AutoVisiitti

kohderyhmätparanee

Lauanatain KSML asiallinen juttu huumeasioista.hyvä kun huumeiden käyttäjät saavat huoltoautosta. esim. uudet huumeruiskut.kortsut.raskaustestit. jne. Valtio tukee ja maksaa kukut.

16

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkijättöistä

      Parempi olis käyttää nuokin rahat pakollisiin vieroitushoitohin, suljettuihin laitoksiin. Juurikkaniemi on vapaana tähän tarkoitukseen, korkea aita vain ympärille. Keuruulaisten pitää vastustaa tuollaisia neulojen jakoautojen tänne tulemista. Liian helppoa narkata jos neulatkin tuodaan kotiovelle.

      • SaunanTaakse

        Kato kun narkilla jää silloin enemmän rahaa huumeisiin ja valtio maksaa muut kulut...... asumistuesta lähtien.


    • Yhteiskuntatukee

      Valtion tukemalle huumebussille ,turvallisin pysähdyspaikka on kaupukien,maakuntien poliisiasemien/laitosten takapihat.ja sairaaloiden pääoven edessä.

    • Topsegret

      Salaiset huumehuolto autot torille ja turuille parkkiin,et veronmaksajat näkevät mihin veroeurot laitetaan.

    • Onhan sitä maailman sivu epäilty, että ei noissa suvakkien touhuissa ole järkeä ja nyt he itse ovat sen todistaneet. Valtio tukee siis veronmaksajien kustannuksella huumerikollisuutta merkittävällä panostuksella kuten tuosta lehtijutusta on luettavissa. Näissä huumehommissa on sama kuin valtion viinanmyynnissäkin "yksi myy, toinen ostaa, kolmas putkaan kärrää" eli vaikka valtio ei myy huumeita, niin se muutoin tukee niiden välitystä ja käyttöä sekä pitkittää käyttäjien elämää monenlaisilla toimilla. Tuo ei ole hyväksyttävää, sillä jos käyttäjien annetaan toimia ilman tukitoimia, joita vastaavia toimia ei tarjota meille muille, niin he kuolevat huomattavasti nopeammin ja näin siirtyvät pois veronmaksajien "palkalistoilta" ja mm. rikollisuus vähenee kun tekijämäärä pienenee.

      Huumeiden käyttäjä paitsi on itse rikollinen, niin samalla kun ostaa pilviretkiä hän mahdollistaa rikollisen helpon, leveän ja verottoman elämän huumeiden salakuljettajille ja välittäjille. Valtion pitäisikin ottaa huumekauppa itselleen kuten viinan valmistus ja -kauppa ja myydä päätä sekottavat aineet itse ja mahdollisimman halvalla. Näin huoltosuhde paranisi merkittävästi kun huumeiden käyttäjät eivät eläisi vanhaksi eivätkä rasita vuosikymmeniä sairaaloita, sossua, poliisia yms. ja aiheuta suuria kustannuksia veronmaksajille.

    • hieheijsks

      Näitä lastenvaunuja työntäviä huumehuuruhippejä alkaa olemaan keuruun raittikin täynnä.
      Sipilä tekee kovaa puhdetyötä jotta saisi vihdoin soteorgasminsa, todellisiin ongelmiin ei puututa.

    • eitötsytsokedestuoksu

      onneksi SPR vetämä huume luola lopetettiin
      pääpukarilla taitaa tutkinta olla kesken

    • Linjurissaontunnelmaa

      Pitäähän suvakeille oma bussi olla.

      • Tsihihihi

        Bussihan tullaan kuulemma asiaankuuluvasti nimeämään Suvakiksi. Näin asianomaiset eivät erehdy Töysän tai Mäkelän kyytiin pöllyissään.


    • isiksenpuukkoheput

      Median käytetään.välitetään huumeita. esim. Turku ,mariuanaa.vst.mömmöjä.vaarallista touhua.

    • narkkaritlapinniemeen

      Kevättä pukkaa,alkaa akkoja lenteleen varrellinen luuta haarukassaaan.em. eivät huumeautoja kaipaile.

    • hyvääkristittyjenjuhlaa
      • Anti-Allah

        Ei liity millään tavalla kannabikseen. Jos et idiootti tajua miten media vääntelee näitä asioita ja johdattelee ihmisiä mielin määrin osoittamaan sormeaan jotain päin. Eiköhän tässä tapauksessa ole islam usko mihin se on uskonut, mitä enemmän tapat jengiä allahin nimeen niin sitä paremmat oltavat on paratiisissa, tommoseen sairauksiin noi idiootit uskovat, eivätkä tarvitse hamppua siihen. Ne osaa pyryttää ihan ilman päihteitä, mutta kun on teitä tyhmiä ketkä uskoo mitä kirjoitetaan niin tulee juurikin tuommoisia kysymyksiä sinun kaltaisilta ihmisiltä.


    • possuapataan

      Saako ruiskuja ihan tavan reiskatkin, tarttis päästä suolaamaan sianronkkaa mutta eivät apteekista myyneet ruiskua kun olin kuulemma epäilyttävän oloinen

    • siltsankeikoillekaikki

      reijjo reiskalle ei tarjoilla
      razzulli "reinolle" tukkupakkauksissa tarjottiin
      sopeutumis kysymys vain tämäkin yksi tuhannen jaa yhden yön satujen
      epäkohta

    • ruiskutreinollejaainolle

      Suositeltavia Ppaikkoja "huumehuoltobussille" kaupungintalon ja poliisiaseman välinen alue.suojainen mesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2210
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1731
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1586
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe