..kokemattomalle haisevatko teidän bullinne?? :D Meille on tulossa ensimmäinen Englanninbulldoggi ja olenkin nyt tuttaviltani kuullut, että heidän tuntemansa bulldogit haisevat pahalta lähinnä peräpäästään. Mahtaako johtua pelkästään siitä, että ihmiset eivät ole tarpeeksi puhdistelleet bulliensa ryppyjä? Vai onko tämä ihan normaalia??? Ajattelin, että parempi kysyä nyt viisaammilta.. :)
ENGLANNINBULLDOGGIT + haju
3
345
Vastaukset
- ...
Eikö kukaan osaa sanoa asiaan mitään??
- Paukku
Meillä on kaksi bullia.Toinen haisee välillä ku ravun syötti.Mun ihan oma diagnoosi on ,että tämä päästää välillä jotain anaalirauhashajuja ilmoille.
Yleensä se tapahtuu kun koira on tosi iloissaan tai sitten muuten vaan vouhkottaa normaalia enemmän.En tiedä onko tämä yleistä muillakin roduilla?!?Kovia ovat kylläkin rupsuttelemaan molemmat,,,,
Mutta ei kai bullit muuten sen haisevampia ole kuin muutkaa koirat.
Kannattaa tutustua Bulldoggifoorumiin ,jos haluat tietää lisää ihanasta rodustamme!
http://www.tgalleria.com/koirat/foorumi/ - Anonyymi
Haisee ihan perseelle kokoajan vaikka pyyhkis ryppyjä päivittäin. Myös perseeseen jää paskaa niin haisee. Aina pitäs persekki pyyhkiä. Aika perseestä nää on. Älkää ottako tällasta sairasta epämuodostunutta paskanhajusta. Ottakaa ennemmin joku terve oikea koira
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1872113
- 1321792
- 1751425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171113- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh304996- 78993
- 52976