Ikävä entisiä aikoja.

1996

Ei ollut Kuusaa kuin ennen. Ei ollut Sommelo toiminnassa, ei HitBurgeria missä sai myös silmäruokaa komeista taksikuskeista.

12

842

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vivalanarkotic

Mutta huumehörhöt on ja pysyy!

• hörhöjenkuusaa

Otan osaa. Muuta nopeast pois hörhölandiasta!

• Hyvä_Manskin_kannalta

Taitaa ne huumehörhöjen palvelut muuttaa kuten uutisissa mainitaan kouvolakadulle. Eikö se ole entinen valtakatu, nythän valtakatu joka on jokaisessa kaupungissa siirrettiin Kuusaalle.

Tämä liitty projektiin jossa asioita ajaa palkolliset että Manskille saadaan elämää. Tuo huumehörhö porukka ajetaan Kuusaan S-Marketin kulmilta Manskille tuomaan elämään vanhan pikku Kouvolan keskustaan.

• JärkeväPäätös
        Hyvä_Manskin_kannalta kirjoitti:

Taitaa ne huumehörhöjen palvelut muuttaa kuten uutisissa mainitaan kouvolakadulle. Eikö se ole entinen valtakatu, nythän valtakatu joka on jokaisessa kaupungissa siirrettiin Kuusaalle.

Tämä liitty projektiin jossa asioita ajaa palkolliset että Manskille saadaan elämää. Tuo huumehörhö porukka ajetaan Kuusaan S-Marketin kulmilta Manskille tuomaan elämään vanhan pikku Kouvolan keskustaan.

Tuohan tehtiin tietoisesti siksi että saadaan keskustaa rauhoitetuksi ja siistimmäksi. Manskillahan on muutenkin toinen meininki ja siellä heilläkin on oma paikkansa kun tilaa löytyy. Kuusaan keskusta kaikkineen on loistava paikka nyt siitä tehdään entistä parempi, oikeilla linjoilla edetään.

• Halla33

Kymintehtaan työväentaloa kaipaisin eniten Kuusaalla

• Vm75juu

Mutta parempi näin, kun linnankundit putsasi kuusaan ja voikkaan manneista. Et jotain sentäs.

• kumartakaa

Itse olen ylpeä kuusaalainen ja voimaa löytyy. Mun muija tietää sen. Nostan sen todella helposti seinälle ja olen kuin gangsteri filmitähti jolla voimaa ja valtaa.

Kuusaalla mun edes kaikki nöyrtyy.

• tulivanhatajatmieleen

No äläs sano. Viime viikonloppuna tapasin kaupalla veturissa viehättävän romani naisen.

Tovi juteltiin ja jotenkin meitä sytytti himo. Mun pakussa vietimme pikaisen 10min sillävälin kun serkukset olivat ostoksilla. Tosin tulin jo alle 5 minuutissa.

• Ulpukka100

Takseja ei enää ole, mutta komeita varakkaita mamuja löytyy. Niillä on pyörät ja kaikki, kongolaiset on jo next-level ja niillä on ajokorttikin. Viisaita ovat, kun vielä kaiken saavat valtion/kunnan piikkiin.

• mio

missä niitä mamuja kuusaalla muka on

• mimmimulkku

Sossun tanttoja jyystämässä

• nykyään.tälläinen

Kuusaalla on nykyään eläkeläisiä ja liimanhaistelija narkkareita jahtaamassa sakkolihaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      102
      1152
    2. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      51
      965
    3. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      119
      913
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      146
      893
    5. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      70
      687
    6. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      679
    7. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      117
      666
    8. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      637
    9. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      33
      604
    10. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      599
    11. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      47
      588
    12. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      551
    13. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      62
      544
    14. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      519
    15. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      494
    16. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      4
      493
    17. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      490
    18. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      479
    19. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      31
      476
    20. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      42
      470
    Aihe