Tuulilasi-lehti kirjoittaa numerossa 1/2018 ladattavasta Volkswagen GTE:stä:
"GTE:n kulutus hybridiajotilassa on niin korkea, että Golf mallistosta löytyy järkevämpiäkin vaihtoehtoja."
Kulutus hybridiajotilassa oli 6,9 l/100km.
Vw GolfGTE, Tuulilasin vertailun huonoin ladattava
12
273
Vastaukset
- Mitensenytmenikään
Paras ajettavuus ja ajoasento sekä mukavuus sekä varustelu, riittävästi tehoa. Taisi kuitenkin voittaa testin...Toyota uskovaiset voivat olla toista mieltä. Minä valitsen laadun ja se on VW .
Suurin osa ajoistani on alle 50km/vrk ja ne menee lähdes täysin sähköllä - ei haittaa matalan kulutus. - Plugin.prius.iso.floppi
http://www.iltalehti.fi/autouutiset/201802132200740017_oa.shtml
GTE voitti koko vertailun kun taas Tojo jäi taas aivan viimeiseksi. Näinhän nämä vertailut ovat viimevuosina aina menneet.
Tojohönö yrittää hehkuttaa yhden ajomoden kulutuslukemia, mutta jokainen täysjärkinen ymmärtää että kokonaisuus on tärkeämpi kuin yksi väkisinkaivettu lillukanvarsi.
Miettikääpä vaikka sitä kuinka paljon yhden ajomoden bensan kulutuslukema vaikuttaa kuluttajalle joka ajaa kokonaan sähköllä.
Ja onhan GTE kulultaan, ajoltaan ja tiloiltaan täysin eri kulkan auto kuin muovinen lyllertävä Prius. On hämmästyttävää että käytännössä Spritmonitorin mukaa molemmat kulkevat neljällä litralla / 100km. Priuksesta on yritetty kaivaa kaikki taloudellisuus suorituskyvvyn ja tilojen kustannuksella. Golf GTE on erittäin nautinnollinen ja tilava perheauto, silti kulutus ei ole käytännössä yhtään Priusta suurempi.
Tojota on sössinyt homman ja on ansaitusti vertailujen viimeinen. Kuluttajatkin ovat valinneet VW:n ladattavan viisi kertaa useammin kuin Tojon. Ei Suomen kansa tyhmää ole.- Näimeneese
Lukekaa tuo lehti vaikka kirjastossa niin ei tarvise lukea edellisen kaltaisia sepustuksia. Vertailussa olleiden neljän auton välille oli tehty keinotekoisesti vain kymmeneosapisteen eli 0,1 pisteen erot. Ainoastaan Prius toimi syksyn muutaman asteen lämmössä kuten ladattavan auton tulee toimia. Helmikuun pakkasissa niistä ei enää autoksi olisikaan.
- Yritäthämätä
Minkä vitun ajomoden? Älä yritä hämätä lukijaa.
- vw.rule.oke.vv
volkkarista ei ole autoksi edes koleaan kesäsäähän, masokisteille ainan passeli kikotin, että tuntee elävänsä kun saa kiikuttaa alvariinsa korjaamolle, korjaamo on kuin toinen koti
- tojot.100.prossaa.bensa
Tojoahan joutuu kiikuttamaan tuplasti pajalle Volsuun nähden jo pelkästään normihuoltojen takia. Siinä jos missään tulee paja tutuksi ja lompakko kevyeksi. Hybridikuskeille tojo on tehnyt vielä sellaisen källin että on pakko käyttää tojon marmoritiski-huoltoa, muuten akkutakuu raukeaa. Muut voivat kilpailuttaa huoltonsa ja tehdä siellä missä saa halvimmalla parasta palvelua. Tojokuski ramppaa kaksi kertaa useammin huolloissa ja aina maksaa merkkihuollon kalliit hinnat.
Ammattilaiset rankkasivat GOLF GTEn aivan aiheesta ja ansiosta Tojon yläpuolelle. Vajaakokoinen ja hidas lyllertäjä. Kyllä myös kansa on huomannut miten surkeaa tojon tarjonta ladattavissa on. Vain yksi malli ja sekin jää kaikissa vertailuissa viimeiseksi.
Siksi tojo ei ole saanut kilpiin tänä vuonna kuin 19 Priusta. Naurettava määrä.
VW vyöryttää samaan aikaan laajalla rintamalla ja rekisteröintilukema on aivan eri luokkaa eli yli sata kappaletta. Pientähän tuo vielä on, mutta pitää muistaa että VW:llä on lisäksi täyssähköisiä autoja ja kaasu-autoja. Tojolla ei ole mitään muuta kuin tämä yksi ladattava ja kaikki loput ovat 100% bensa-autoja.
Ympäristöä ajattelevalle tojolla ei ole oikein mitään tarjottavaa. VW:llä on vaihtoehtoja joka lähtöön.
http://trafi2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/TraFi/TraFi__Ensirekisteroinnit/050_ensirek_tau_105.px/table/tableViewLayout2/?rxid=fce43aaf-15b0-4111-926f-0877ac47bc2b - sam.arbete
tojot.100.prossaa.bensa kirjoitti:
Tojoahan joutuu kiikuttamaan tuplasti pajalle Volsuun nähden jo pelkästään normihuoltojen takia. Siinä jos missään tulee paja tutuksi ja lompakko kevyeksi. Hybridikuskeille tojo on tehnyt vielä sellaisen källin että on pakko käyttää tojon marmoritiski-huoltoa, muuten akkutakuu raukeaa. Muut voivat kilpailuttaa huoltonsa ja tehdä siellä missä saa halvimmalla parasta palvelua. Tojokuski ramppaa kaksi kertaa useammin huolloissa ja aina maksaa merkkihuollon kalliit hinnat.
Ammattilaiset rankkasivat GOLF GTEn aivan aiheesta ja ansiosta Tojon yläpuolelle. Vajaakokoinen ja hidas lyllertäjä. Kyllä myös kansa on huomannut miten surkeaa tojon tarjonta ladattavissa on. Vain yksi malli ja sekin jää kaikissa vertailuissa viimeiseksi.
Siksi tojo ei ole saanut kilpiin tänä vuonna kuin 19 Priusta. Naurettava määrä.
VW vyöryttää samaan aikaan laajalla rintamalla ja rekisteröintilukema on aivan eri luokkaa eli yli sata kappaletta. Pientähän tuo vielä on, mutta pitää muistaa että VW:llä on lisäksi täyssähköisiä autoja ja kaasu-autoja. Tojolla ei ole mitään muuta kuin tämä yksi ladattava ja kaikki loput ovat 100% bensa-autoja.
Ympäristöä ajattelevalle tojolla ei ole oikein mitään tarjottavaa. VW:llä on vaihtoehtoja joka lähtöön.
http://trafi2.stat.fi/PXWeb/pxweb/fi/TraFi/TraFi__Ensirekisteroinnit/050_ensirek_tau_105.px/table/tableViewLayout2/?rxid=fce43aaf-15b0-4111-926f-0877ac47bc2bVW:lla on paniikki päällä kun uudet päästörajat uhkaavat miljardikorvauksien muodossa. Pitää nopeasti koettaa kyhätä muka sähköautoja, jotka vain teoriassa ovat ympäristöystävällisiä. Toyotalla ei ole huolta nykyisilläkään malleilla, koska päästörajat alittuvat hienosti eikä sanktioita ole tiedossa.
Saksalaisista merkeistä BMW teki viisaasti kun alkoi yhteistyön Toyotan kanssa saaden samalla maailman parasta hybritekniikkaosaamista sovellettavaksi omassa tuotannossaan. - tojo.takamatka
sam.arbete kirjoitti:
VW:lla on paniikki päällä kun uudet päästörajat uhkaavat miljardikorvauksien muodossa. Pitää nopeasti koettaa kyhätä muka sähköautoja, jotka vain teoriassa ovat ympäristöystävällisiä. Toyotalla ei ole huolta nykyisilläkään malleilla, koska päästörajat alittuvat hienosti eikä sanktioita ole tiedossa.
Saksalaisista merkeistä BMW teki viisaasti kun alkoi yhteistyön Toyotan kanssa saaden samalla maailman parasta hybritekniikkaosaamista sovellettavaksi omassa tuotannossaan.Taas niin päin persettä.
BMW:n hybridit perustuvat aivan eri konseptille ja teknologialle kuin tojon yli 20 vuotta vanha viritys on. Tojolla ei ole antaa mitään tällä saralla.
Sähköautojen tekemisessä tojo on se jolla on paniikki päällä kun muilla on sähköautot jo myynnissä ja Tojo vasta aloittaa projektiaan. Takamatkalla taas.
https://www.theverge.com/2017/12/18/16791376/toyota-1-million-electric-cars-2030-ev
"But it is also behind giants General Motors and Volkswagen Group in developing long-range plug-in vehicles."
- i3.on.paljon.parempi
"Saksalaisista merkeistä BMW teki viisaasti kun alkoi yhteistyön Toyotan kanssa saaden samalla maailman parasta hybritekniikkaosaamista sovellettavaksi omassa tuotannossaan."
Kerropa se hybridi-BMW jossa on jotain yhteistä tojon hybridien kanssa. - i3bmw
Tyyris mopoauto markkinoilla, laatutietoisille tumpeloille!
- suuriharmituspäällä
Luin lehden,
VW voitti testin, tojo jäi viimeiseksi.
Huonoin on se viimeinen, ainakin nykykäsityksenkin mukaan.
Vain uusi testi, jossain muussa lehdessä voi muuttaa tilanteen, ei muuten.
Odotellaan sitä ja tyydytään nykytilanteeseen, vaikka se harmittaakin meitä.- Miettikääs_tätä
Volkswagenin GTE
Mitä tapahtuu kun samaan voimalinjaan laitetaan epäluotettavuudestaan ja heikosta kestävyydestään kuulut komponentit peräkkäin.
Vw 1.4 Tsi Dsg Vw-hybridiharjoitelma = Varma tekninen ja taloudellinen katastrofi.
Kuinka tuollainen paketti voisi hätäisesti kokoonkyhättynä kestää kun palaset eivät kestä yksittäisinäkään komponentteina. Volkswagen-konsernipaniikki näkyy erinomaisesti tästäkin yrityksestä ja sama juttu Vw-sähköautojen kohdalla. Jos akut kestävät ajaa talvella 70 km ja kesällä optimiolosuhteissa 150 km niin se on monelle autonkäyttäjälle aivan liian vähän. Ja mitä tapahtuu kun kalliit Li-Ion-akut väsyvät muutamassa vuodessa? Seuraa saksalaisten ilmiöstä käyttämä hauska ilmaisu ”Wirtschaftliche Totalschade”eli taloudellinen täystuho jossa korjauksen arvo ylittää auton arvon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851