Kaipaan kypsää intohimosta miestä. 30v.neito. löytyykö mielellään itä-Suomi?
Vastaukset 12
Tässä olisi sinulle sellainen Kuopiosta. Suomi24.fi posti toimii
Teitä sinunlaisia naisia on hankala löytää? Nytkin länsi-suomessa on haku päällä.... Mutta ei osi ei.
- Pinjalle
Onko Kaakkois-Suomi liian etelässä?
- kypsäämiestä
Ei ole
- Pinjalle
Mistä sinut löytää?
- Pinjalle
Poistettiinko Pinjan vai löylykauhan viesti?
Kyllä sinunlaista naista olenkin etsinyt nimim at suomi jne
Niinhän se on ettää täällä vaan fantasioidaan, mutta ei kuitenkaan uskalleta toteuttaa sitä mitä mielitekisi:)
Olen yli 50v normaalikokoinen mies ...Kuopion seudulta
Ota 30v nainen yhteyttä jos sulle tekee mieli kokeilla kokeneempaa miestä sekin merkeissä:)
nimim at suomi jne jne- Kivapate
Kiinnostaisko nuorekas hoikka 60v as-autoileva mies
- Hhhjuui
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa
Joensuun suunnalta löytyy laita pinja meiliä [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721664
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova1001000Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78914Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?111853- 49831
- 122752
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä414640Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22614On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28593- 52584