PDF-tiedostot ei aukee, pitkäaikainen ongelma. Mulla on MacBook Pro 2012. Päivitin eilen käyttöjärjestelmän uusimpaan Sierraan ja päivitin myös Open Officen. Olen yrittänyt päivittää Acrobat Readerinkin. Se on mukamas asennettu ja näkyy työpöydällä, mutta en tiedä, onko asennus tehty loppuun asti. Kuuluuko sen näkyä siinä työpöydällä vaan? PDF-tiedostot ei edelleenkään aukee. Jos joku jaksaa neuvoa idioottia, jolle nämä asiat on pelkkää hahmotonta painajaista, olisin tosi kiitollinen!
Acrobat Readerin asennus/PDF-tiedostot ei aukee
IT-idiootti
2
109
Vastaukset
- rottenpotatoes
Macista mitään tiedä en.
Firefoxia tulee tässä yms käyttöjärjetelmissä käytettyä PDFien lukemiseen/tallentamiseen.
Maciinkin sen saa. macOS kyllä osannut avata aina PDF-tiedostot ilman lisäohjelmia.
Koitas semmoista että varmista tiedostot johonkin ja uudelleenasenna koko vekotin puhdasasennuksena ja jätä asentamatta lisäohjelmat jos ne vaikka sotkee tiedostokytkentöjä. PDF-tiedostojen pitäisi aueta suoraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303491Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91558Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131473Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241265Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242883- 60869
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.130858Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819