Oletko onnellinen sen sun vaimon

eikevytkenkäinen

kanssa? Varmaan sit kummiski, kun olet naimisiinki mennyt. En puutu siihen kuvioon. En muutenkaan kestä mitään määräilyä. Ahdistun sellasesta. En tiedä mikä sussa kiehtoo ja vetää puoleensa. Joskus mulla on sellanen olo, että voisin rakastua suhun ihan tosissaan. Sitte joku jarru laittaa vastaan ja pelkään et menetän mun itsenäisyyden.

12

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JiimiesJA

      Olen minä. Rakastan häntä.

      • eiedesvaimoasi

        Ja silti vastailemassa täällä ihan tuntemattomien viesteihin, ei taida toi sun rakkautesi oikein vakuuttaa ketään...


      • Sowhathä

        Niin olet sinäkin...


      • asuupalstalla

        Jiimies janneko??? on usein ottamassa koppia muiden naisten viesteistä mee nyt sinne vaimos luo äläkä täällä päivystele.


    • MennäänTreffeille

      Sen jälkeen mennään saunaan ja saippuoin kylppärin lattian ettet pääse minnekään pakoon. Sitten panen sua pakaraan.

      • OnkoSilläTyttö

        Ei varmaankaan. Siihen et koske. Et niin.


    • Ribbit

      En ole. Pitkään kyllä olin, ja päivä päivältä enemmän ja enemmän, kunnes hän muuttui noidaksi.

      Mä rakastuin suhun Ihan tosissaan.

      Mitä sä haluat sun itsenäisyydeltä, ja mikä mussa saa pelkäämään sen menettämistä.

      • muavaankiinnostaa

        tietää, että miksi se susta muuttui noidaksi. Voihan se olla, että et lopulta pidä minustakaan. En minäkään tykkää, jos miehen pitää olla avuksi muille naisille jatkuvasti ja liehitellä joka suunnassa. Oman naisen tarpeet pitää kuitenki olla etusijalla. En taida täyttää sun kriteereitäsi. Lopulta jäisin yksin.


      • Kenenkanssa
        muavaankiinnostaa kirjoitti:

        tietää, että miksi se susta muuttui noidaksi. Voihan se olla, että et lopulta pidä minustakaan. En minäkään tykkää, jos miehen pitää olla avuksi muille naisille jatkuvasti ja liehitellä joka suunnassa. Oman naisen tarpeet pitää kuitenki olla etusijalla. En taida täyttää sun kriteereitäsi. Lopulta jäisin yksin.

        Kuka tässä on liehitellyt?


      • mitäs_nyt_sanot
        muavaankiinnostaa kirjoitti:

        tietää, että miksi se susta muuttui noidaksi. Voihan se olla, että et lopulta pidä minustakaan. En minäkään tykkää, jos miehen pitää olla avuksi muille naisille jatkuvasti ja liehitellä joka suunnassa. Oman naisen tarpeet pitää kuitenki olla etusijalla. En taida täyttää sun kriteereitäsi. Lopulta jäisin yksin.

        Sitäpaitsi täytät kriteerit täysin...


      • Ribbit
        muavaankiinnostaa kirjoitti:

        tietää, että miksi se susta muuttui noidaksi. Voihan se olla, että et lopulta pidä minustakaan. En minäkään tykkää, jos miehen pitää olla avuksi muille naisille jatkuvasti ja liehitellä joka suunnassa. Oman naisen tarpeet pitää kuitenki olla etusijalla. En taida täyttää sun kriteereitäsi. Lopulta jäisin yksin.

        En saanut selvyyttä vaimon metamorfoosille, kun lopulta vaadin vastauksia.

        En ole viime vuosina liehitellyt muita, kuin sinua, eikä se ole syy aviokriisiin. En ole avioliiton aikana ketään liehitellyt sinun lisäksesi. En ihastu helposti, rakastumisesta puhumattakaan, ja rakastuessani en näytä voivan kiinnostua muista. Enkä olisi sinuunkaan rakastunut, ellei vaimoni olisi kiduttanut rakkauttani kuoliaaksi.

        Mitä kriteerejä luulet minulla olevan?
        Ja mikä minussa olikaan se, minkä pelkäät vievän sinun itsenäisyytesi?


      • minäkylläsinuthetken
        muavaankiinnostaa kirjoitti:

        tietää, että miksi se susta muuttui noidaksi. Voihan se olla, että et lopulta pidä minustakaan. En minäkään tykkää, jos miehen pitää olla avuksi muille naisille jatkuvasti ja liehitellä joka suunnassa. Oman naisen tarpeet pitää kuitenki olla etusijalla. En taida täyttää sun kriteereitäsi. Lopulta jäisin yksin.

        Sä et nähnyt mua tänään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe