Ikävä entisiä aikoja.

1996

Ei ollut Kuusaa kuin ennen. Ei ollut Sommelo toiminnassa, ei HitBurgeria missä sai myös silmäruokaa komeista taksikuskeista.

12

669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vivalanarkotic

Mutta huumehörhöt on ja pysyy!

• hörhöjenkuusaa

Otan osaa. Muuta nopeast pois hörhölandiasta!

• Hyvä_Manskin_kannalta

Taitaa ne huumehörhöjen palvelut muuttaa kuten uutisissa mainitaan kouvolakadulle. Eikö se ole entinen valtakatu, nythän valtakatu joka on jokaisessa kaupungissa siirrettiin Kuusaalle.

Tämä liitty projektiin jossa asioita ajaa palkolliset että Manskille saadaan elämää. Tuo huumehörhö porukka ajetaan Kuusaan S-Marketin kulmilta Manskille tuomaan elämään vanhan pikku Kouvolan keskustaan.

• JärkeväPäätös
        Hyvä_Manskin_kannalta kirjoitti:

Taitaa ne huumehörhöjen palvelut muuttaa kuten uutisissa mainitaan kouvolakadulle. Eikö se ole entinen valtakatu, nythän valtakatu joka on jokaisessa kaupungissa siirrettiin Kuusaalle.

Tämä liitty projektiin jossa asioita ajaa palkolliset että Manskille saadaan elämää. Tuo huumehörhö porukka ajetaan Kuusaan S-Marketin kulmilta Manskille tuomaan elämään vanhan pikku Kouvolan keskustaan.

Tuohan tehtiin tietoisesti siksi että saadaan keskustaa rauhoitetuksi ja siistimmäksi. Manskillahan on muutenkin toinen meininki ja siellä heilläkin on oma paikkansa kun tilaa löytyy. Kuusaan keskusta kaikkineen on loistava paikka nyt siitä tehdään entistä parempi, oikeilla linjoilla edetään.

• Halla33

Kymintehtaan työväentaloa kaipaisin eniten Kuusaalla

• Vm75juu

Mutta parempi näin, kun linnankundit putsasi kuusaan ja voikkaan manneista. Et jotain sentäs.

• kumartakaa

Itse olen ylpeä kuusaalainen ja voimaa löytyy. Mun muija tietää sen. Nostan sen todella helposti seinälle ja olen kuin gangsteri filmitähti jolla voimaa ja valtaa.

Kuusaalla mun edes kaikki nöyrtyy.

• tulivanhatajatmieleen

No äläs sano. Viime viikonloppuna tapasin kaupalla veturissa viehättävän romani naisen.

Tovi juteltiin ja jotenkin meitä sytytti himo. Mun pakussa vietimme pikaisen 10min sillävälin kun serkukset olivat ostoksilla. Tosin tulin jo alle 5 minuutissa.

• Ulpukka100

Takseja ei enää ole, mutta komeita varakkaita mamuja löytyy. Niillä on pyörät ja kaikki, kongolaiset on jo next-level ja niillä on ajokorttikin. Viisaita ovat, kun vielä kaiken saavat valtion/kunnan piikkiin.

• mio

missä niitä mamuja kuusaalla muka on

• mimmimulkku

Sossun tanttoja jyystämässä

• nykyään.tälläinen

Kuusaalla on nykyään eläkeläisiä ja liimanhaistelija narkkareita jahtaamassa sakkolihaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3475
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1188
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe