Mistä niitä kuuluisia ripsipiirakoita saa? Ollaan tulossa jurtille skimbaa ja tietysti olisi halua saada myös ihanaa ripsipiirakkaa!
Nurmeksen kuuluisat ripsipiirakat!
28
652
Vastaukset
- lumilomako
Eduskunnassa käsittelyssä olevassa uudessa eläinsuojelulaissa on tullut muutos,että eläimiin sekautuminen on kielletty.
- Ruskeasonta
Ei taida täältä ripsipiirakkaa saada. Suklaa donitseja kyllä saa. Erittäin ruskeita ja tuhti haju.
- 2on1
Mukana suklaa"rusinoita" ja muita sattumia.
- Anonyymi
2on1 kirjoitti:
Mukana suklaa"rusinoita" ja muita sattumia.
Ripsit kohdillaan
- Ripsityttelit
Vaikutatte hiukan epäilyttäviltä ja liian innokkailta, pitäisi olla romanttisempi, ei me nyt ihan tällä puheella anneta.
- Ripsityttelit
Kannatta käväistä Jurtti hotellissa ja kysellä onko piirakkaa munaa voilla saatavana!
- Ripsityttelit
Hah, sitten vielä yritetään varastaa nimimerkki.
- Ripsityttelit
Tarjoan mieluusti piirakkaani, myös takaoveni on aina halukkaille auki.
- spruit-man
Haluaisin spruitata majoneesit piirakkasi päälle!!
- Kas_vaan
Täällähän alkaa olla jo varsin hedelmällinen ilmapiiri. Väestöliitto kiittää.
- Egg32cm
Olen haluakas maistamaan kuuluisaa ripsipiirakkaa. Kuka tarjoaisi piirakkansa tänään maisteltavaksi? Tarjoan munan piirakan päälle.
- savotan-sanna
Mä voin tarjota suklaapuolta. Makua ja hajua kyllä taatusti on.. ja mukavasti yllätyksiä ja sattumia.
- fart-fan
Pääseekö löysiä -ja kosteita pieruja?
- savotan-sanna
Tottakai pääsee, jos niin haluat. Voin vaikka istua naamasi päälle, jos hinnoista sovitaan.
- Anonyymi
savotan-sanna kirjoitti:
Tottakai pääsee, jos niin haluat. Voin vaikka istua naamasi päälle, jos hinnoista sovitaan.
Mitä ajattelit, että se maksaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ajattelit, että se maksaa?
Lieksassa se maksaa vitosen, täällä enemmän.
- piikki-kärkien-välissä
On taas hoidokit päässeet "koneelle" .
- Anonyymi
Paikalliset suvakit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikalliset suvakit.
Ovat ihania👍
- Anonyymi
Eines voittaa aina itsekyhätyn piirakan!
- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
Satamasta saa lettuja!
- Anonyymi
Sairasta
- Anonyymi
Olen saanut Bomballa ripsipiirakkaa!
- Anonyymi
Etkä ole, ehkä se oli karjalanpaistia?
- Anonyymi
Nurmes tunnetaan hyvistä ripsipiirakoista! 🤠
- AnonyymiUUSI
Tästä on myös eriäviä mielipiteitä.
- AnonyymiUUSI
Pääasia että piirakka on kostea. Kuiva piirakka on tosi ikävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762155
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391517Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321184Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56942Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol255899- 55876
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20832Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18745Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis233745Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58743