Olen käyttänyt rogainea nyt 4 viikkoa ja tuntuu et tukan lähtö ei muuta ku kiihtyy.Eli onko tuo hiusten
lähtö kuinka yleistä kuurin alkuvaiheessa?
Kiitos jo etukäteen vastauksista
Rogaine
5
2166
Vastaukset
- repe
Ai niin, olen syönyt proscaria jo 3v.
- mutta propeciasta
nii mulla on sama juttu, mutta oon syöny propeciaa sen kolme-neljä viikkoo. Tullu oikeen kaksi kaljua noin 1 cm2 länttiä ihan hiusrajan reunaan. onko tää oikeesti normaalia? en osaa sanoa, miten muuten hiustenlaadulle on käynyt, mutta hiusraja on kyllä vähän noussut! Osaisko joku auttaa?
- el ninjo
Minoksidi vaikuttaa hiuksiin niin, että hius aloittaa uuden kasvun. Ja kun minoksidi alkaa toimimaan/vaikuttamaan, se aktivoi surkastuneita hiusnystyjä ja samalla terveitä huisnystyjä. Tällöin terveitä hiuksia voi myös tippua. Tämä voi siis olla aika yleistä. Muun muassa itsekin olen huomannut saman. Mutta tämä kaikki on vain mutua ja viisaammat saavat korjata jos haluaa.
- juki
Olen syyskuusta asti käyttänyt rogainea,vaikkei
päänahka siitä niin pidäkkään ja käytön alussa
lähti hiusta.Sama juttu,kun vastikkään aloin
käyttään nizoral shampoota.
Uutta hiusten kasvua on jo selvästi havaittavissa. - Nic
Tätäkään ongelmaa ET olisi kohdannut, jos olisit viitsinyt lukea sen pakkausselosteen. Ymmärrät toki, että (käyttöohjeet) ne mielletään Toopeille tarkoitetuiksi, mutta lääkkeissä ehkä kuitenkin olisi hyvä juttu tutustua siihen. Ja mitäpä niitä nyt lukemaan, kun on kerta Netti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733