MIKSET VASTAA...............
<3
Vastaukset 18
- naisistayleensä
Ei se varmaan vastaa sulle koska et lähetä viestejä sille.
Miksi se muutenkaan vastaisi ihmiselle joka kiusaamisen halusta vain huutelee täällä, jos edes kävis täällä ja huomais näitä ja tuskin edes ajattelis että sun viestit täällä on sille.
Sun profiilissa muuten lukee: Pahoin pelkään, että tykkään Cerseistä kovasti...... - 155
Mitä nää huuat täälä...?
<3
Oon ollut lumitöissä....
en päivystä palstalla..
Et itekkään vastannut aamulla mun kysymykseen...:( - Mutsisooon
Anne ei seurustele sun kanssa tämän palstan välityksellä.
- Hapan.Maito
Risto_ kirjoitti:
Et voi tietää..........
<3Tiedän. Anne ei ole vastannut sinulle koskaan.
- Vitunvammaselle
Sun takia yks vitun skitsofreenikko haukkuu mua näitten viestien takia
- paljasta
Kuka Risto on ?
- Teppoliini
Se on pirkanmaalta yks Teppo.
- ehkäväärässä
Oisin veikannut e-mieheksi.
- Vitunkusipäät
ehkäväärässä kirjoitti:
Oisin veikannut e-mieheksi.
Sulle tiedoks että ei ole älä levitä valheellista tietoa
- ehkäväärässä
Vitunkusipäät kirjoitti:
Sulle tiedoks että ei ole älä levitä valheellista tietoa
:DD. Mitään levitä, kuhan arvuutellaa kuka Risto on.
- miten_on
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta oletko edes esittänyt mitään kysymystä hänelle?
- hysshhnyt
Risto muru, eikö olekin ihana päivä? Älä pilaa sitä hölöttämällä. :)
https://youtu.be/0Rr30mM7f1U - Eikäolepirkanmaaltateppo
Ristoparka on niin ujo, että juoksee piiloon Annea heti, jos näkee Annesta vilahduksenkin. Piilostaan sitten kyttii toisen puuhia. Ja entä kun Anne jutustelee tuttavallisesti Ripelle, Ripe on hiestä märkä ja änkyttää jotain josta ei saa mitään selvää. Sitten onkin aika rientää näppikselle huutelemaan Annen perään. Annella taas ei ole pienintäkään aavistusta Ripen palstatouhuista, siksi ei vastaa Ripen huuteluihin. Saattaisi Ripen silmä muuttua mustaksi, jos Anne saisi vihiä Ripen harrastuksesta.
- texmex
On se sääli jos huutelee jonkun "Annen" perässä täällä vuosikausia.Toki elämänsä saa käyttää kuten parhaaksi näkee.
- Ristolle
Ei kai se "oikea Anne" käy täällä, itsekin niin arvelit?
Mikä on vointi?
https://i.imgur.com/112IjoK.jpg- Jaffaa
Lemmiskelin perjantaina aviomieheni kanssa oli hyvää seksiä. :p.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa
Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham941508- 1321202
- 1231191
- 891147
- 671047
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni66960- 138908
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p289770Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka155650- 18638