Onko Piritassa tietokonetta asukkaille?

filmaa

Hei!

Onko Pirittä kylpylässä tietokonetta asiakkaiden käytöön? Jos ei ole, niin mistä sellainen löytyisi Tallinan keskustassa?
Kiitos pikaisista vastauksista!

11

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikäPirittä

Viru hotellin aulassa on koneita joiden vuokra riippuu varatusta ajasta.. Ei maksa paljonkaan.

• aiheellinen.kysymys

Vain 3% Tallinnan asukkaista omistaa älypuhelimen.

• Varmaa.Tietoa
        aiheellinen.kysymys kirjoitti:

Vain 3% Tallinnan asukkaista omistaa älypuhelimen.

Nyt liioitelet vain1% omistaa älypuhelimen.

• NettiPuuttuu

Viron maasedulla vielä ei ole internettiä!

• TarmoSuurpea

Eihän tuolla maaseudulla ole edes kunnon asuntoja. Sama juttu on myös Tallinnan ja muiden Viron "suurkaupunkien" lähiöissä. Internetti on toisarvoinen asia, kun on kysymys toimeentulosta ja jokapäiväisestä selviytymisestä. No, Virossahan on tasavero! Tuotahan joku keskustelija pian hehkuttaa.

• VironKiertäjä

Onko Viron maaseudulla joka torpassa sähköt? en usko että on, pimeeltä näytää kun kiertelen Viron maaseutua iltaisin!

• Pirita.parempi

Suomessa on laajoja alueita joissa asutaan lattiattomissa turvemajoissa. Varsinkin Pohjanmaalla ne ovat yleisiä. Talvella on parempi kulkea kuin kesällä koska hiihto on helppoa kun järvet ovat jäässä.

• Puukko.Junkkari

Meillä pohjanmaalla on turve ja maamajoissa on lattialämmitys uimaallas ja sähkövalo !

• IT-nört

Joko Viron maaseudulla toimii internetti? jos ei niin milloin?

• aaapeliiiii

on ala-aulassa ilmainen

• Ottakaa.kuulosuojaimet

Jos ette tyhmyyttänne vielä tienneet, pirita span naapurissa on rakennustyömaa, siellä painetaan hommia yötäpäivää, kukaan ei valvo mitään metelisääntöjä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      139
      2543
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      359
      1948
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1627
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1473
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1340
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      107
      899
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      762
    Aihe