Mikä tyylisuunta tai laji sopisi minulle, kun haluan: Realistista, yksinkertaista ja suoraviivaista lajia, joka vastaa Suomen lainsäädännön kannalta hyvää toimintatapamallia? Eli kuntoilu ja kilpailu ei kiinnosta, vaan puhdas istepuolustus.
Lajitaustaa on sen verran, että Shotokan Karatessa oranssi vyö, Wadoryu Karatessa oranssi, Aikikai Aikidossa peruskurssi, Scandinavian Defendon peruskurssi, potkunyrkkeilyssä vihreä vyö, Sin Moo Hapkidossa vihreä.
Asuinalueena Kempele.
Takaisin johonkin lajiin tai tyylisuuntaan
EX-Budoka
4
205
Vastaukset
- BJJ
Valitse laji jossa sparrataan joka treeneissä. Muuten vain luulet osaavasi itsepuolustusta.
- bbt-fani
ninjutsu
- puhdastaitsepuolustusta
Krav Maga
- eimullaolenimeä
Kuolettava Kalja-Kempo. Laji tosimiehille jotka haluaa hapettaa niin kotona kuin kadulla pipo päässä. Juot vaan keittoo ja rennon letkeesti mäiskit kepillä ja hepillä menemään. Pikku pöhnässä ei pelota ja vastustajan iskut ei satu ku vasta seuraavana päivänä. Silleen puolutetaan itseään ja isänmaata. Banzai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984