Mistä niitä kuuluisia ripsipiirakoita saa? Ollaan tulossa jurtille skimbaa ja tietysti olisi halua saada myös ihanaa ripsipiirakkaa!
Vastaukset 32
- lumilomako
Eduskunnassa käsittelyssä olevassa uudessa eläinsuojelulaissa on tullut muutos,että eläimiin sekautuminen on kielletty.
- Ruskeasonta
Ei taida täältä ripsipiirakkaa saada. Suklaa donitseja kyllä saa. Erittäin ruskeita ja tuhti haju.
- 2on1
Mukana suklaa"rusinoita" ja muita sattumia.
- Anonyymi
2on1 kirjoitti:
Mukana suklaa"rusinoita" ja muita sattumia.
Ripsit kohdillaan
- Ripsityttelit
Vaikutatte hiukan epäilyttäviltä ja liian innokkailta, pitäisi olla romanttisempi, ei me nyt ihan tällä puheella anneta.
- Ripsityttelit
Kannatta käväistä Jurtti hotellissa ja kysellä onko piirakkaa munaa voilla saatavana!
- Ripsityttelit
Hah, sitten vielä yritetään varastaa nimimerkki.
- Ripsityttelit
Tarjoan mieluusti piirakkaani, myös takaoveni on aina halukkaille auki.
- spruit-man
Haluaisin spruitata majoneesit piirakkasi päälle!!
- Kas_vaan
Täällähän alkaa olla jo varsin hedelmällinen ilmapiiri. Väestöliitto kiittää.
- Anonyymi
Kyllä!
- Egg32cm
Olen haluakas maistamaan kuuluisaa ripsipiirakkaa. Kuka tarjoaisi piirakkansa tänään maisteltavaksi? Tarjoan munan piirakan päälle.
- savotan-sanna
Mä voin tarjota suklaapuolta. Makua ja hajua kyllä taatusti on.. ja mukavasti yllätyksiä ja sattumia.
- fart-fan
Pääseekö löysiä -ja kosteita pieruja?
- savotan-sanna
Tottakai pääsee, jos niin haluat. Voin vaikka istua naamasi päälle, jos hinnoista sovitaan.
- Anonyymi
savotan-sanna kirjoitti:
Tottakai pääsee, jos niin haluat. Voin vaikka istua naamasi päälle, jos hinnoista sovitaan.
Mitä ajattelit, että se maksaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ajattelit, että se maksaa?
Lieksassa se maksaa vitosen, täällä enemmän.
- piikki-kärkien-välissä
On taas hoidokit päässeet "koneelle" .
- Anonyymi
Paikalliset suvakit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikalliset suvakit.
Ovat ihania👍
- Anonyymi
Eines voittaa aina itsekyhätyn piirakan!
- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
Satamasta saa lettuja!
- Anonyymi
Sairasta
- Anonyymi
Olen saanut Bomballa ripsipiirakkaa!
- Anonyymi
Etkä ole, ehkä se oli karjalanpaistia?
- Anonyymi
Nurmes tunnetaan hyvistä ripsipiirakoista! 🤠
- Anonyymi
Tästä on myös eriäviä mielipiteitä.
- Anonyymi
Pääasia että piirakka on kostea. Kuiva piirakka on tosi ikävä.
- Anonyymi
45-55 on se ikä jolloin rupsahtaminen uhkaa toden teolla, jos ei pidä piirakoistaan huolta.
- Anonyymi
Totta! Jos ei pidä huolta alapää lihaksista, rappio alkaa. Miehillä sama, kanki ei enää niin kovetu. Usein syynä kehnot elintavat.
- Anonyymi00032
Anonyymi kirjoitti:
Totta! Jos ei pidä huolta alapää lihaksista, rappio alkaa. Miehillä sama, kanki ei enää niin kovetu. Usein syynä kehnot elintavat.
Pinikseni on lepotilassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741660- 231162
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134896Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48538
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32508- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 34414
- 33413
- 16399
- 82398