Helenius alusta asti alakynnessä.

kummaa

Heti alusta alkaen Helenius jotui puolustuskannalle, elikkä käsi oli vielä kunnossa alkuerissä? Vaikka itse väittää käden menneen ekaerässä ja alkuerät käytti takimmaista normaalisti? Merkillepantavaa oli, että 1 erän jälkeen tauolla ei näyttänyt yhtään siltä, että
kättä olisi valitellut tai osoittanut Lindströmille sitä, 2 erässäkin RH löi ihan normaalisti takimmaisella ja taas 2 erän tauolla ei mitään merkkiä, että käsi olisi rikki, no joku Helgefani voi tähän sanoa, että vastustaja olisi sen noteerannut? Mitä merkitystä sillä olisi ollut koska Helenius oli jo alusta asti pouolustuskannalla? Ei vastustajakaan tuon parempaan olisi pystynyt, vaikka hyvin ottelikin. Sitäpaitsi kumallista että Helenius itse sanoi käden rikkoutuneen jo eka erässä??

Tästä voi nuo vaiheet seurata.
https://www.youtube.com/watch?v=J7--BoSPZjk

25

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinmitä
    • Kalle911svedu

      Marttinen on kirjoituksillaan vääristänyt tuon videon ja koko suomalaisen nyrkkeilyn.

      Oikeasti Robert otteli yksikätisenä hienosti. Tuo Mikon kirjoittama video valehtelee. Oikeasti Helenius voitti. Tyrmäyksellä. Eikä tuo valkovenäläinen ole oikea valkovenäläinen, vaan meikattu Povetkin.

      Koko nyrkkeily loppuu Suomesta. Koska Mikko. Kevätkään ei tule koskaan. Koska Mikko.

    • käenpoika

      Kylä sillä oli ihan kummatkin käet, näin omin silmin, molemmilla silmillä. Älä sinä yritä kuule ryödä mua rettuun.
      Kukaan ei oo maniploinu sitä kättä siihen liikkuvaan kuvaan, ei kukaan kykene siihen, Stewe Hawkinskin kuoli, ei sekään enää voi auttaa. Niin että älä kuule yritä.

    • Kalle911svedu

      Mikko on taikonut sinut. Samalla tavalla kuin se on taikonut Ilta-Sanomat antamaan sille Ruberttin rahat.

      Robertta jätti ottelun ajaksi oikean kätensä orpolapsille leikkikaluksi, koska hän on niin snälla ja hyvä. Leikkikalunsa se jätti saunan oven väliin humalassa, mutta se on eri juttu.

      Stevari Hawkins ei ole kuollut. Mikko on taikonut koko maailman vaan uskomaan niin. Niidenkin rahat kuuluisi Ruba Pertille, koska ne on töissä vain Rubben ansiosta.

    • kutales

      Taas yrität? Älä kuule yritä siinä taas. Mulleon turha kuule yrittää.

    • Rupertinreikä

      Kenen ansiosta olet etes töissä? Oletko maksanut kymmenykset palkasta nyrkkeilyn Jumalan Pojalle?

      Taidat olla vain kateellinen, että toisilla on hienompi pipo, vaikka ei treenaa kovaa.

      Pulskat pojat painaa täydellisiä paketteja. Kommunistit, vaikka kuinka treenaisi, ei saa aikaan kuin pikkupapanoita tai ripulia.

    • älämeinaakkaayrittää

      Älä kuule ala taas, äläkä yritä mitään, kamppaan sut niin ettet huomaakkaan, että oot kamppaantunu, sitte et kyllä pysty yrittään enään.

    • kxbebwjd

      Rubert Gabriel Helge. Syntynyt jo aivan pienenä vauvana. Isä lihanleikkaaja. Äiti evankelista. Veljet sutenöörejä. Sisko heillä töissä. Serkut Wittingin omaisuutta.

    • ratsiatulee

      Turhaan yrität, ei onnistu enään, enään ei ole kato aikaa paljo mitään jälellä.
      Ei kannata alottaa mun kans kuule mitään.

      • JuanPabloPugilist

        Mulla on tästä asti aikaa muutama lantti mammonaa ja mielinmäärin kahvii ja tupakkaa ja pipo.


    • FabioLove

      Vastus oli umpisurkea. Heleniukselle kova pala, kädetön tai ei. Juna män jo.

    • gyjuhjhgg

      Sayo Nora.

      Vellihousut ei edes tiedä mikä se on.

      Bikatsu oli elämänsä kunnossa. Olisi tyrmännyt kenet tahansa tuona iltana. Men inte Robert.

      Robert nyrkkeili yhdellä kädellä. Oikea käsi oli DDR:n varastama. Robertiin ei osunut kertaakaan. Hänen balettimainen jalkatyö oli niin kevyen helppoa, ettei koskeneet kanveesia kertaakaan. Vasen japi oli niin kova, että Bythonilta irtosi kaikki hampaat ja lisääntymishalut.

      Oikea video ottelusta on toimitettu ADR:lle. Siellä voivat nyt ihailla täydellistä pakettia ja miettiä kuinka monta miljoonaa maksaa ottelusta Gene Pukallia vastaan.

      Vuonna 2019 nähdään suomenruotsalainen maailmanmestari.

      • kemelalmasturbator

        Say no mora. Sinäkään et tiedä mitä SE on. Ja onko se ollenkaan. Yhdyn sinuun, Pikatsu oli väärä valinta. Olisi pitänyt valita Palkia tai Rakveren oma poika (se toinen niistä) Eesti Poksiliit meister Semjon Karhanin 64 kg. Kova lista, kova käsi ja kova pää. Voittava ottelija. Paha vastus, liian paha.

        Stasin oma kUlli Wenkerö varasti väärän käden, ois pitänyt varastaa vasen, vei oikean, siis väärän. Robert oli tilanteessa missä oikea käsi ei tiennyt mitä väärä käsi teki, Johann ja Kalle eivät myöskään tienneet mitä tekivät. Peksi tietää mitä tehdä: pitää ottaa velkaa ja syödä hyvin. Ja terveellisesti. Ja väijyä kyykyssä varjoissa nurkassa Peran kanssa. Kaksin on kivempi väijyä. Ja tuomareille riittää pari satkua per nuppi ja eestiläinen seksin sekatyöläinen tunniksi käyttöön.

        Ahvenanmaalle kotiin on jäätä pitkin hiihtänyt partainen mestari Tikku. Paavo Pesusieni reppu selässä ja pää kenossa. Kun Ahvenanmaalla taas jäiden lähdettyä ajatus katkeaa, niin suu aukeaa. Ja sieltä suusta purkautuu ajatusten Tonava. Kohti valoa toverit, titteliottelu on aivan kulman takana.


    • moskulosku

      Ihan siinä kinthaalla.

    • heiflackman

      Minusta nyrkkeilyssä pitäisi jakaa hienoja hopeamitaleita. Ei tulisi niin paha mieli.

    • jahhee

      Mielestäni kyseessä on myyrien salaliitto, jonka takana on Sauerland ja Paf.

      Yli 20 senttimetrin reach edun Helenius ei oikeasti voi hävitä pienemmälleen. Se on mahdotonta, koska olen kotona päätellyt niin.

      Tuomarit olivat Pafin määrättäviä. Olen kotona päätellyt sen olevan ainoa mahdollisuus. Olen mielestäni myös oikeassa siinä, että Paf on panostanut koko liiketoimintansa Heleniuksen uraan. Näin on kotona päätellyt olevan totuus tässä asiassa.

      Sitä en ole vielä saanut kotona pääteltyä miksi en saa naista tai työpaikkaa. Se on vielä suuri mysteeri. Saan tämän varmasti kuitenkin kotona pääteltyä. Nyt lähden mielikuvitusmatkalle Gambiaan ja kirjoittelen siitä totuuksia keskustelupalstoille.

    • jonekeravalta

      Sit sä heräsit ja peukku oli perseessä

    • Mosque

      Jone, I DASSARON FALO!

      Mosku LEA KONAKAS!

      Jone on Keravan kovin hieromaan. Omia pallejaan.

    • moisionmakke

      Kerava ei ole kehäkolmosen sisällä, eli se on hyvä.

      Sinä olet kehäkolmosen sisällä, eli olet huono.

      Peukkua pyllyyn statilainen

    • jonekeravalta

      Koivula tyrmäisi Heleniuksen

      • VoittoJokaTapauksessa

        Siitä huolimatta Helenius julistettaisiin voittajaksi.


    • vhb

      Keravan Rane tyrmäisi Heleniuksen

      • SaTiainen

        Sinä lähte ku tölö kupasta ja ma leikata sut umpari


    • Viipurinhara

      Kerran olen käynyt Keravalla. Paskalla Teboililla. Ensi kerralla, jos hätä yllättää, väännän karlit housuun suosiolla ja ajan suoraan Krunikkaan

    • Viipurinhara

      Keravan käyttäjien lapsilla suurempi todennäköisyys tulla itsekin keravalaisiksi.

      Lopettaminen kannattaa aina

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2576
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1695
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      76
      1510
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1343
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1242
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1182
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1086
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1043
    9. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      106
      953
    10. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    Aihe