Meidän taloyhtiö on n 30 vuotta vanha.
osalla osakkaista on alkuperäinen sauna ja pesuhuone.
Osa on halunnut uusia ne paremmaksi ihan itse.
Vuonna 2010 pidettiin taloyhtiössä kuntotarkastus.
Esim meillä oli vanhassa pesuhuoneessa kohonneet arvot.
Noin kymmenen osakasta on vielä pitänyt vanhaa pesuhuonetta.
Me uudistimme perusteellisesti sauna- ja pesuhuoneen. Isännöitsijän tarkastaja valvoi ja suoritti mittaukset. Nyt tasan viisi vuotta sitten.
Nyt on kuulemma tarkoitus alkaa arvioida kostean tilojen kuntoa.
Onko totta että viisi vuotta sitten tehty remppa on täysin arvoton?? Näin sanoi isännöitsijä.
Nyt taitaa tulla kiire pois taloyhtiöstä? Tulee noin 50% osakkaista kiire pois täältä.
Kuka päättää miten korvataan pesuhuonerempat taloy
4
230
Vastaukset
- korkein_tietämys
Täällähän se päätetään, mutta odotellaan rauhassa kannanottoja.
- kurppaÅ
Olipa rempatut kostetilat tehty milloin vain ja niiden nykyinen kunto kosteustaso ok. Niin ei varmasti tarvi osallistua uusien kustannuksiin. Isännöitsijä on VAIN juoksupoika joka saa provikoita. YHTIÖKOKOUS asian ratkaisee.
- Antakeerahhaa
Yleensä isännöitsijät on innokkaita remppoja mainostamaan kun ne saavat provikoita . he ei myöskään osallistu remontin maksamiseen. muistakaa se.
- talo_mukaan_hautaan
Yleensä "vien talon mukanani hautaan" vaarit on sitä miltä, että
- remonttia ei tarvitse tehdä, koska ennenkään ei ole tehty
- kestää tämä näinkin siihen asti, kunnes minut kannetaan puupalttoossa pois
- jokainen vastatkoon omastaan (PAITSI siinä tapauksessa, että omassa asunnossa tapahtuu kosteusvaurio, silloin yhtiön = muiden osakkaiden tulee tämä maksaa)
- halpa vastike on saavutettu etu, johon ei saa puuttua
- kunnossapito = piha-aidan maalaus taloilla kerran 10 vuodessa
- lumityöt hoidetaan "talkootyönä" eli työvuorolistan mukaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27515311Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy13310424Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089420Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump257349Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1836587Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole566494Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1806288Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri345829Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282072IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1541746