Ei ollut Kuusaa kuin ennen. Ei ollut Sommelo toiminnassa, ei HitBurgeria missä sai myös silmäruokaa komeista taksikuskeista.
Vastaukset 12
- vivalanarkotic
Mutta huumehörhöt on ja pysyy!
- hörhöjenkuusaa
Otan osaa. Muuta nopeast pois hörhölandiasta!
- Hyvä_Manskin_kannalta
Taitaa ne huumehörhöjen palvelut muuttaa kuten uutisissa mainitaan kouvolakadulle. Eikö se ole entinen valtakatu, nythän valtakatu joka on jokaisessa kaupungissa siirrettiin Kuusaalle.
Tämä liitty projektiin jossa asioita ajaa palkolliset että Manskille saadaan elämää. Tuo huumehörhö porukka ajetaan Kuusaan S-Marketin kulmilta Manskille tuomaan elämään vanhan pikku Kouvolan keskustaan. - JärkeväPäätös
Hyvä_Manskin_kannalta kirjoitti:
Taitaa ne huumehörhöjen palvelut muuttaa kuten uutisissa mainitaan kouvolakadulle. Eikö se ole entinen valtakatu, nythän valtakatu joka on jokaisessa kaupungissa siirrettiin Kuusaalle.
Tämä liitty projektiin jossa asioita ajaa palkolliset että Manskille saadaan elämää. Tuo huumehörhö porukka ajetaan Kuusaan S-Marketin kulmilta Manskille tuomaan elämään vanhan pikku Kouvolan keskustaan.Tuohan tehtiin tietoisesti siksi että saadaan keskustaa rauhoitetuksi ja siistimmäksi. Manskillahan on muutenkin toinen meininki ja siellä heilläkin on oma paikkansa kun tilaa löytyy. Kuusaan keskusta kaikkineen on loistava paikka nyt siitä tehdään entistä parempi, oikeilla linjoilla edetään.
- Halla33
Kymintehtaan työväentaloa kaipaisin eniten Kuusaalla
- Vm75juu
Mutta parempi näin, kun linnankundit putsasi kuusaan ja voikkaan manneista. Et jotain sentäs.
- kumartakaa
Itse olen ylpeä kuusaalainen ja voimaa löytyy. Mun muija tietää sen. Nostan sen todella helposti seinälle ja olen kuin gangsteri filmitähti jolla voimaa ja valtaa.
Kuusaalla mun edes kaikki nöyrtyy. - tulivanhatajatmieleen
No äläs sano. Viime viikonloppuna tapasin kaupalla veturissa viehättävän romani naisen.
Tovi juteltiin ja jotenkin meitä sytytti himo. Mun pakussa vietimme pikaisen 10min sillävälin kun serkukset olivat ostoksilla. Tosin tulin jo alle 5 minuutissa. - Ulpukka100
Takseja ei enää ole, mutta komeita varakkaita mamuja löytyy. Niillä on pyörät ja kaikki, kongolaiset on jo next-level ja niillä on ajokorttikin. Viisaita ovat, kun vielä kaiken saavat valtion/kunnan piikkiin.
- mio
missä niitä mamuja kuusaalla muka on
- mimmimulkku
Sossun tanttoja jyystämässä
- nykyään.tälläinen
Kuusaalla on nykyään eläkeläisiä ja liimanhaistelija narkkareita jahtaamassa sakkolihaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021152
- 51965
- 119913
- 146893
- 70687
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40679Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.117666Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187637- 33604
- 70599
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47588- 81551
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62544- 39519
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4493- 46490
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64479Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31476- 42470