Onko kenelläkään kokemusta kaasari-version turbotuksesta?
XX-turbo..
12
5104
Vastaukset
- Samu
Hestec olisi jämäkämpi...
- hotna
On. Mitä haluat tietää?
- j-ass
no, esim.
- minkälaisia muutoksia/"vahvistuksia" moottoriin tulee tehdä?
- minkälainen turbo, suutinsarja.. ?
- välijäähdytin ja sen paikka..?
- projektin hinta?
kysymyksiä riittää.. projekti on vielä harkinta asteella ja alkaisi vasta ens syksynä.. kuvia rakennus vaiheista ois mukava nähdä.. - turbous
j-ass kirjoitti:
no, esim.
- minkälaisia muutoksia/"vahvistuksia" moottoriin tulee tehdä?
- minkälainen turbo, suutinsarja.. ?
- välijäähdytin ja sen paikka..?
- projektin hinta?
kysymyksiä riittää.. projekti on vielä harkinta asteella ja alkaisi vasta ens syksynä.. kuvia rakennus vaiheista ois mukava nähdä..Käyppäs katsomassa WWW.MC-XPRESS.COM.Kaverilla on 1100 turbolla juuri ao. sarjalla tehtynä.Kestää ja toimii.Säätöjä saa hieman hakea mutta kun ne löytyvät niin on hyvä.
- j-ass
turbous kirjoitti:
Käyppäs katsomassa WWW.MC-XPRESS.COM.Kaverilla on 1100 turbolla juuri ao. sarjalla tehtynä.Kestää ja toimii.Säätöjä saa hieman hakea mutta kun ne löytyvät niin on hyvä.
kyseinen pyörä tai edes kuvia... missäpäin suomea pyörä on?
- xx:n
j-ass kirjoitti:
kyseinen pyörä tai edes kuvia... missäpäin suomea pyörä on?
Tuo pyörä myytiin pääkaupunki seudulle noin reilu vuosi sitten.Kemi-Tornio seudulla on toinenkin mutta en ole varma turbosarjan tekijästä siinä pyörässä.
- xx:n.
xx:n kirjoitti:
Tuo pyörä myytiin pääkaupunki seudulle noin reilu vuosi sitten.Kemi-Tornio seudulla on toinenkin mutta en ole varma turbosarjan tekijästä siinä pyörässä.
Lisäyksenä vielä.Käyppäs katsomassa nuo MC-XPRESSin sivut.Siellä näkee miltä näyttää asennettuna.Kemi MC:ltä voi kysyä omakohtaisia kokemuksia aiheeseen.
- hondis
kaverilla oli turbo-xx,ei kestänyt kone pätkääkään.kahdesti piti uusia alapään laakerit,kerran männät(vaihtoi takomännät jotka sitten kesti).onhan noissa vakiokoneellakin ilmentynyt monenlaisia tyyppivikoja,mm.nokat kuluu nopeasti
- mikatahansa
Höhöö. Vai ei kestä. Ja nokatkin kuluvat nopeasti. Voi luoja mitä puppua. AMA ProRacing sarjassa ajetaan rajusti ahdetuilla XX:illä. Voittaja team esitteli kalustoaan ja oli ihmeissään kuinka Hondan vakio alakerta/kiertokanget kestävät kisasta kisaan ilman mitään murheita. Drag pyörien ahtopaineet ja rasitukset ovat aivan eri luokkaa kun katupeleissä.
Ja tuo sinun nokka- akseli kuluminen on myös täyttä potaskaa. Suomestakin löytyy tuplaxiä hurjilla kilometriluvuilla eikä nokissa ole ollut mitään ongelmia, toisin kuten joillain K- kirjaimella alkavalla merkillä. Osien, materiaalien ja koneistuksen laatua kuvaa myös erittäin pitkät venttiilisäätövälit. Olen tavannut kaverin, jolla oli 80tkm ajettu xx ja venttiilit olivat edelleen alkuperäisissä oikeissa säädöissään. Itse ajoin myös piiitkän määrän xx:llä ilman säätötarpeita. - nimetön
mikatahansa kirjoitti:
Höhöö. Vai ei kestä. Ja nokatkin kuluvat nopeasti. Voi luoja mitä puppua. AMA ProRacing sarjassa ajetaan rajusti ahdetuilla XX:illä. Voittaja team esitteli kalustoaan ja oli ihmeissään kuinka Hondan vakio alakerta/kiertokanget kestävät kisasta kisaan ilman mitään murheita. Drag pyörien ahtopaineet ja rasitukset ovat aivan eri luokkaa kun katupeleissä.
Ja tuo sinun nokka- akseli kuluminen on myös täyttä potaskaa. Suomestakin löytyy tuplaxiä hurjilla kilometriluvuilla eikä nokissa ole ollut mitään ongelmia, toisin kuten joillain K- kirjaimella alkavalla merkillä. Osien, materiaalien ja koneistuksen laatua kuvaa myös erittäin pitkät venttiilisäätövälit. Olen tavannut kaverin, jolla oli 80tkm ajettu xx ja venttiilit olivat edelleen alkuperäisissä oikeissa säädöissään. Itse ajoin myös piiitkän määrän xx:llä ilman säätötarpeita.bläkkärillä lähes 80tkm ja ei tarvinnu huollossa kun tarkastaa venat. Ei säätöjä. Nokkaketjunkiristimiä sen sijaan meni 3kpl. Viimeisimmän modasin itse, eli purin ja kiristin vähän jousta, se kun on ihan naurettavan löysä, ja ritinät hävisivät myös tyhjäkäynnillä.
Kiva pyörä ja aikoinaan edistyksellinen, mutta aika raskas ja jäykkä, sekä kuormalla ei mikään paras ajaa... Vaikka nostaa perää ylemmäksi!
- chris
suti...suti kavereita. Heillä on turbo virityksistä tietoa. Kestävyys on ihan sitten kiinni käytetyistä ahtopaineista. Ajettavuus katukäytössä ei nyt turbolla ilmeisesti ole kovin mielyttävää. Baari keskusteluihin sellaiset pelit sopinevat paremmin.
- cbr 1000
http://www.suzukiplus.de/ klikkaa sieltä turbo-kits tupla äxään maksaa täydellinen turbo sarja
CBR 1100 XX 1997-1998 135 / 240 4.045,-€
CBR 1100 XX 1999-2002 135 / 250 4.805,-€
jos oiken ymmärsin sarjaan kuuluu tiivisteet cuuleri pakoputkisto ja kaikki pientarvikkeet letkuineen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458