Auttakaa apua tarvitsevaa! Minulla on ollut nyt jo melkein vuoden ollut aivan järkyttävä koirakuume ja päivääkään ei ole jolloin en olisi selaillut unelmarotuni pentueita tai katsonut koiravideoita. Lähes koko vapaa-aikani menee koirien miettimiseen (ja niiden kanssa touhuamiseen) enkä pääse tästä ”ongelmasta” mitenkään eroon.
Kaiken kukkuraksi minulla on jo koira ja sekin vasta 2-vuotias... Käytännössä minulla olisi mahdollisuus hankkia toinenkin ja aikaa ja rahaa sille riittäisi mutta koska perheeni ei siihen ole suostuvainen en ala sitä väkisin hankkimaan. Pitäähän koiran aina olla koko perheen yhteinen päätös! (asun siis vielä kotona ja olen vasta 16-vuotias, en kaipaa kuitenkaan vinkkejä muutaman vuoden odottamiseen sillä haluan ongelmaani avun nyt :D ).
Siispä, haukkukaa koiria oikein sydämenne kyllyydestä! Kertokaa kaikkia huonoja asioita mitä koira-arki tuo tullessaan :)) perus ”ne sotkee” tai ”ne paskoo” ei minua paljoakaan hetkauta, joten jos pistätte sitä paremmaksi, niin arvostan! :D
Koirakuume!
4
461
Vastaukset
- Shokkihoitoa_1
No okei! Mietipäs tilannetta jossa olet saanut muutama kuukausi takaperin koiran. Nyt olette lenkillä sen kanssa ja koira pääsee yhtäkkiä tempaisemaan itsensä vapaaksi. Huudat ja kiljut sille "ei, ei sinne, ei sinne, tule takaisin". Koirasi ei kuitenkaan kuuntele vaan juoksee suoraan ajoradalle tai raiteelle. Ei varmaan epäselvää että Sinun tuurillasi samaan aikaan tulee auto tai juna ja koira jää alle. Sinä taas joudut katselemaan veristä silppua joka jää jäljelle.
Toivottavasti tämä mielikuvaharjoitus auttaa Sinua ongelmassasi. Tällä Koirat -palstallakin on eräs trolli, joka tilittää koiravihaansa lähes päivittäin.
"Kannattaa" lukea. ; )- Hurttaonystäväjoskus
Missä ne koiravihaajat on kun niitä tarvittaisiin...? -_-
- Maltit
Mielipiteeni- hoida ja keskity täysin vain nyt tähän nykyiseen koiraasi. Varmasti teetkin jo näin mutta kun "vanhenet" elämääsi tulee väistämättä muitakin mielenkiinnon kohteita ja silloin taas vedotaan ajanpuutteeseen/elämäntilanteen muutokseen jne. eikä pystytä hoitamaan lemmikkiä täysipainoisesti. Vanhempiakaan ei voi velvoittaa ottamaan eläimestä vastuuta.
Netti-ilmoitukset ovat pullollaan juuri näitä ilmoituksia jossa haetaan koirille uutta kotia edellä mainittujen syiden vuoksi. Ajattele, että sinä "joutuisit" luopumaan nykyisestä koirastasi joka on ollut luonasi 2 vuotta - sitten se joutuisi muuttamaan uppo-outoon uuteen kotiin "koska aikasi tai mielenkiintosi" ei riitä koiralle...
Toivottavasti saat apua "kuumeeseen":)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812