Minne polkusi vievät, mies?

minä.mietin

Löysitkö elämällesi mitään suuntaa?

23

1008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiselle_

      Suunta on ollut aina sama, ei mitää kovin erikoista koskaan.

      • minä.mietin

        No mutt miksi näin?


      • naiselle_
        minä.mietin kirjoitti:

        No mutt miksi näin?

        Olen koteloitunut tasasen harmaaseen, koskaan syntynyt ritariperhoseks vaikka suruvaippa toisella kedolla kiinnostais, vai oliko kaali- vai neito, en erottanut kauniista niitynkukista tietenkään, saatto olla apollo


    • keleton

      Sitä ei voi tietää, yksi kaunis päivä ja suunta voi olla täysin odottamaton ja yllättävä? Silloin voi todeta, että viikko takaperin, en ikinä olisi voinut olettaa, että seison nyt tällaisen tilanteen edessä?

      • minä.mietin

        Millaisen tilanteen?

        Olen itse alkanut jo suhtautua elämään asenteella: kaikki on jatkuvassa liikkeessä ja mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.


      • keleton

        Kohtaa uuden ihmisen, joka mullistaa elämän? Oppii näkemään asioita uudella tavalla jne. Kokee jonkinlaisen ahaa- elämyksen? Arki monesti tasapaksua, ei paljoa muuttuvia tekijöitä.
        Jokin em. asia voi olla suuren muutoksen alulle panija? Ei voi koskaan tietää, mihin tulevaisuus itseään vie (ennustaja).


    • Kaveria.etsien.tosissaan

      Toistaiseksi suunta on kuin tuuliviirillä... vailla naisellista kiintopistettä .
      Sitten kun kiintopiste löytyy silloin olisi paljon helpompaa mennä myötätuuleen , kun tietää kenet haluan nähdä joka kerta kun tuun töistä kotia, saa puolisokin olla työssäkäyvä , joka olisi eduksi muttei välttämätön.

      • minä.mietin

        Tämä. Olen itsekin oppinut arvostamaan yksinkertaisia asioita. Ei tarvitse ihmistä, jonka kanssa pitäisi elää loputonta seikkailua, vaan jonka luona on kotona.


      • noinminäkinajattelen
        minä.mietin kirjoitti:

        Tämä. Olen itsekin oppinut arvostamaan yksinkertaisia asioita. Ei tarvitse ihmistä, jonka kanssa pitäisi elää loputonta seikkailua, vaan jonka luona on kotona.

        Onpa ihanasti sanottu.


    • Lucas_

      Sitähän en tiedä minne vie...tänään tässä, huomenna ehkä sinä sylissäni...!? I hope so...

    • Haimasyöpääodotellessa

      Syöksy sen kun kiihtyy, että voi kai sanoa että suunta on löytynyt ja kohta jysähtää betoniin.

    • rauhatonapina

      Polkuni vois viedä luoksesi,mutta taas sattuis ja en enää halua olla se apina.

      • minä.mietin

        Kumpaa sattuisi enemmän? Ketä suojelet?


    • Kaveria.etsien.tosissaan

      Kommentoija "minä.mietin" : kerroppa mihin sinä olet menossa ? olisi kiva tietää.

      • minä.mietin

        En tiedä. Tällä hetkellä en oikein minnekään. Tahtoisin jaetun polun ja yhteisen päämäärän.


      • Kaveria.etsien.tosissaan

        Kävin tässä välillä hakemassa polttopuita ja lämmitääkseen taloani.
        Asutko kaupungissa vai maalla.


      • minä.mietin
        Kaveria.etsien.tosissaan kirjoitti:

        Kävin tässä välillä hakemassa polttopuita ja lämmitääkseen taloani.
        Asutko kaupungissa vai maalla.

        Maalla.

        Olen oikeastaan yhä rakastunut yhteen mieheen, joka on niin täydellisen oikea, mutta silti niin väärä, kun ei tunne samoin. Sillä olen hukannut oman polkuni ja suuntani.


      • Kaveria.etsien.tosissaan

        Maalla minäkin asun ! kun on niin rauhallista asua , ei ole liikenteen melua ja katuvaloja.
        Se yksi henkilö vain puuttu... Moni nainen välttelee kun yritän jututtaa ??? en tiedä miksi.
        Tänään kävin vain kaupassa , mutta kenekään kanssa en ole jutellut tai soittanut.
        Puhelinlaskua tulee vain kerran 3-kuukaudessa... Eipä tule puhuttua "muunneltua totuutta".
        "Kyllä maalla on mukavaa" Eräässä mainoksessakin sanotaan.


      • Kaveria.etsien.tosissaan

        Toivotan romanttisia hetkiä sinulle ja rakkaallesi, toivottavasti rakkauden hiillos syttyy ilmiliekkiin ;D
        Minulla alkaakin kohta työt joten , onnea vaan ja menestystä teille.
        "Ensin työt ja sitten huvit". Näin sananlaskussa sanotaan. Minulla onkin työtä enemmän kuin huveja.


      • Kaveria.etsien.tosissaan

        Olipa hyvä veto karistaa kärpäset kannoilta... :D eipä ollut ensimmäinen kerta täällä somessa.


    • Fghjjjk

      Ujona ja arkana päädyin takaisin mistä lähdinkin. Olin koko ajan jalka ovenraossa takaisin. En uskalla muuta kuin kirjoitella.

    • rtghbn

      Suunta on varmasti alaspäin. Kohti haudan helpottavaa lepoa astellaan vakain askelin. Vuoden vielä olen, kahta tuskin.

    • edrfgth

      Kaikki tiet katkaistiin kertaheitolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe