tosin itseäsi taidat kuvaillakin näissä jupinoissasi.

        No mutta hyvää huomenta sinne junttilan aamuun, on se niin virkistävää taas lukea Sinun niin korkeatasoisen viisaita ja fiksuja näkemyksiä.


      • AIVmiehen-logiikka
        2010vuodesta kirjoitti:

        Krapula-aamu taas vai? Minä kävin piiitkällä lenkillä. Puolimaratoni taisi tulla hölköteltyä ja höyrysauna sekä allas kutsuu hetken huilimisen jälkeen.

        Kuules Onkopoika. Jos leikitään hetken tätä sinun "taso"leikkiäsi ja ajattelet asiaa rehellisesti.

        Monellako syrjäytyneellä pallomahaisella peräkammarinpoika alkoholistilla on rahaa käydä Pattayalla panemisen takia? Se vaatii sen muutaman tonnin kuitenkin se lyhytkin loma. Kenellä syrjis alkkiksella jää se raha yli Suomessa dokaamisesta?

        Miksi se syrjis-alkkis matkustaisi, kun pelkän lentolippujen ja hotellimajoituksen hinnalla saa Suomessa 100 pulloa leijonaviinaa?

        Syrjäytyminen tarkoittaa suomenkielessä sitä, ettei ole sosiaalisia kontakteja, itsetunto on mennyt ja pelkää ihmisiä, häpeää itseään. Sitten jos on vielä pallomaha ja alkoholismi, niin miten sellainen uskaltaa edes katsella naisia, saati sitten panna niitä? Miten se edes olisi fyysisesti mahdollista?

        Jos kaikkia todennäköisyyksiä uhmaten kuvailemasi kaltainen syrjäytynyt pallomahainen alkkismies ilmestyisi naisen kipeänä Pattayalle suoraan äidin peräkammarista, niin minä auttaisin häntä reipastumaan. Enhän minä nyt herrajumala alkaisi häntä pilkkaamaan ja nöyryyttämään, hädässä olevaa ressukkaa, kuten sinulla tuntuu tuo ajatus kulkevan, että lyödään lyötyä jotta sulle psykopellelle saataisiin parempi mieli.

        Ennemmin hän on tervetullut Pattayalle kuin sinä. Tosin itseäsi taidat kuvaillakin näissä jupinoissasi.

        Vastasit Onkopojalle (aloittajalle esitettyihin kysymyksiin) ja vasta eilen sanouduit irti näistä aloituksista mutta nyt se jo unohtui ja olet täysin niiden takana.


      • Aviomiess
        AIVmiehen-logiikka kirjoitti:

        Vastasit Onkopojalle (aloittajalle esitettyihin kysymyksiin) ja vasta eilen sanouduit irti näistä aloituksista mutta nyt se jo unohtui ja olet täysin niiden takana.

        Kenen kanssa minulla on kunnia sanaa vaihtaa joka tietää näemmä enemmän minun tekemisistäni kuin minä itse?


      • AviomiessOriginal
        Aviomiess kirjoitti:

        Kenen kanssa minulla on kunnia sanaa vaihtaa joka tietää näemmä enemmän minun tekemisistäni kuin minä itse?

        Onko Dillen2010 paniikki nyt ylittänyt jo kaikki raja-arvot, kun päätyi jo olemaan myös meikäläinen ???


    • SUOMENPARASMIES

      Ette ole ollut naisen kanssa nin setä kertoo.Parhaat naiset tulevat etelä-amerikasta sitten tulevat mustat tytöt seuraavaksi aasia sitten itä-eurooppa sitten etelä-eurooppa ja viimeiseksi pohjoismaat joista ruotsi paras.eli jso olet nussinut vain suomaölaista olet jäänyt paljosta paitsi ja olet alemman tason lapanen.

      • StigaOnHyvä

        Onko junttilassa huono keli, kun junttilan paras mies ei ole pulkkamäessä?


      • SUOMENPARASMIES
        StigaOnHyvä kirjoitti:

        Onko junttilassa huono keli, kun junttilan paras mies ei ole pulkkamäessä?

        No kerro miten se oikeasti menee ja missä kohdassa olen väärässä.


      • Yllätyspanomies
        SUOMENPARASMIES kirjoitti:

        No kerro miten se oikeasti menee ja missä kohdassa olen väärässä.

        Etelä-Amerikka on suuri käsite. Suomessa on eroja jo kaupungeittain. YO-kaupungeissa saa nuorta mutta muualla nihkeämpää. Venäläisillä ja thaikuilla on hyvä asenne miehiä kohtaan. Erilainen mutta hyvä.
        Suhtautuminen ratkaisee enemmän kuin kansalaisuus.


    • KorruptiJay

      Maksullisia käyttää eniten perheenisät. Seuraavaksi eniten yrittäjät, liikemiehet, kauppiaat ja poliitikot.
      Keskituloiset duunarit käyttää hyvin vähän ja köyhät ei ollenkaan. 200 on jo köyhälle iso raha.
      Urheilijat on myös usein seksiaddikteja.
      Se aloittajan kuvittelema köyhä luuseri ei käytä.
      Herrana on hyvä olla mutta vaikea päästä. Tietäisitvain mitä kunnanjohdot puuhaa ja virkamiespomot...

      • 35NumBall

        Resu jos perheenisät jätetään pois, joka on paskapuhetta, yrittäjät, liikemiehet ja kauppiaat ja poliitikot, ja samassa ryhmässä on eniten narsismia, ja erilaisia persoonallisuushäiriöitä...

        Muutenkin juttusi on sekavaa... ja logiikka pahasti hukassa, perheellisillä on yleensä hyvin vähän rahaa käyttää itseensä, ja ovat useasti keskituloisia, reppana... ja kaikki raha menee perheen elättämiseen... siinä ei jää aikaa eikä rahaa huoriin...

        Pattayan matkan saat lentolippujen osalta 600eurolla, hotellit 20 euroa yö, se ei suuria maksa...

        iksi valtaosa pattayan huorissa kävijöitä siis kaltaisiasi, yrittäjä, liikemies, kauppias ja poliitikko... omasta mielestään, tosiasiassa alempaa sosiaaliluokkaa taxi ja bussikuskeja, yleensä ei ole resursseja edes jonkun menestyvän yrittäjän autokuskiksi...ja kuski ottaa kuljetettavansa paikan pattayalla... reppana.


      • JeremiasKoikkalainen
        35NumBall kirjoitti:

        Resu jos perheenisät jätetään pois, joka on paskapuhetta, yrittäjät, liikemiehet ja kauppiaat ja poliitikot, ja samassa ryhmässä on eniten narsismia, ja erilaisia persoonallisuushäiriöitä...

        Muutenkin juttusi on sekavaa... ja logiikka pahasti hukassa, perheellisillä on yleensä hyvin vähän rahaa käyttää itseensä, ja ovat useasti keskituloisia, reppana... ja kaikki raha menee perheen elättämiseen... siinä ei jää aikaa eikä rahaa huoriin...

        Pattayan matkan saat lentolippujen osalta 600eurolla, hotellit 20 euroa yö, se ei suuria maksa...

        iksi valtaosa pattayan huorissa kävijöitä siis kaltaisiasi, yrittäjä, liikemies, kauppias ja poliitikko... omasta mielestään, tosiasiassa alempaa sosiaaliluokkaa taxi ja bussikuskeja, yleensä ei ole resursseja edes jonkun menestyvän yrittäjän autokuskiksi...ja kuski ottaa kuljetettavansa paikan pattayalla... reppana.

        Lerppa päässyt nettiin taas, tästä se jatkuu, liekö yöhön asti kestää?


      • aviomiespohjoinen
        35NumBall kirjoitti:

        Resu jos perheenisät jätetään pois, joka on paskapuhetta, yrittäjät, liikemiehet ja kauppiaat ja poliitikot, ja samassa ryhmässä on eniten narsismia, ja erilaisia persoonallisuushäiriöitä...

        Muutenkin juttusi on sekavaa... ja logiikka pahasti hukassa, perheellisillä on yleensä hyvin vähän rahaa käyttää itseensä, ja ovat useasti keskituloisia, reppana... ja kaikki raha menee perheen elättämiseen... siinä ei jää aikaa eikä rahaa huoriin...

        Pattayan matkan saat lentolippujen osalta 600eurolla, hotellit 20 euroa yö, se ei suuria maksa...

        iksi valtaosa pattayan huorissa kävijöitä siis kaltaisiasi, yrittäjä, liikemies, kauppias ja poliitikko... omasta mielestään, tosiasiassa alempaa sosiaaliluokkaa taxi ja bussikuskeja, yleensä ei ole resursseja edes jonkun menestyvän yrittäjän autokuskiksi...ja kuski ottaa kuljetettavansa paikan pattayalla... reppana.

        Numball miten sulle on niin tärkeää mikä ammatti silä huorissa kävijällä on.
        Itsehän elät huoran kanssa. Toisilla on vaan vaihtuu enemmän kuin sulla.
        Turha sanoa ettei vaimosi ole huora kukaan ei ole ilmaiseksi sinun kanssa.


      • Raumanlikka
        aviomiespohjoinen kirjoitti:

        Numball miten sulle on niin tärkeää mikä ammatti silä huorissa kävijällä on.
        Itsehän elät huoran kanssa. Toisilla on vaan vaihtuu enemmän kuin sulla.
        Turha sanoa ettei vaimosi ole huora kukaan ei ole ilmaiseksi sinun kanssa.

        JA KAIKKI TÄMÄ TAAS PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.

        MIKÄLI TÄTÄ EI OLISI, NIIN OLISI VALHETTA ETTÄ .......

        PATTAYA TARJOAA KAIKILLE KAIKKEA.

        AJATELKAA JOS TÄTÄ PATTAYAN PALSTAA EI OLISI, TÄYTYISI SANOA ETTÄ.....

        PATTAYALLA EI OLE MITÄÄN IDIOOTEILLE.

        NO JOS EI OLISI PATTAYALLA MITÄÄN IDIOOTEILLEE AJATELKAA.......

        PATTAYA OLISI AUTIO. A U T I O !!!!!!!!

        REPIKÄÄ SIITÄ 🐒 LERPATTAJA TÄSTÄ JATKAA SINISIN SIKA-AMALIOIN JA THAIMAAN YSTÄVÄNÄ, SADALLA MUSTALLA ........

        SITTEN KUN 2010 TULEE PUOLIMARATOONILTA, NIIN TULEE "ASIANMUKAISTA" KOMMENTIA TYYLIIN........

        ANTAKAAS KUN SETÄ KERTOO.


    • Perhematkailija
    • aviomiespohjoinen

      Olin pattayalla yhtään bussi eikä taksikuskia tullu kohdattua.Pari entistä armeijan kapiaista kylläkin jotka ovat aika urpoja varmaan tunnetkin samaan genreen sun kanssa luulevat olevansa jotain. Tai ovathan he kusipäisiä narsisteja jotka luulevat olevansa parempia kuin muut ihan niinkuin sinä.

      • Raumanlikka

        JA KAIKKI TÄMÄ TAAS PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.

        MIKÄLI TÄTÄ EI OLISI, NIIN OLISI VALHETTA ETTÄ .......

        PATTAYA TARJOAA KAIKILLE KAIKKEA.

        AJATELKAA JOS TÄTÄ PATTAYAN PALSTAA EI OLISI, TÄYTYISI SANOA ETTÄ.....

        PATTAYALLA EI OLE MITÄÄN IDIOOTEILLE.

        NO JOS EI OLISI PATTAYALLA MITÄÄN IDIOOTEILLEE AJATELKAA.......

        PATTAYA OLISI AUTIO. A U T I O !!!!!!!!

        REPIKÄÄ SIITÄ 🐒 LERPATTAJA TÄSTÄ JATKAA SINISIN SIKA-AMALIOIN JA THAIMAAN YSTÄVÄNÄ, SADALLA MUSTALLA ........

        SITTEN KUN 2010 TULEE PUOLIMARATOONILTA, NIIN TULEE "ASIANMUKAISTA" KOMMENTIA TYYLIIN........

        ANTAKAAS KUN SETÄ KERTOO.


      • Raumanlikka kirjoitti:

        JA KAIKKI TÄMÄ TAAS PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.

        MIKÄLI TÄTÄ EI OLISI, NIIN OLISI VALHETTA ETTÄ .......

        PATTAYA TARJOAA KAIKILLE KAIKKEA.

        AJATELKAA JOS TÄTÄ PATTAYAN PALSTAA EI OLISI, TÄYTYISI SANOA ETTÄ.....

        PATTAYALLA EI OLE MITÄÄN IDIOOTEILLE.

        NO JOS EI OLISI PATTAYALLA MITÄÄN IDIOOTEILLEE AJATELKAA.......

        PATTAYA OLISI AUTIO. A U T I O !!!!!!!!

        REPIKÄÄ SIITÄ 🐒 LERPATTAJA TÄSTÄ JATKAA SINISIN SIKA-AMALIOIN JA THAIMAAN YSTÄVÄNÄ, SADALLA MUSTALLA ........

        SITTEN KUN 2010 TULEE PUOLIMARATOONILTA, NIIN TULEE "ASIANMUKAISTA" KOMMENTIA TYYLIIN........

        ANTAKAAS KUN SETÄ KERTOO.

        Ah, oma urhoni, olet jälleen huutopäällä.
        Muistatko kun silloin Esson paarissa, lerpaksi tultuasi laulaa luritit sen ihanan valssin, kyynelsilmin kuuntelin sitä, muistellen nuoruuttamme jolloin vasikoiden kera vehtasit, kyllä ne Thaimaan seikkailut googlen avulla on sinusta aivan unohtumattoman petin lämmittäjän tehneet, kun muuhun et enää pysty:

        Linnoissa lerpan häät vietetään
        on ladypojal ruunattu pää
        siell viihdyn suo kilju ja keskari vaan
        ja löysä ei lohtua tuo
        siks mieluummin putkassa tanssin
        jne


    • Halvata

      Tätä palstaa kun katselee niin vahvistuu tieto että luuserit siellä Pattayalla käy

    • 63NumBall

      resuperseen ainoa vaihtoehto on vuokramorsiamet, nekin nykyään valikoi onhan pattayalla tarjontaa, kiinalaista, intialaista.... on se reppana.

      • Lerpanunet

        Sika-Amalia kertoi totuuden sinusta, joten kannattaisi pysyä vaiti, älä edes unta näe sinulle saavuttamattomista asioista, kuten naiset.
        Lerppa on lerppa ja lerppana pysyy.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe