kampaaja alalla köyhät ajat?

yrittäjät

Ennen kun tilasi ajan kelle tahansa kampaajalle,sai siinä istuessaan kahviakin,kysyttiin oikein että saako olla kahvia-teetä? Nykyään taitaa olla köyhyyttä alalla kun ei samat kmpaajat tarjoa kahviakaan...Onko kampaamoja täällä vielä jossa asiakas saisi kupposen kahvia siinä vari tai permanenttisession ohessa,suutakin kuivaa eikä vettäkään saa,ellei ota omia eväitään.Siin missä on kampaaja joka tarjoaa kahvia jos aikaa menee 2tuntia hiusten laitossa,lähinnä värjäyksen ohessa tai permiksessä?

16

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onpaköyhää

      Aja kaljuksi ei tarvitse ravata parturissa kerjäämässä kahvia

    • Käsitaipuu

      Minäpä osaan kammata itse hiukseni.

      • Nojopasnyt

        Hemmetti sentään mutta et osaa kahvia keittää


    • OmaTermariMukaan

      Jaa-a, kauppojen hyllyt pursuavat hiusvärejä ja niitä myös ostetaan, joten eiköhän sekin ole vähentänyt käyntejä...Ja ainakin kaupunkien keskustoissa on melkein joka korttelissa parturiliike eli kilpailu kaventanee joidenkin alan ammattilaisten leipää

    • Tiheätukkainen

      Minä otan aina parturiin mennessäni temospullollisen kahvia ja munkkipussin mukaan. Voidaan sitten parturineidon kanssa nautiskella takahuoneessa leikkauksen jälkeen. Eihän kaikki parturit tietysti ole sellaisia, siis kahvinjuojia.

      • Halvatkiharat

        Älä nyt satuile rassaat sukkapuikolla pistokerasiaa sitten keität sumpit ja ihailet kiharoitasi.


    • POLILONDI

      Otan termarin mukaan ja kermakakut ja syön ihan ite,ihan ite,tai ostan ainekset kemikaaliosastolta ja itse väsään värit ja naapurin elsa leikkaa latvat...ei tee ees 20e. Kampaajillakin lienee kilpailua ja kalliit vesi ja neliötilat plus sähkömenot,toisaalta ihan ymmärrettävää,osa luopuu jo tiloistaan kun ei yksin ole varaa enää pitää.

      • Hyväpalvelu

        Minä käyn eräällä taitavalla parturi-kampaajalla. Joka kerta on kuoharia tarjolla.. Pahaa se on mutta kohteliaisuudesta lipitän sen pikarillisen.


      • suomenkielitutuksi

        Kuohari kuohitsee ja parturi parturoi,kaksi eri asiaa jos suomen kieltä ossaatte.Ja ne nippasee toinen alapäästä ja toinen yläpäästä.


      • NudistiMake
        suomenkielitutuksi kirjoitti:

        Kuohari kuohitsee ja parturi parturoi,kaksi eri asiaa jos suomen kieltä ossaatte.Ja ne nippasee toinen alapäästä ja toinen yläpäästä.

        Jos se olikin oopperasta kuuluisa Senvillan parturi: Alapesu ja karvoihin kiharat kiitos!


    • Maksanmielelläni

      Minusta on ihan kohtuuhinta jos parturi veloittaa tunnin käynnistä 200€. Siinä on kuitenkin noin 20 minuuttia ensin hiustenleikkuuta ja sitten erilaista hierontaa loput. Usein vielä suihkukin jos aikaa jää.

      • Höhöhööhö

        Hölöpön Hölöpön.. Satuile lisää


      • Kiiltokuulat
        Höhöhööhö kirjoitti:

        Hölöpön Hölöpön.. Satuile lisää

        Kaljuja vituttaa, hehe.


      • Kiiltokuulat

        Siis sinua


    • spiisi

      Kampaamoilta saa juoruja elämäänsä,noloa ja epäammattilaista urkkia asiakkaalta asioista tai juoruta ihmisten asioista,,helvetin noloa.SEN TAKIA vaihdankin usein eri kampaamoihin kun ei tunne ja ei ala lötisemään liikoja, kahvia tosiaan olis kiva saada -juorujen sijaan!

      • Noaaahaha

        Siinäpä lisää hölö hölö.. Enpä ole koskaan yhdenkään parturissa käyneen luona kuullut juorutaan toisten asioista. Se on vaitiolo velvollisuus vai oletko muuten vaan TYHMÄ?!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe