Te jotka tiedätte asiasta niin mulla on suurinpiirtein kaikki vajaatoiminnan oireet , arvot olivat nyt T4-V 17.6 ja TSH 0.20. Mitä nämä meinaaat?
Oireet viittaa vajikseen, mutta..
5
265
Vastaukset
- olisiko_feikkivajis
Arvot ovat hyvät. Todennäköisyysjärjestyksessä seuraava tsekattava varastorauta
- Ydinrumuuspaistaa
Hengen ja palstahenkien pilkkaan ei kannata yhtyäryhtyä. Suhteet etenkin ovat osoittautuneet luokattomiksi.
- Sanokaa
Eikös noi arvot ole liikatoiminnan puolella?
- mikä.on.liikatoimintaa
Tutkimuksessa liikatoiminta alkoi jostain 35:stä. Toft lääkitsee 28:aan asti.
TSH ei juuri koskaan kerro liikatoiminnasta.
T3v pidetään luotettavimpana osoittimena mutta millä ylärajalla?
Midgleyn kirjeen Skotlannin parlamentille liittessä viitealueen yläraja 8.8
Numerolääketiede viittaa kintaalla OIREILLE. Niistähän liikatoiminnan tunnistaa. - epäsymmetrinen_relaatio
Liikatoiminnassa TSH on matala, mutta matala TSH yleensä ei liity liikatoimintaan.
Vajislääkityksessä ensialkuun pyritään arvoihin TSH=0.2...0.5. Tarvittaessa sitten nollille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916