Onko tällainen miestyyppi tuttu sinulle?

Kokemukseni

Pieni mies. Kuuskymppinen. Urhea ja auttavainen. Itseään säästämättä nuoresta pojasta lähtien tehnyt raskaita töitä ja näin auttanut äitiään ja pienempiä sisaruksiaan selviämään köyhyydestä, johon perhe joutui, kun perheen isä joi perintötilan ja hylkäsi perheensä. Ei ole ehtinyt avioitumaan eikä itse perhettä perustamaan. Kroppansa on kärsinyt liian raskaista töistä. Kremppoja on. Hänen raha-asiansa ovat kunnossa. Erinomaisesti ilmaisee itseään sanoin. Kansakoulupohjalta harrastaa kulttuuria. Kirjoittaa harrastajateatterille näytelmiä ja näyttelee itsekin niissä. Alkoholi ei ole hänen ongelmansa vaan raitis on.
Helmi deittipalstalla!
Juuri mulle sopiva. Lämmin tunne häntä kohtaan valtaa minut.
Tapaamme. Miehen katse seuraa koko tapaamisemme ajan ohi kulkevia nuoria naisia.

Emme tapaa toista kertaa.

26

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiksetteVoisi

      Miksi ette katselisi kauniita ohikulkevia nuoria naisia ja miehiäkin yhdessä?

    • ei.kolaha

      Yksin on ja yksin jää. Jos ei sitten nosta paksuhkoa lompsaa pöytään - tietyssä seurassa.

      • pikku-G

        tosin 3-kymppinen.


    • maissiiii

      Luulen, että olen tuollaisia miehiä tavannut, en tosin treffipalstoilta, vaan muuten elämässä.

      Luulen, että villakoiran ydin on ujous, uusi tilanne tai jokin muu sen tapainen juttu.

      Vahinko, että tapaamisesi miehen kanssa jäi yhteen kertaan. Jatkossa olisitte tavannut jossain toisessa rauhallisemmassa paikassa, jossa hänen katseensa ei olisi päässyt harhailemaan ohikulkevissa nuorissa naisissa.

      • Itse en katselisi toista kertaa deittituttavuutta joka määräilisi ja arvostelisi heti ensi tapaamisella ketä tai mitä saan katsoa. Sussiunakkoon.


    • Mielestäni normaali mies huomaa kauniit nuoret naiset.

    • Päättyi siis sairaalloiseen mustasukkaisuuteesi heti alkumetreillä.
      Parempi se sille miehelle niin olikin.

      Luultavasti mies ei kestänyt katsella pärstääsi, eikä tiennyt minne katseensa kääntäisi. Sattumalta ohi osui kulkemaan sinua kauniimpia naisia ja luulit hänen varsin heitä hakevan katseellaan.

      • Mustasukkaisuudeksi minäkin tulkitsin.


    • Heikunkeikku

      Hyvä kun kättelyssä pääsit eroon.

      • Osaako oikea Heikunkeikku olla noin lyhytsanainen?


      • Heikunkeikku
        Tellukka kirjoitti:

        Osaako oikea Heikunkeikku olla noin lyhytsanainen?

        Osaa. Mähän sanoin tuolla toisessa ketjussa, että oon tänään hiljaisella tuulella.:)

        Juttuni eivät nyt luista.

        Ajattelin myös, että jos jotakuta kiinnostaa, että miks mä tolleen vastasin, niin ne sitten kysyy.
        Säästö se on pienikin säästö. Sormisäästöä kato:)


      • PieniMies-65

    • Kokemukseni

      Jopas oli yllättäviä kommentteja mukana. Vakavissaan taisivat naiset kirjoittaa.
      Kiitos oikein paljon!
      On minulla nyt ihmeteltävää, että tuollainen käytös saa monelta naiselta ymmärtämystä ja mies kelpaisi seurustelun aloittamiseen. On meitä naisia monneen junnaan ja kait asemallekki jäämään.

      Olen niin paljon nuoria ihmisiä kasvattanut ja opastanut, etten kaipaa vapaa-aikana nuorten seuraa. Varttunut, elämää kokenut ihminen, jonka lämpimästi hymyilevä katse etsiytyy silmiini ja minuun, katseessa haaveen pilkahdus yhteisestä tulevaisuudesta, silloin viihdyn.

      • Vähän kummastelen minäkin miestä joka ei pysty seuralaiseensa keskittymään, vilisköön ympärillä kuinka kauniita naisia tahansa. Katselkoon heitä sitten kun on yksin ja olisi sanonut suoraan ellei halunnut sinun kanssasi olla.
        En pidä miehistä joille ei yksi nainen kerrallaan riitä, haavi auki kulkevat että parempi saalis uisi pyydykseen.


      • """ jonka lämpimästi hymyilevä katse etsiytyy silmiini ja minuun, katseessa haaveen pilkahdus yhteisestä tulevaisuudesta, """

        Jos sinun omissa ryppyisissä yläluomet roikkuvissa silmissäsi oli tuollainen katse "yhteisestä tulevaisuudesta" (niinkuin eväät olisi jääneet kotia) jo ensi tapaamisella, niin varmasti säikäytit miesparan kuin ansaan joutuneen eläimen ja sait hänet pakokauhun valtaan.


      • roikkuvat.luomet
        Tellukka kirjoitti:

        """ jonka lämpimästi hymyilevä katse etsiytyy silmiini ja minuun, katseessa haaveen pilkahdus yhteisestä tulevaisuudesta, """

        Jos sinun omissa ryppyisissä yläluomet roikkuvissa silmissäsi oli tuollainen katse "yhteisestä tulevaisuudesta" (niinkuin eväät olisi jääneet kotia) jo ensi tapaamisella, niin varmasti säikäytit miesparan kuin ansaan joutuneen eläimen ja sait hänet pakokauhun valtaan.

        Jokaiseen viestiisi laitat pilkkaavia sanoja.


      • 😂😂😂😂😂😂😂


      • roikkuvat.luomet kirjoitti:

        Jokaiseen viestiisi laitat pilkkaavia sanoja.

        Tuo yletön minun kehumiseni alkaa olla sinulta jo kertosäettä, mutta jatka toki, jos et muuta keksi ja haluat välttämättä ylpeänä synnyttää niitä uusia nikkejä.


      • roikkuvat.luomet
        Tellukka kirjoitti:

        Tuo yletön minun kehumiseni alkaa olla sinulta jo kertosäettä, mutta jatka toki, jos et muuta keksi ja haluat välttämättä ylpeänä synnyttää niitä uusia nikkejä.

        Jatka sinä ivaamisiasi kun et muuta keksi.


    • allakultaisenkuun

      Tapasitte siis ensimmäisen kerran ja oletat, että miehen katse on sinussa tiiviisti ja että hän heti ihastuu. Ei kai, ethän sinäkään ihastunut, koska lähinnä vaikutat itseesi ihastuneelta. Mies vaikutti ujolta kertomisesi perusteella ja sinä olit jonkinlainen pettymys. Ehkä hän oli muodostanut sinusta toisenlaisen mielikuvan eikä todellisuus miellyttänyt vaan ei kehdannut sanoa sitä suoraan. Ei kai siitä voi toista syyttää eikä oikeastaan pahastuakaan. En oikein tajua tuota tyypittelyä eli että olisi olemassa tällainen pieni jokamies, joka muka toimii aina näin, kun ei aloittajanaista heti huolinut ja lemmenvaloja vannonut. Pah, niele nyt vaan pettymyksesi, et ollut tämän miehen taivaan tähtönen.

      Haloo, kuka muka oikeasti kehtaa ja viitsii sanoa tapaamalleen, että et nyt sitten ollut yhtään sellainen josta voisin tykätä ja että eiköhän tästä lipsitä eri suuntiin hetkohta. Kai sitä yrittää olla kohtelias, miksi loukata ja luikerrella tilanteesta pois vetoamalla vaikka johonkin tapaamiseen tms. Haavekuvat, oi oi, kun oma mielikuvitus tekee kepposet ja se miehenpuoli, joka ei ollultkaan oman kuvitelman kopio antaa henkisesti pakit. Sellaista elämä on, si senjor.

      • höpötipöpöti

        Kohtelias tuijottamalla nuoria naisia?


      • Bengalitikku

        Mä ajattelen asian näin: keskustelisinpa kenen kanssa tahansa kahvilassa, niin kyllä jokin katsekontakti on oltava. Muuten rupeaa ajattelemaan, että toinen on ihan muissa maailmoissa. Ei ole läsnä. Jutut eivät kiinnosta.
        Mutta tiukka tapittaminenkin voi olla raskasta.
        Toisen katseen vahtaaminen on itsensä kiusaamista. Tuollaisia miehiäkin on. Vahtaajia. Siis epäluuloisia naisia tai miehiä on olemassa.

        Erikseen ovat ne vinksahtaneet, jotka katselevat pikkupimauksia melkein kuola valuen suusta. Mutta hehän ovat...


      • Vähän-outo-avaus
        höpötipöpöti kirjoitti:

        Kohtelias tuijottamalla nuoria naisia?

        Olisi ollut kohteliasta tietää missä ympäristössä he tapasivat tuon lohduttoman ensi ja viimeisen kerran?
        Mistä tämä avaaja päätteli, että mies katseli juurikin nuoria naisia? Ympäristössä on täytynyt olla paljon muutakin kuin vain ympärillä olevia nuoria naisia tai sitten on ollut kyseenalainen ympäristö, strippi baari, nuorten mesta ehkä?
        Kyllähän kun ihmiset tapaavat, etenkin jo vanhentuneet kypsät ihmiset, ei siinä tuijotella toisia silmiin amorin nuolet napaan osuen. Kyllä siinä katse saattaa harhailla minne vaan. Elikkä ilmassa lievää epävarmuutta kun ei osaa olla luonnollisesti ensijännitykseltään. Hakee sanoja. Tai muuta sellaista.


    • Mies-hän-minä

      En ole tuollainen tuttu, en ole pieni, olen m i e s t y y p p i.

    • Senjoriitti

      Toivoisin ainakin juniorin kasvaneen somen ulkopuolella, ettei käy, kuten on käynyt matkan varrella seniorillille.

    • ELÄMÄ-ON-

      Tommosta se oli,
      kaikki vieraat naiset kiinosti,
      mutta auta-armias jos vaimosta joku ulkopuolinen kiinostui
      turpiin tuli ja sassiin ja kaveri kanvessiin

      rakkauuuuussssss,,,,

      kaiken se kärsii, kaiken se kestää, siinä meni puolivuosisataa tahistessa,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe