Olisi mukava painia naisen kanssa ja hävitä tahallaan. Onko Oulun seudulla tällaiseen mahdollisuuksia?
painia naisen kanssa
19
3214
Vastaukset
- Painionkivaa
Onnekseni oma naiseni voittaa minut aina ja on innokas painimaan. Ei tarvitse vasite hävitä.
- Pikkuneiti88
Minun kanssani sinun ei tarvitse hävitä tahallasi. Olen pieni ja pippurinen ja harrastin myös painia, joten jos et itse tunne painin saloja, häviät varmasti.
Jutellaan pikkuneiti88 ät luukku com Varmasti olisi kiva hävitä :) oletko itse minkä kokoinen?
Moi mies57v, oletko itse minkälainen? Olisi kiva jutella aiheest lisää.
- FakkisSuni
Olisi kiimaista painia rehevän naisen kanssa, joka olisi sukkiksissa.
- Eiolehelppoaei
Kiimaista ehkä hetken aikaa mutta kyllä siinä aika nopeasti tulee erittäin tukalat oltavat kun nainen innostuu jaloillaan puristamaan.
- jaloistakaukana
Eiolehelppoaei kirjoitti:
Kiimaista ehkä hetken aikaa mutta kyllä siinä aika nopeasti tulee erittäin tukalat oltavat kun nainen innostuu jaloillaan puristamaan.
Itsekin yrittäisin kyllä pysytellä mahdollisimman kaukana siitä reisiotteesta..
- mattiil
Olen myös haaveillut painista naisen tai shemalen kanssa, nainen saa olla iso, ehkä yli 100 kg, saa painautua takaa päälleni ja ottaa otteen, ehkä kokonelson, kiristää otetta ja sanoo, että nyt saat painia naisen kanssa, olen heikkovoimainen vanhempi mies, 75kg 180cm, en haluaisi hävitä naiselle, vastustelen turhaan, nainen lannistaa ja alistaa minut, ym.ym. ei ikä-rotu-tai muita rajoituksia, kerrothan ehtosi,.
- kksfdkljkldsdfjlkjd
naiset kun tuppaa yleensä olemaan pienempiä niin heillä myös voimat on heikompia mutta olen miettinyt että onkohan tosiasiassa samankokoisen naisen voimissa suurtakaan eroa miesten voimiin? Olen itse n. 177cm / 70 kg mies...
- Anonyymi
Olen itse 177/72, vaimo 165/70. Meillä vaimo voittaa yleensä. Ei kannata aliarvioida naisia. Vaikka ovatkin useimmiten heikompia varsinkin ylävartalon osalta niin kompensoivat sitä paremmalla liikkuvuudella ja ketteryydellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse 177/72, vaimo 165/70. Meillä vaimo voittaa yleensä. Ei kannata aliarvioida naisia. Vaikka ovatkin useimmiten heikompia varsinkin ylävartalon osalta niin kompensoivat sitä paremmalla liikkuvuudella ja ketteryydellä.
Kyllä kai naiset voittavat useimmiten kokoisensa miehen.
- Anonyymi
Naiset ovat yleensä pienempiä ja siksi heikompia, mutta jos vastakkain ovat samankokoinen mies ja nainen, nainen yleensä voittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset ovat yleensä pienempiä ja siksi heikompia, mutta jos vastakkain ovat samankokoinen mies ja nainen, nainen yleensä voittaa.
Voi hyvinkin olla. Nuorena kun painimme koulussa luokkakavereiden kesken tytöt pärjäsivät paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähes aina, naisilla on luontaisesti niin paljon parempi liikkuvuus ja kokoistaan treenaamatonta miestä paljon voimakkaammat jalat. Kyllä mies tarvitsee sen 10kg painoetua ennen kun alkaa vaakakuoppi kääntyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähes aina, naisilla on luontaisesti niin paljon parempi liikkuvuus ja kokoistaan treenaamatonta miestä paljon voimakkaammat jalat. Kyllä mies tarvitsee sen 10kg painoetua ennen kun alkaa vaakakuoppi kääntyä.
Veikkaisin että ainakin 20kg.. Ei 80kg miehellä ole mitään jakoja keskiverto 65kg naista vastaan kun puhutaan kokemattomista painijoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaisin että ainakin 20kg.. Ei 80kg miehellä ole mitään jakoja keskiverto 65kg naista vastaan kun puhutaan kokemattomista painijoista.
Juu, ei. Eikä kukaan mies pysty raiskaamaan naista, ellei nainen sitten sitä itse halua.
- Anonyymi
Itse olen mies 55v. ja intonani on painia naisen kanssa. Olen 178/70 . Olisi kiva ottaa erää oikein tosissaan. Kiihottavaa ajatus joutua vahvan naisen pihteihin ja vääntöihin,mutta kuitenkin tosissaan painien ja yrittäen. Onko ketään painijanaista jolla samanlainen painifantasia?
Laitahan mulle viestiä niin voidaan jutella asiasta tarkemmin ;)
- Anonyymi
Ootko mistä päin? Itse olen pk-seudulta. Mihin voin panna sinulle viestiä?
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .513021Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472861Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3441721- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927- 44799
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101792Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780