Te jotka tiedätte asiasta niin mulla on suurinpiirtein kaikki vajaatoiminnan oireet , arvot olivat nyt T4-V 17.6 ja TSH 0.20. Mitä nämä meinaaat?
Oireet viittaa vajikseen, mutta..
5
267
Vastaukset
- olisiko_feikkivajis
Arvot ovat hyvät. Todennäköisyysjärjestyksessä seuraava tsekattava varastorauta
- Ydinrumuuspaistaa
Hengen ja palstahenkien pilkkaan ei kannata yhtyäryhtyä. Suhteet etenkin ovat osoittautuneet luokattomiksi.
- Sanokaa
Eikös noi arvot ole liikatoiminnan puolella?
- mikä.on.liikatoimintaa
Tutkimuksessa liikatoiminta alkoi jostain 35:stä. Toft lääkitsee 28:aan asti.
TSH ei juuri koskaan kerro liikatoiminnasta.
T3v pidetään luotettavimpana osoittimena mutta millä ylärajalla?
Midgleyn kirjeen Skotlannin parlamentille liittessä viitealueen yläraja 8.8
Numerolääketiede viittaa kintaalla OIREILLE. Niistähän liikatoiminnan tunnistaa. - epäsymmetrinen_relaatio
Liikatoiminnassa TSH on matala, mutta matala TSH yleensä ei liity liikatoimintaan.
Vajislääkityksessä ensialkuun pyritään arvoihin TSH=0.2...0.5. Tarvittaessa sitten nollille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013