Ristorante Momento veturissa, onko hyvä paikka?

Lauri.TK

En ollut tuota paikkaa ennen edes huomannut, kuinkakohan kauan on tuolla ollut? Olin just syönnyt lounaan kiinalaisessa, joten jäi nyt itse kokeilematta, mutta vaikuttaa aika houkuttelevalta vaihtoehdolta. Onko muilla kokemuksia, onko hyvä ravinteli?

59

6734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olimuutenhyvää

      Kyllä mä tykkään. Annokset isoja. Wieninleike ainakin oli hyvä.

    • Lauri.TK

      Hyvä on, suht edullinen, hyvä ruoka, hyvä palvelu ja siisti paikka. Voin suositella. Tuolta tullaan hakemaan perheelle pizzat kotiinkin tästä lähtien.

    • Asiakas

      Voin suositella lämpimästi. Tänään syömäni grillikioski oli erinomainen 😊

    • Asiakas

      Anteeksi. Grillipihvi

    • Adolf113

      Pitsa jossa voi valita itse täytteet. Hinta 9 euroa ja saa valita pitsaan yhden täytteen. Onko tää edes todellista. Kaikissa muissa pitserioissa siihen hintaan saa 4 täytettä. :D

      • nero

        Verot maksaa neropatti.


      • eividdumageretardi

        Miksi :D Ruoka:D Maksaa:D


      • Adolf113

        Maksat sä veroista? Jos maksat lisää niin saatko annokseen lisää veroja? Haluan tilata annoksen kebabia tuplaveroilla?
        Mä maksan ainakin ruoasta kun menen ravintolaan. Myöskin kaikista Kouvolan pitserioista saan automaattisesti kuitin.
        Taitaa tällä palstalla olla itse yrittäjä arvostelemassa firmaansa kun veti herneen nenään asiallisesta kommentistani.


      • toinenmaailmansotamenijo

        Laitatko sä rahat veroina ruokaan? Etkö maksa siitä arvonlisäveroa?

        Veroja voi kiertää vaikka saisikin kuitin. Tiesitkö sitä?


      • Momento.hyvä.mesta

        Ehkä jossain matupizzeriassa on hiukan erillainen kulurakenne kuin Veturissa olevassa ravintolassa, jokainen voi sitten valita kummassa tykkää syödä.


      • Adolf113

        En mä laita rahaa taikka veroja mun ruokaani. Joissain ravintoloissa saatan laittaa suolaa taikka ketsuppia mikäli ruoka on heikosti maustettua. En maksa maustamisestani erikseen mitään ALV veroa.


      • ketsuppieioovegaania

        Oletko tyhmä vai tyhmä?


      • Adolf113

        Helpompaa on kouluttaa simpanssista raketti-insinöörin kuin saada aikaan älykästä keskustelua kanssasi. En jaksa käyttää arvokasta aikaani länkytykseesi. Jää siis hyvästi ei niin älykäs ystäväiseni. En palaa palstalle mutta sinä tuskin ymmärrät tätä lukemaasi viestiä, joten jatka vaan yksinään mölisemistä. Saapahan kaikki muut lukijat nauraa tyhmyydellesi. :D


      • jonneleikkiiviisast

        Huomsit olevasi väärässä bravoo. Kertoo syrjätymisestäsi ja sossupummeudestasi kaiken nimimerkkisi.

        Tässä ketjussa kaksi nauroi sulle. BTW alle kymmenen olevat numerot kirjoitetaan kirjaimina.


      • tyhmyys.asuu.kvl

        amiskaupungista kouvolasta ihminen puhumassa raketti-insinööreist, anna mun kaikki kestää:::d


      • Momento.hyvä.mesta kirjoitti:

        Ehkä jossain matupizzeriassa on hiukan erillainen kulurakenne kuin Veturissa olevassa ravintolassa, jokainen voi sitten valita kummassa tykkää syödä.

        Päättäjätiedot
        Vastuuhenkilöt
        Mohammad Delower Hossain, toimitusjohtaja (7/2007), hallituksen jäsen (9/2018)
        Näytä roolit muissa yrityksissä (2)
        Fiona Hena Hossain, hallituksen varajäsen (9/2018)
        Näytä roolit muissa yrityksissä (1)
        Lähde: Kaupparekisteri
        Tilintarkastaja
        Päivi Annele Mishael, tilintarkastaja (11/2006)
        Lähde: Kaupparekisteri
        Nimenkirjoituslauseke
        Hallituksen jäsenet ja toimitusjohtaja kukin yksin

        Lähde: Kaupparekisteri


      • Julkista tietoa Momentosta.


      • Anonyymi
        Herkkuperse kirjoitti:

        Julkista tietoa Momentosta.

        Onko tuossa jotain ongelmaa? Rehellisiä yrittäjiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuossa jotain ongelmaa? Rehellisiä yrittäjiä?

        Jokainen voi itse valita mihin rahansa kantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuossa jotain ongelmaa? Rehellisiä yrittäjiä?

        Nimi Mohammad viittaa rauhan ja rakkauden uskontoon ?


      • Anonyymi
        Adolf113 kirjoitti:

        Maksat sä veroista? Jos maksat lisää niin saatko annokseen lisää veroja? Haluan tilata annoksen kebabia tuplaveroilla?
        Mä maksan ainakin ruoasta kun menen ravintolaan. Myöskin kaikista Kouvolan pitserioista saan automaattisesti kuitin.
        Taitaa tällä palstalla olla itse yrittäjä arvostelemassa firmaansa kun veti herneen nenään asiallisesta kommentistani.

        Säälittävää että omistaja on täällä haukkumassa Kouvolalaisia ja mainostamassa syöttöläänsä.


    • rkp

      Todella positiivinen kokemus. Maukas, iso annos. Ei tarvinnut pitkään odotella. Ystävällinen henkilökunta.

    • kouvolaplacetobe

      Adolfista huomaa miten yksinkertaisetkin asiat on kouvolalaisille vaiketa hiffata.

      • Psykiatrisi

        Jos sinä vaihdat joka kerta eri nimimerkin niin kukaan ei huomaa, että olet yksi ja sama mielensä pahoittaja. Huomsit=Huomasit


      • opettele.eka.pätemään

        miten voin pahoittaa mieleni jos korjaan ihmistä joka on väärässä? miksi se loukkaa minua jos joku on sivistämätön. yleissivistävässä koulussa kuten lukiossa opetetaan, miksi veroja maksetaan. momentossa maksetaan verot oikein, kebabbiloissa ei. siksi hinta on kalliimpi. varsinkin kun pizza ei ole heidän primary - tuote.


      • HoikkaJussi

        Jaahas, jaahas. Lihavaporsas nimimerkillä aiemmin kirjoittanut henkilö on tullut taas palstalle tällä kertaa pätemään olemattomalla koulutuksellaan.
        Kovasti palstalla provosoi ja soittaa suutaan muttei ole ikinä uskaltanut kohdata tosimiestä kuten minua HoikkaJussia. Sovin tapaamisen mutta lihavaporsas ei uskaltanut tulla paikalle, piiloutui ja vaihtoi nimimerkkiä kärsä pelosta täristen.


      • lihavajussi

        asut kouvolassa ja kehut hyvällä koulutuksella. vähän kuin sika peseytyisi kylpylässä.


      • Rainer6969
        opettele.eka.pätemään kirjoitti:

        miten voin pahoittaa mieleni jos korjaan ihmistä joka on väärässä? miksi se loukkaa minua jos joku on sivistämätön. yleissivistävässä koulussa kuten lukiossa opetetaan, miksi veroja maksetaan. momentossa maksetaan verot oikein, kebabbiloissa ei. siksi hinta on kalliimpi. varsinkin kun pizza ei ole heidän primary - tuote.

        Jo ala-asteella opetetaan, että lause alkaa isolla alkukirjaimella. Vaikkei minulla ole muuta koulutusta kuin peruskoulu niin minäkin taidan olla sinua sivistyneempi.


      • Anonyymi
        opettele.eka.pätemään kirjoitti:

        miten voin pahoittaa mieleni jos korjaan ihmistä joka on väärässä? miksi se loukkaa minua jos joku on sivistämätön. yleissivistävässä koulussa kuten lukiossa opetetaan, miksi veroja maksetaan. momentossa maksetaan verot oikein, kebabbiloissa ei. siksi hinta on kalliimpi. varsinkin kun pizza ei ole heidän primary - tuote.

        "Momentossa maksetaan verot oikein,kebabbiloissa ei" Mihin tämä väite perustuu ?


      • Anonyymi

        Laita ravintolallesi Italialainen nimi niin palstan vähä-älyiset rasistit kuvittelevat omistajan olevan Italiasta.
        Rasistien mielestä kaikki italialaiset maksavat automaattisesti veronsa Suomessa ja lähi-idästä kotoisin olevat ihmiset jättävät veronsa automaattisesti maksamatta.


      • Anonyymi
        Rainer6969 kirjoitti:

        Jo ala-asteella opetetaan, että lause alkaa isolla alkukirjaimella. Vaikkei minulla ole muuta koulutusta kuin peruskoulu niin minäkin taidan olla sinua sivistyneempi.

        Pienistä kirjoitusvirheistä kitisijät ovat yleensä keskivertoa tyhmempiä ihmisiä. Kun huomaa olevansa väärässä: ilmoita kirjoitusvirheestä.


    • Hyvää.ruokaa.saa

      Itäkeskuksessa tuli käytyä joskus 10v. Sitten Momentossa ensimmäisen kerran, hyvää on ruoka. Paras Momentoista edelleen mielestäni. Hyvinkäällä willa ja lahdessa Karisma tullut myös käytyä. Hyvää ja edullista ruokaa. Aika usein tullut käytyä veturin Momentossa täältä kotkasta, kun saatiin Momento vihdoinkin Kymenlaaksoon. Tykkään kyllä.

      • Anonyymi

        Tökeröin mainos pitkään aikaan. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tökeröin mainos pitkään aikaan. 😂

        Tyhmin kommentti vuosiin 🤯


    • joel44444

      Hyvää ruokaa ja ainakin tarpeeksi isot annokset. Hinnat halvimmasta päästä.

      • EiSeOleTyhmäJokaPyytää

        Hinnat ovat todellisuudessa kovat. Pitsat kymmenestä eurosta ylöspäin ja pelkkä pasta polognese maksaa siellä 10,90 euroa.
        Salaatti annos maksaa yli 10 euroa.


      • hyvääää

        hyvä petri.


      • HoikkaJussi

        Koeta nyt vähän tsempata lihavanaski.


      • hehehehee

        koson petri lehdenjakelija vailla vertaa rivoilee


    • Hyvääruokaa

      Kympillä sai ravintolassa possunleikkeen, hyvää salaattia ja kermaperunoita, minusta tuo ei paha hinta varsinkin kun ruoka oli vielä hyvää, niin ja annos niin iso etten lautasta jaksanut edes tyhjäksi syödä.

    • Monestipettynyt

      Olen kyseisessä paikassa käynyt ehkä 4 kertaa syömässä? Ja aina syönyt pitsaa, joko normaaleja taikka sitten pannupitsoja. Tykästyin pannu pitsaan todella kovasti ekalla kerralla kun tuolla kävin syömässä. Mutta nyt jo useampaan otteeseen olen saanut pohjasta aivan palaneita versioita tästä samaisesta pitsasta. Pitsa on muutenkin, jotenkin todella kuivahkoa ja näin ollen tuhtia syötävää. Täytteet ovat kyllä todella hyviä ja tuoreita mikä vähän pelastaa makuelämystä. Mennyt huonompaan suuntaan, tiedä sitten mikä tullu..
      Normi pitsat nyt on perus suomalaisten littana pitsoja, mut ihan jees. :)

    • Anonyymi

      Moni ei jaksa syödä,puolipöytä pizzaa,oma tekemä aina PARAS!

    • Anonyymi

      Ruoka ala-arvoista pakaste mättöä, ruokalistan suunnittelijalla olisi paljon opittavaa ruuan laitosta, luultavasti ei edes koulutusta alalta.

    • Anonyymi

      Mainostaa olevansa Italialainen ravintola,eikä kuitenkaan mitään tekemistä Italian kanssa.

    • Anonyymi

      Paikka toimii ketjuperiaatteella jossa pyritty hinta-laatu suhteen tasapainoon karsimalla yleiskuluja.
      Näkyy mm. pelkistetyssä sisustuksessa, maksu- ja tilaustapahtumassa ateriaa tilatessa.
      Minun mielestäni konsepti palvelee hyvin meitä asiakkaita.
      Tila on avara ja siisti.
      Työntekijät ovat asiansa osaavia ja yleensä näyttävät hyväntuulisilta mikä luo mielikuvaa asiakkaille.
      Itse ruoka ei ole gourmet tasoa.
      Ruoka on kuitenkin hyvää ja annokset kivasti rakennettu.
      Pizzat ovat myös hyviä.
      Käyn itse mielelläni paikassa ja vien ystäviäni myös.
      Hinta-laatusuhde on mielestäni vähintään hyvä, joissakin tapauksissa kiitettävä.
      Tämä hieman vaihtelee sen mukaan mitä tilaa/syö.
      Salaatti kuuluu yleensä annokseen.
      Jälkiruoka, esim. jäätelöt ovat kiva lopetus aterialle.
      On mukava kun ei ole juomapaikka vaan ruoka on pääosassa.
      Omasta mielestä paikka sijoittuu yläpäähän talousalueen paikoista kun ottaa huomioon kokonaisuuden.

    • Anonyymi

      Annokset on isoja ja suolaisia -hirveä jano on koko loppupäivän. Hunajamarinoitu broileri ei mielestäni kuulu ravintola-annoksiin, vaan kehnolle kotikokille. Kerran savulohipastassa ei ollut juurikaan lohta. Olisi ollut asiallista ilmoittaa asiakkaalle raaka-aineongelmasta, jolloin asiakas olisi voinut tilata muuta.

    • Anonyymi

      Tarjoilijalla upeat rinnat. Panin pikkujouluissa

      • Anonyymi

        Sitä miestarjoilijaa? Joo, hyvin on treenatut rintalihat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä miestarjoilijaa? Joo, hyvin on treenatut rintalihat.

        Kyllä. Häntä juuri panin. T Lissu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Häntä juuri panin. T Lissu

        Kyseessä ei ole nainen vaan riivaantunut mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä ei ole nainen vaan riivaantunut mies.

        Puhut paskaa


    • Anonyymi

      Paikka on kyllä hyvä, mutta ruoka huonoo.

      • Anonyymi

        Paikka on huono kun on hinurissa.


    • Anonyymi

      Tiedän Kouvolassa 2 kiinalaista, toinen kauppakeskuksessa missä S-marketti, toinen Veturissa. Kumpi parempi?

      • Anonyymi

        Keskustassa on parempi eli Mei Lok Hansassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustassa on parempi eli Mei Lok Hansassa.

        No joo juuri sitä tarkoitin. Nimeä en muistanut.


    • Anonyymi

      Hyvä ruoka, mukava paikka, mutta… On kiusallista, kun henkilökunta alkaa nostella tuoleja pöydille, kun viereisessä pöydässä vielä aterioidaan ja sulkemisaikaan on vielä yli 20 minuuttia, kuten 24.7.-22.

    • Anonyymi

      Ei enää kuten ennen... Hinta nousee, laatu heikkenee. Ei oo käyty enää aikoihin. Aiemmin tuli käytyä.

      • Anonyymi

        Me ollaan käyty entiseen tapaan Momentossa eikä se laatu ole huonommaksi muuttunut. Jokainen ravintola jossa olemme viimesen vuoden aikana syöneet on joutunut nostamaan hintoja. Ei tietenkään ne jotka on juuri perustettu.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe