Kymmenisen vuotta kymmenissä eri taidepaikoissa työskenneen näkemys. Asiallisiin kysymysmeileihin ei vastata, yhdistyksissä ei tiedetä edes vittu oman yhdistyksen kontaktihenkilöä saati puheenjohtajaa, hommiin palkataan ensin kaverit ja sitten muut, kaikki hoidetaan vasemmalla kädellä.
Tiedän, että taiteilijoista suuri osa harjoitta alaa terapiamielessä ja koska eivät saa mitään oikeaa palkkatyötä, mutta pitääkö näitä virkaheittoja pellejä päästää mihinkään töihin taidealallakaan. Esim taidemalleiksi otetaan juuri ne, jotka yksi oppilaitoksen tai järjestön henkilö sattuu päättämään. Nämä samat saatanan tädit sitten istuvat päättäjän pallilla 30 vuotta.
Taiteilijoista puolet on paskoja kaikessa
5
375
Vastaukset
- Taiteen.tohtori
Ehei sain juuri tohtorinhatun laitettuani kissan tehosekoittimeen.
- gestapon
Valtion tehtävä luoda työpaikkoja ja piste. Taiteen laita on samoin.
Raha on esteenä taiteilijan kokonaisvaltaisessa kasvussa.
Globalismi pelastaisi taiteilijaa -kokemusta ja käytäntöä lisää.
Mutta valtion rajat, tiukat eri valtioiden lait ka köyhyys, Usan militanttisuuden kanssa estävän tervettä kehitystä.
Taiteen omapaska ei maistu vuodesta toiseen
Ne jotka saavat makeaa, niin tahtovat lisää.
Nuoren - taideterapiaa
Mikä on taiteen ja terapian ero?
Terapia tehdään vain itselle pöytälaatikkoon, taide jaettavaksi, se on kannanottoa ja keskustelua muiden kanssa. That´s a point.- Anonyymi
Miten niin? Ja opettele englantia
- Anonyymi
Kuvien tekeminen, puhuminen, kirjoittaminen, soittaminen, monilla tavoilla ihmiset haluavat asiaansa kertoa, mutta kaikkia itsensä ilmaisijat eivät kiinnosta. Parasta elää vaatimattomasti vaatimatta keltään mitään ja iloita itse omasta olostaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733991- 1013535
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362718- 1251663
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1201055